مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مزایای وب لاگ نویسی و فواید داشتن وب لاگ


مطمئنا کسب و کارهایی که وب لاگ دارا هستند پیروز‌خیس از کسب و کاری میباشند که بلاگ ندارد. به دلیل آنکه بلاگ این کسب و امور درواقع به یک پاتوق برای مشتریان تبدیل گردیده. پیشین از این همین مسئله سبب تمرکز روی مارک میشه و هر دوران که مشتری نیاز به موعظه راجع به سرویس ها مربوطه داشته باشد به جای سرک کشیدن در تارنما‌های گوناگون میتونه خیلی شل از روش بلاگ همون تارنما جواب سوال های خودش رو اخذ بکنه.
مزایای وب لاگ نویسی و فواید داشتن وب لاگ
این روز ها مسلما شما هم در خصوص بازاریابی محتوا و بازاریابی اینترنتی شنیده‌اید و از اهمیت ایجاد محتوا که روز آپ تو دیت طولانی تر و برجسته‌خیس میگردد اطلاع دارین. ساخت محتوا شایسته ترین راهکاری می باشد که با به کارگیری ازش میشه مشتریان متعددی را در ناحیه کسب و کاری خودتون جذب فرمائید. شاید دونستن آمار و ارقام پایین براتون جذاب باشه.

کمپانی‌هایی که وب لاگ دارا هستند، لینک و پیوند‌های محل ورود به وب سایت آن ها تا 97 درصد بیش تر از وبسایت‌های فارغ از وب لاگ میباشد.
81 درصد یوزرها آمریکایی به وب لاگ‌ها و به کار گیری از اطلاعاتی که در بلاگ‌ها ارائه می شود اعتماد دارا هستند.
افرادی که در قضیه بازاریابی اینترنتی کار دارا هستند و دارنده بلاگ می باشند، 68 درصد اضافه از سایر مشتری کلیدی اخذ می‌نمایند.
60 درصد کاربرانی زمانی محتوای سفارشی یک کمپانی در بلاگ خویش را مطالعه می نمایند، رویت کرد مثبتی از آن کمپانی به دست آورده و 61 درصد از یوزرها آمریکایی به همین روش دست به خرید و به کارگیری از سرویس ها چنین شرکتی می‌زنند.
متاسفانه برخی مدیران تارنما‌ها به عوارض مختلفی مثل طولانی بودن فرآیند جذب مشتری از روش بلاگ نویسی، عدم بضاعت و توان ساخت محتوا، عدم تمایل در پرداخت هزینه برای مولف و ایجاد محتوا و عوارض گوناگون دیگه از تولید وب لاگ برای وبسایت سرباز میزنن. البته غافل از این هستن که آینده ازآن ساخت محتوا میباشد و فارغ از ایجاد محتوا و تنها با تمرکز روی تبلیغات نمیشه غالب شد. اما ساخت محتوا هم تنها محدود به محتوای متنی وجود ندارد و میشه از روش گونه های محتوای چندرسانه‌ای مثل کلیپ، پادکست و اینفوگرافیک برای این موردها استفاده نمود. البته موردها نقل شده بعداز محتوای متنی قرار دارا هستند، به دلیل آن که به تنهایی حاذق به رفع نیاز هر کاربری نیستند. درحال حاضر پیرو به معرفی مزایای وب لاگ نویسی و فواید داشتن یک بلاگ برای کسب و عمل میپردازم.

1. خریداری نمودن نیاز روز
اصلی‌ترین مزیت داشتن وب لاگ برای وب سایت اینه که میتونید نیاز روز مشتریان را به دست آورده و با طرح ریزی صدق که انجام میدین به ساخت کالا تازه و معرفی متاع بپردازید. وسیع‌ترین ایده‌های خلاقانه به واسطه باز‌نگری همین نیازها صورت گرفته و همواره از پیشین تاکنون، تا وقتی که نیازی شم نشده، محصولی هم در عمل نبوده.

کافیه پاره ای آمار وب لاگ و وب سایت را باز نگری کرده و مشاهده کنید که مشتریان بیش تر دنبال چه چیزهایی می باشند؟ چه چیزهایی رو کاوش می‌نمایند؟ به چه موضوعاتی در حوزه کسب و عمل شما عشق‌مند می‌باشند؟ و کلی داده ها دیگه که با به دست آوردن آمار میتونید به دست بیارید. بعد از آن با باز‌نگری همین نیازها نخست به ساخت جنس یا این که ساخت محتوا در بلاگ پرداخته و نیاز مشتری را برطرف نمایید. پس از انجام این عمل بایستی شاهد تغییراتی باشید که موردها ذیل مثال‌های خیر و خوبی میباشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.