مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

افزودن محتوا به ساختار

طراحی سایت در مشهد  خب تا اینجا ما توانستیم ساختار کلی و دکوراسیون اصلی یک ورقه ریسپانسیو را ایجاد نماییم. اینک نوبت به آن می رسد که المان های ورقه درون این ساختار قرار بگیرند. در بخش بعدی ما متن‌ها و تصاویری را در این ساختار جایگذاری مینماییم تا شما همگی روند را به صورت عینی مشاهده کنید.


ساخت وب سایت در مشهد


گام سوم: افزودن محتوا به ساختار


هدف ما در این یادگرفتن این نیست که به شما بیاموزیم چه‌گونه محتوا ساخت فرمایید و یا چه محتوایی را برای صفحه های خود گزینش کنید. در این بخش تنها هدف ما این میباشد که شما محتواهای متنی و تصویری مختلفی را درون برگه خود قرار دهید تا ببینید که هنگامی محتوایی داخل صفحه شما قرار می‌گیرد این محتوا بر روی ورقه کامپیوتر و ورقه تلفن همراه چگونه نمایش داده می شود. برای قرار دادن محتوای متنی داخل این کاغذ صرفا باید محتوای مورد نظر خود را نسخه برداری کرده و در بخش Body قرار دهید یا Paste فرمایید. برای قرار دادن تصاویر می توانید از tag استعمال کنید. در حالتی‌که می‌خواهید دور نما برگه شما هم مثل دور نما برگه ای که در ابتدایی این نوشته‌علمی تصویری از آن برای شما نمایش داده شد دارای یک تصویر یا یک رنگ معین باشد می بایست تنطیمات مربوط به آن را در SubtlePatterns انجام دهید.


گام چهارم : گام چهار‌مین وجود ندارد! ♥


صبر فرمائید گام چهارم آموزشی وجود ندارد البته شما می توانید در این گام صفحه خود را بر روی کامپیوتر و بر روی تلفن همراه احتساب نمائید تا ملاحظه کنید که آیا کاغذ ای که ایجاد نموده اید ریسپانسیو می باشد یا خیر.

اعتنا داشته باشید که ابزارهای متعددی برای تولید یک کاغذ ریسپانسیو وجود دارند و Foundation تنها یکی آن ها هست. شما می توانید بر حسب عشق و علاقه خود هرمورد از این ابزارها را برای عمل خود انتخاب فرمایید.


و در آخر از دوستانی که علاقمند به آموزش برنامه نویسی می‌باشند و یا متخصص برنامه نویس در حالتی‌که می باشید دعوت می‌کنم در انجمن عمل نمایید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.