مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

سایت چه است؟ |ساخت وب سایت|طراحی وب ارزان|طراحی وب سایت ماهر


سایت چه است؟ |ساخت وب سایت|طراحی وب ارزان|طراحی وب سایت ماهر
در  طراحی وب سایت و پباده سازی پرتال یک تارنما مشتمل بر تعداد متعددی فولدر میباشد،که در تعداد مشخصی پرونده، تر و تمیز گردیده اند،مانند تر و تمیز کردن فایلها در کامپیوتر فردی. ورقه اصلی یک وبسایت معمولا\" default.htmlیا index.html یا این که index.htm اسم داراست. در  ساخت سایت و پباده سازی پرتال زمانی که یک نشانی اینترنت را در مرور گر تایپ می کنید (برای مثال\" www.npco.net)، برنامه مرورگر به سراغ اکانت میزبانی می رود که این نشانی به آن اشاره می کند، و در پی یکی از این پوشه های اصلی میگردد. در حالتی‌که پوشه یا این که کاغذ ی متبوع را در آن سایت پیدا کند، این پوشه( یا این که ورقه) را در مرور گر شما اکران خواهد بخشید.
فایلindex.html ترکیبی میباشد از متون و تصویرهایی که طراح تارنما دکورا سیون آن ها را معلوم می‌کند.متن متبوع در خویش تارنما وجود دارد در حالیکه پوشه های تصویری ممکن میباشد در تارنما ذخیره گردیده باشد(در کنار صفحه های اینترنت وفایل ها یا این که در فایل ای جدا از هم)یا این که در جای دیگری از وب باشد.
ممکن میباشد برخی از نوشته ها وتصاویر یک ورقه به صفحات دیگری پیوند داده شود.(یعنی می قدرت با کلیک روی آن برگه به ورقه ی دیگری رفت)
این موسسه از صفحه ها اینترنت،تصاویروفایل های جانور دیگر که در حساب صاحبخانه موجود هست،جمعا\" یک سایت را می سازد.
به دنبال به صورت مختصر توضیحاتی در  طراحی وب سایت و پباده سازی پرتال درخصوص مسائل مرتبط با وب سایت ارائه خوا‌هیم بخشید:
الف - فرایند فعال‌ساز‌ی سایت در طراحی وب سایت و پباده سازی پرتال :
1.تعیین اسم مطلوب برای وبسایت
2. تثبیت Domain name (اسم سایت) در اینترنت
3.طراحی اپلیکیشن و گرافیک وبسایت
4. خرید هاست (فضای کاربری)
5.قراردادن تارنما پباده سازی گردیده بر روی هاست و بهره برداری سایت

ب – قابل انعطاف افزارهای آیتم به کار گیری در طراحی وب سایت و پباده سازی پرتال:
زیر ساختهای قابل انعطاف افزاری پروژه های ساخت وب سایت بر طبق Microsoft .NET Framework میباشد. به کارگیری از فناوری دات نت با انعطاف پذیری، قابلیت اطمینان بالا، ابتکار عمل و امنیت نمونه زدنی خویش قابلیت های بسیاری را برای ما مهیا میکند، که از گزاره ی آن قابلیت مدیریت کدها، پشتیبانی از شی گرایی،سازش با نحوه انتخابی پروژه و متعلق نبودن به یک گویش یگانه میباشد.ضمن آنکه بسترها و زیرساختهای اپلیکیشن دات نت تحت عنوان بستر اصلی اجرای پروژه ، امکان به کارگیری از فناوری های جانبی دیگری که سازگار با ویندوز میباشند را مهیا خواهد کرد.چندلایه بودن قابل انعطاف افزارهای تولیدی موجب شل خیس شدن شرایط ارتقای تارنما پباده سازی گردیده در آینده خواهد بود.ضمن آنکه هزینه های مجدد کاری (reworking) را به هنگام بسط پروژه حذف خواهد نمود.
خزانه اطلاعاتی MS SQL SERVER، به جهت دسته جواز حقوقی وامکانات پهناور وکارایی شایان توجه،تعیین قابل قبولی به شمار می رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.