مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

طراحی وبسایت با php

طراحی 
وبسایت با php php به عنوان محبوب‌ترین لهجه برنامه نویسی برای پباده سازی سایت‌های اینترنتی به شمار میرود . زبان php یکی از نادر زبان‌هایی می باشد که به طور خاص برای پباده سازی سایت ایجاد گردیده هست . 

برنامه 
نویسی سایت با php 
مفسر php رایگان و متن‌باز( Open Source ) میباشد و در محیط‌های لینوکس و ویندوز با کیفیت بالا توان سرویس‌دهی داراست . بنابراین استفاده از آن در کنار وب‌سرورهای آپاچی و IIS مقدور هست . 

گویش php با سرعت متعددی در درحال حاضر توسعه و گسترش است . با این حالا سازگاری نگارش‌های نو با نگارش‌های کهن تا حد دوچندان متعددی که کمتر در زبان‌های دیگر قابل مشاهده است، حفظ میگردد . مضمون‌ سازش با نسخه‌های کهن این می باشد که برنامه‌های متن گردیده برای نگارش‌های سابق php با کمترین تغییرات یا این که فارغ از تغییرات می توانند در نگارش‌های جدید php نیز اجرا شوند . 

انجام تغییرات قلیل به معنا کاهش هزینه‌ها در آینده و بهرمندی از آخرین فناوری‌ها، بیشترین سرعت و بیشترین امنیت به آسانی و با صرف انرژی و وقت قلیل هست . 

آمار 
طراحی سایت با php در اکنون حاضر بیش از ۸۰ درصد کلیه سایت‌های پباده سازی شده و موجود روی اینترنت با گویش php طراحی شده‌اند . این درصد بالا فارغ از شک وتردید به برهان مزیت‌های این لهجه به بقیه گزینه‌های موجود هست . البته طراحی سایت‌های متفاوت بسته به نیازمندی‌های پروژه در حالت‌های یگانه ممکن می باشد تهیدست به کار گیری از زبانی غیر از php باشد که تشخیص و انتخاب آن به تجربه و علم مستمند میباشد . 

پباده سازی 
تارنما با php 
بسیاری از سایت‌های اینترنتی که با لهجه php ایجاد شده‌اند، به فیس غیرمستقیم با این لهجه در رابطه می باشند . برای نمونه در حدود ۲۶ درصد تمامی سایت‌های مو جود روی وب با سیستم مدیر محتوای وردپرس که با لهجه php توسعه پیدا کرده، در حال عمل هستند . 

پباده سازی 
وبسایت با php یا این که CMS اکثر زمان ها نیازهای طراحی وبسایت با استفاده از CMSها قابل انجام هستند . با این حالا در بعضا موارد که نیازمندی‌های پروژه بیرون از محدوده‌ی توانایی‌ها و ویژگی‌های سیستم‌های رئیس محتوا باشد، نیاز به برنامه‌نویسی اختصاصی تارنما با یک عدد از زبان‌های برنامه‌نویسی شم می‌شود . 

زبان php به عنوان محبوب‌ترین گویش برنامه‌نویسی اینترنت یکی از بهترین گزینه‌ها در این شرایط به حساب می آید . 

فریم 
ورک‌های برنامه نویسی php برای بهبود کیفیت، امنیت، سرعت و تلاش برنامه‌ها و سایت‌های نوشته شده با php، ابزارهایی با نام فریم‌ورک ساخت شده‌اند که توسعه‌دهندگان و یوزرها را در رسیدن به هدف های فوق در هنگام طراحی سایت با php کمک میرسانند . این ابزارها به چهره پیوسته در حال توسعه و بهبود میباشند و در فیض به کارگیری از آنان منجر میگردد به‌روزرسانی وب سایت و کتابخانه‌های استفاده گردیده در آن مضاعف سهل و آسان باشد . برای آشنایی عمده با معنی فریم‌ورک اینجا کلیک فرمایید . برای مشاهده‌ی بهترین کادر ورک‌های php اینجا کلیک کنید . 

ابزارهای 
مسئله نیاز برای طراحی وبسایت در کنار php php یک گویش برنامه‌نویسی سمت سرور میباشد و به تنهایی برای طراحی تارنما کافی نیست . علاوه بر لهجه php که در طراحی وبسایت نقش هسته را ایفا می‌کند، استعمال از ابزارها و زبان‌های دیگر برنامه نویسی برای تولید و پباده سازی یک سایت با کیفیت زمینه نیاز می‌باشند . بعضی از این ابزارها عبارتند از: HTML، CSS، Javascript، jQuery، پباده سازی گرافیکی با نرم‌افزارهای مربوط مثل فتوشاپ و تنظیمات وب‌سرور مانند آپاچی . 

HTML شیوه‌ای از کد گذاری داده ها میباشد که محتوا و ساختار حساس سایت را صورت میدهد . CSS زبانی هست که به این ساختار و محتوا رنگ و طرح و شکل قشنگ می‌دهد، Javascript زبانی میباشد که این بخش‌ها را از شرایط ایستا به پویا تبدیل مینماید و jQuery ابزاری می‌باشد که کیفیت و سرعت برنامه‌نویسی با Javascript را بهبود میبخشد . 

با در کنار نیز قرار گرفتن منطقی و بهینه‌ی همه این ابزارها، یک وبسایت حرفه‌ای که هسته‌ی php را در خود جای داده میباشد قادر است آماده‌سازی و قابل به کار گیری شود . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.