مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

بهترین افزونه گزارش گیری و پیگیری فعالیت کاربر در وردپرس

طراحی سایت در مشهد رئیس وب سایت ممکنه در وهله نخستین بی آلایش برسه و شما با خودتون تصور کنید که می‌تونید روی عمل همگی اجزای و کاربرهای وبسایت خودتون محاسبه بی نقص داشته می بایست. البته این قضیه تا جایی صحیح میباشد و شما می‌تونید به‌راحتی همگی عملکردها رو باز‌بینی فرمایید که کاربرهای پاره ای داشته باشید. البته ببینیم شایسته ترین پلاگین گزارش گیری در وردپرس چه می‌باشد؟

درواقع با توسعه و گسترش کسب‌وکار اینترنتی، ممکنه شما کاربرهای بیشتری داشته باشید و اندیشه نمیکنم محاسبه روی همت این کاربرها فعالیت آسونی باشه که بتونید تنهایی از پسش بر بیاید. پس اگه می خواهید برای رهگیری خلق کاربرهای وبسایت خودتون یک راه حل بی آلایش پیدا فرمایید این نوشته‌ی علمی می‌تونه به شما یاری کنه.

ما توی این نوشته ی علمی تعدادی پلاگین بسیار کاربردی به شما معرفی میکنیم که می‌تونه به شما برای گزارش کار و پیگیری کردار استفاده کننده یاری کنه. پس با ما یار باشید تا این مورد ها رو با هم باز‌بینی کنیم.

آنچه درین مقاله می خوانید:

کاربرد این پلاگین‌ها برای ما چیه؟
گزینش شایسته ترین پلاگین گزارش گیری
شایسته ترین پلاگین گزارش گیری در وردپرس
Simple History
Error Log Monitor
Activity Log
User Activity Log
WP Security Audit Log
کاربرد این پلاگین‌ها برای ما چیه؟
خب صد رد صد شما به‌تیتر مدیریت وبسایت بایستی بتونید خلق و خوی کاربرها رو باز‌نگری نمائید و روی اون‌ها تحلیل داشته باشید. درواقع اینکه شما بتونید بفهمید استفاده کننده کدوم یکی پست‌ها و صفحه های رو دستکاری می‌کنه و به‌رخ کلی چه عملکردی توی وب سایت شما داره می‌تونه توی مورد ها خیلی متعددی براتون اثرگذار واقع بشه.

فکرش رو بکنید که شما یک‌سری تالیف کننده، ویرایشگر و مدیریت برای بخش‌های متعدد وب سایت خودتون دارید، اینکه شما بدونید این اشخاص چه عملکردی توی وب سایت دارا‌هستند می‌تونه تا حد متعددی برای بررسی وب سایت به شما یاری کنه. بدین چهره که شما متوجه خواهید شد که برای مثالً تالیف کننده سایتتان در طی این یکسری روز، کدوم یک کدام از پست‌ها رو گشوده کرده و یا این که اون‌ها رو حذف و بازنویسی کرده.

اینکه شما بخواهید این بررسی رو به‌رخ شخصی، انجام بدید مطلقاً دوره متعددی از شما می‌گیره، پس سفارش ما اینه که از یک پلاگینی که دراین باره پباده سازی شدند به کارگیری نمایید.

یکی از دیگه از مواقعی که منجر می‌شه شما بخواهید از این پلاگین‌ها به کار گیری نمائید این میباشد که، این گونه از افزونه ها می‌تونند به شما برای شناسایی کار‌های مشکوک امداد کنه، یعنی اینکه در شرایطی که اکانت استفاده کننده، جعلی یا این که اسپم باشه اون رو شناسایی می‌کنه و به شما اطلاع‌رسانی می‌کنه؛ همینطور اگه تارنما شما در معرض هجوم ها DDOS قرار بگیره، شما رو آگاه می‌کنه.

تعیین شایسته ترین پلاگین گزارش گیری
خب از اونجایی که ما توی این نوشته‌ی علمی صرفا یه دونه افزونه معرفی نمی‌کنیم، ممکنه شما این سؤال براتون پیش بیاد که خب اکنون کدوم یک کدام از این پلاگین‌ها برتر از سایر میباشد؟ خب شما می بایست این رو بدونید که گزینش برتر وجود نداره! این نیاز شما می باشد که معلوم می‌کنه بایستی کدوم پلاگین رو گزینش فرمائید.

سفارش ما این هستش که پیشین از تعیین هر پلاگین‌ای، در زمینه‌ی امکان‌هاش به خیر و خوبی تحقیق فرمائید و اگه مطابق با نیاز و ایراد شما بود اون رو تعیین و روی وبسایت خودتون نصب و فعال فرمایید. پس به‌فیس کلی کلیه این پلاگین‌ها می‌تونند یک گزینش عالی برای هر سایتی باشند.

شایسته ترین پلاگین گزارش گیری در وردپرس
خب تا اینجای فعالیت با سعی این پلاگین‌ها آشنا شدید اکنون بریم سراغ معرفی چندتا از شایسته ترین پلاگین‌هایی که می‌تونید برای رهگیری و گزارش حالت از اون‌ها به کار گیری فرمائید.

کلیه پلاگین‌هایی که توی این نصیب براتون معرفی می کنیم، بدون‌پول میباشند و شما می‌تونید خیلی شل و فارغ از پرداخت هیچ هزینه‌ای اون‌ها رو یا این که از وب سایت WordPress.org یا این که از مخزن وردپرس خودتون دانلود فرمایید. همینطور برای نصب این افزونه‌ها هم می‌تونید از راهبرد ما در نوشته ی علمی یادگرفتن نصب پلاگین در وردپرس امداد بگیرید و خیلی شل اون‌ها رو روی تارنما خودتون نصب و فعال فرمائید.

Simple History
این پلاگین کلیه عمل‌های یوزرها رو توی تارنما شما باز بینی می‌کنه؛ Simple History یک پلاگین مانیتورینگ بسیار بی آلایش می‌باشد که درعین‌درحال حاضر که رابط کاربری معمولی‌ای داره، می‌تونه تمامی رفتارهای استفاده کننده رو برای شما بازنگری کنه و فیض رو توی پیشخوان وردپرس و یا این که هر ورقه دیگری که شما معین نمایید اکران بده.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.