مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای کاوش


آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای کاوش مسئله فراوان مفصل است ما عملکرد می کنیم با صرفه سازی سایت را به شما خاطر دهیم که خودتان کار سئوی سایت خویش را انجام دهید، انگیزه از موتورهای کاوش، جستجوگرهای مطرح مثل گوگل، بینگ و یاهو است . با این نوشته‌ی‌علمی کارایی داریم یه خرده این مورد را شرح دهیم، و بعضی از موردها اساسی آنرا بیان داریم، ۱۵ قدم که درین مقاله معرفی گردیده توضیح بسیار مختصر دارند و فقط اسم گرفته شده میباشد، در آتی هرگام مفصل توضیح و تشریح داده می‌شود . 

طراحی سایت در مشهد 

یادگرفتن 

seo تارنما برای موتورهای کاوش 

چرا 

وبسایت شما به بهینه سازی (بهینه سازی سازی) نیاز دارااست؟ 

در صورتی‌که نوشته ای « seo چه می‌باشد؟ » را بدون نقص خوانده باشید نیاز به پرسیدن این سوال ندارید؛ بهینه سازی وب سایت برای موتورهای کاوش به وبسایت شما کمک می نماید تا با قرار گیری در صفحه ها نخستین موتورهای کاوش، بازدیدکنندگان تماما بدون‌پول و متعددی را از طریق موتورهای کاوش مانند گوگل، یاهو، بینگ و … جذب نمایید، آمار بازدید تارنما خود را ارتقا دهید و به تجارت الکترونیکی خویش رونق بخشید . 


چه طور 

تارنما خویش را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنیم؟ 

بهینه سازی وبسایت برای موتورهای کاوش در مدت قلیل میسر وجود ندارد و یا در حالتی‌که میسر هم باشید دوامدار نمیباشد . بهینه سازی سازی سایت برای موتورهای کاوش بازه زمانی وقتی را میطلبد که موتورهای جستجو از صحت و کیفیت سایت شما مطلع گردند و در صفحه ها اول موتورهای جستجو قرار دهند . 


برای 

با صرفه سازی تارنما برای موتورهای کاوش چه قدم هایی می بایست برداشته شود؟ 

[قدم 

اولیه] : تعیین یک دامنه ( Domain ) مناسب و دارای ارتباط به مسئله تارنما 

آری، داشتن یک دامین مطلوب و هم خوانی آن با محتوای تارنما نقش دوچندان زیادی در بهینه سازی وبسایت شما داراست و همچنین کمک مینماید تا موتورهای جستجو خوب خیس و سریعتر نوعیت گزینه تارنما شما از روی دامنه شما تشخیص دهند . 


گوگل دامنه را ترجمه مینماید ! جذاب میباشد بدانید گوگل و بعضا از موتورهای جستجوی پرقدرت دیگر کار کشته یافتن و ترجمه عبارات کاوش شده در دامنه و نوشته ها میباشند . 


در‌حالتی که به نمونه بالا دقت کنید مشاهده می کنید که واژه « خبر‌ها عالم » جستجو شد و آدرس news .parseek .com/World نمایش داده شد . در‌این URL واژه « خبرها » به « news » و کلمه و واژه « عالم » به « World » به وسیله کاوش گر کار کشته Google Translate ترجمه شده میباشد، کماکان کلماتی که ترجمه گردیده هم در آدرس نیز در تیتر پررنگ (Bold) شده میباشد و یک کدام از دلیلهایی که news .parseek .com/World جایگاه اول واژه و کلمه « خبر‌ها عالم » را گوگل داراست همین هست . اعتنا داشته باشید که مطلقا ضروری نیست دامنه یا URL های شما به لهجه انگلیسی باشد . قادر است به لهجه فارسی هم باشد، و همین تاثیر مثبت خویش را بر روی بهینه سازی سایت شما خواهد گذاشت . 

این گزینه منقضی گردیده و طوریکه اعلام شده کارایی ندارد!


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.