مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

پیج (به انگلیسی on-page بهینه سازی) یا این که سئوی داخلی


سئوی آن-پیج (به انگلیسی on-page بهینه سازی) یا این که سئوی داخلی، مشتمل بر لیستی بلندبالا از کارهایی میباشد که می بایست صورت بپذیرد. چندسال پیش سئوی آن-پیج، اضافه تگ‌های متا، محتوای seo گردیده و عنوان ها را در برمی گرفت. در شرایطی‌که شما میخواهید seo را در سال 2019 خاطر بگیرید، مطالب مرتبط با سئوی آن-پیج برایتان مشغول کننده خواهد بود. با ما همپا باشید!
از وقتی که محتوا، عنا وین و توضیحات انباشته از کلمه ها کلیدی، برای دستیابی به درجه بالا در جستجوی گوگل کافی بود، زمانه متعددی قبلی و الگوریتم‌های موتورهای کاوش مسیری طولانی را پیموده و روز آپ دیت پیچیده خیس شده‌است.
در حالتی‌که بخواهید seo را خاطر بگیرید نمی توانید در پیشین بمانید. یک از مطرح ترین پیشرفت‌های موتورهای کاوش، این میباشد که آن‌ها بشر ها و به بیان دیگر، تعامل یوزرها را نیز تحت عنوان ترازو در حیث می گیرند.
بهینه سازی، بشر ها را تحت عنوان انگیزه در لحاظ می گیرد خیر تنها موتورهای کاوش را.

متا تگ ها (برچسب‌های متا)
متاتگ ها بخشی از کدهای HTML میباشند. آنان محتوای سایت‌ها را تعریف می‌نمایند. مهمترین آن‌ها، عنا وین متا و توضیحات متا میباشند.


عنا وین متا و توضیحات یار و همدم گردیده با عبارات کلیدی، به طور بدون واسطه سکو شما‌را زیر تاثیر قرار نمی‌دهند اما تحت عنوان واحد سنجش خل وچل قدرتمندی، بر CTR و تعامل شما با استفاده کننده اثرگذارند. براین اساس آنان هنوز هم در بهینه سازی مهم میباشند.
این سخنِ بلاگرهایی که می گویند تگ‌های تیتر و توضیحات متا اصلا مهم نیستند، گیجتان نکند. درضمن، به خیال و خاطر داشته باشید در صورتیکه که عنا وین و توضیحات خودتان به اندازه کافی با سوال کاوش مطابقت و همخوانی نداشته باشد، الگوریتم گوگل آن ها را تغییر‌و تحول می دهد تا ارتباطشان با سوال کاوش را بهتر نشان دهد.
ابزارها و پلاگین‌های متعددی (مانند یوست در وردپرس) وجود دارا هستند که محتوای شما‌را به نظر واژه و کلمه کلیدی به عمل رفته در تیتر متا، توضیحات متا، عنا وین، تراکم لغت ها کلیدی، خصوصیت‌های Alt و … بررسی مینمایند.

سفارش می‌کنیم این نوشته‌ی‌علمی رو از دست ندهید:
چطور در پلاگین وردپرس Yoast بهینه سازی ریدایرکت 301 بسازیم؟

این ابزارها تجهیزات بسیار متعددی را ارائه می دهند ولی به مشقت میتوانند الگوریتم متمرکز بر استدلال انسانی را دنبال نمایند. بدین ترتیب زمانی که متاتگ ها را می‌سازید، اطمینان نتیجه ها فرمایید که هم بُعد فنی را در حیث گرفته اید و هم تجربه استفاده کننده را.

بررسی لیست سئوی آن-پیج
بیایید با چیزهایی آغاز کنیم که شما می توانید در وردپرس یا این که هر سیستم مدیر محتوای دیگری انجامش بدهید.

1-گذشته از آن که استارت به تایپ کردن نمایید، کاوش فرمائید مشاهده کنید مردم چه چیزهایی را کاوش می کنند.
آیا قصد دارید در رابطه موضوعی که اشخاص در رابطه‌اش کاوش می کنند بنویسید؟ مطمئن می باشید که نقطه حیث شما متعدد و مخصوص میباشد؟ آیا میتوانید قیمت افزوده جدیدی در‌این قضیه داشته باشید؟ آیا دوران بندی قابل قبولی دارید؟
قبلی از آن که تایپ کردن را آغاز نمائید، سوالهای مهم بخش اعظمی وجود دارا هستند که بایستی به آنها بپردازید. چه محتوای شما یک وبلاگ پست باشد و چه ورقه فرود یک کالا، فرقی نمی‌نماید. طرق بسیار متعددی برای کشف جواب موجود است. جستجوی کلمه ها کلیدی بخش دوری ناپذیر آن میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.