مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

پباده سازی سایت خوب ویژگی

در مقاله ها قبلی در رابطه ویژگی های یک مجموعه طراحی عالی سخن کردیم و گفتیم که یک مجموعه خوب به چه صورتی عمل می کنند، چه روالی برای پباده سازی وب سایت دارا‌هستند و چه صافی هایی برای این که یک مجموعه طراحی تارنما خوب می باشد وجود دارد را نیز تقریبا به طور کامل گفتیم . 

در این مقاله با گرین اینترنت هم پا باشید تا بخش اعظم در موضوع این که چه وبسایت هایی را میتوان با تیتر تارنما عالی نام موفقیت . این نکته اضطراری به ذکر هست که بخش چه گونه یک پباده سازی وبسایت عالی داشته باشیم و برای آن باید چه کار هایی و چه ترتیبی را برای این مسئله انجام دهیم در مقالات قبلی آورده شده می‌باشد که می‌توانید با جستجو در وب سایت به آن ها دسترسی داشته باشید و به کارگیری فرمائید . 
پباده سازی 
سایت خوب 
ویژگی 
وب سایت خوب چیست؟ این که یک طراحی به نظر فردی خوب و حتی خوب میباشد ممکن میباشد از نظر دیگری جالب نباشد ممکن می باشد ولی برای این که بتوانیم لحاظ بخش اعظم مردم را در رابطه تارنما خودمان و یا سایتی که پباده سازی می‌کنیم جلب کنیم تا حس کنند با یک وب سایت عالی روبرو شده اند نکاتی وجود دارد . به عبارتی ما ترفند هایی داریم که بتوان به یاری آن ها وبسایت را خوب جلوه داد تا از لحاظ یوزرها راضی کننده باشد . 
ممکن است بتوان خاطرنشان کرد سایتی خوب میباشد که مورد ها پایین در آن اجرا شده باشند: 
رعایت 
اصول پباده سازی سبک سایت برای این که تارنما به راحتی بالا و زیر اسکرول شود و کاربرین را از خود راضی کند، ضروری می باشد تا در هنگام طراحی به این نکته اعتنا داشت . ممکن هست سایتی داشته باشیم که از فرط سنگین بودن و داشتن مواقعی از گزاره عکس های مالامال حجم و یا این که کد نویسی اشتباه و ارور های فراوان در بک گراند سایت مشتریان را از خود زده می کند . 
به سایتی میتوان سبک اظهار کرد که گیر نکند و حجم آن تحت باشد تا کاربران از لحاظ سرعت فعالیت بتوانند وضعیت بهتری داشته باشند و علاوه بر این مشکلی در حجم مصرفی بازدید سایت شما نداشته باشند . 

به تیتر نمونه شما برای این که تارنما سبکی داشته باشید باید عکس ها را با حجم کمتری در سایت خود قرار دهید . برای این فعالیت لازم می باشد تا خویش شما به عنوان رئیس وبسایت افزونه های ناچیز کننده حجم را روی وب سایت خود نصب نمایید تا با آپلود تصاویر بر روی وبسایت به صورت خودکار حجم کمتری بگیرند . این فعالیت تعدادی قابلیت موءثر داراست که یکی از آن ها سبک شدن سایت میباشد . 
(اگر بخواهیم به طور خلاصه در مورد دیگر خواص این کار بگوییم میتوان به کم تر شدن مصرف پهنای باند، قلیل شدن حجم وبسایت برای بک آپ گیری و اندک شدن مصرف اینترنت کاربران اشاره کرد) 
ورقه 
فرود مناسب ورقه فرود به ورقه اولیه هر وبسایت گفته می شود که معمولا مردمان با جستجوی تارنما شما در گوگل به آن وارد می شوند . این صفحه بایستی حد الامکان با توان ساخته شود . قبلی از اینکه بگوییم چه ورقه های فرودی مناسب می باشند بایستی گفت که طبق ضوابط روانشناسی می بایست به این نکته دقت داشته باشید که اشخاص از وبسایت شما صرفا 30 ثانیه نخستین را به ذهن بلند دوران خود می سپارند . این نکته منجر گردیده که اهمیت کاغذ فرود دوچندان بالا باشد و شما باید در واقعیت 30 ثانیه طلایی مواجه کاربران با وب سایت خود را غنیمت بشمارید و چیز هایی را در آن قید فرمایید که کاربر را جذب خود کند . 

ورقه های فرود می بایست با تم تارنما شما هماهنگ باشند . به تیتر نمونه در‌صورتی‌که لوگوی شما بنفش و سبز است بایستی عملکرد فرمائید در این ورقه نیز از همین دو رنگ فایده بگیرید و به مدل ای ترتیبشان را قرار دهید که بتوانند جلوه نیکی به وجود بیاورند . 

یک طراحی وب سایت خوب باید این نکته که ورقه فرود معمولا خالی خیس هست را رعایت نماید . معمولا ورقه های فرود خلوت خیس هستند این نکته هم از نظر روانشناسی اثبات گردیده که مردم زمانی که با ورقه ای با دو طرف خالی مواجه می شوند ذهن های خود را عمده درگیر مطالب میانه ورقه می نمایند و در واقع تاثیر جملاتی که در ورقه نوشته شده است بالا می رود . اما این نکته که بایستی دو طرف و بالا و زیر برگه های فرود خالی باشد تا اعتنا بیشتری به جمله‌ها جلب شود در کلیه جا درست گو می‌باشد . 
در صفحه فرود باید به معرفی اجمالی پرداخت نه معرفی کلی . این معرفی های کوتاه می توانند به مطالب شما که در بخش معرفیتان یا این که معرفی تیم وجود دارا‌هستند پیوند داده شوند تا این برگه وضعیت خلوت خویش را از دست ندهد و جلوه عالی خود را داشته باشد . 

نقش 
رنگ ها در برگه فرود رنگ ها در صفحه فرود بهتر میباشد به مدل ای باشند که ادب مخاطب را بالا ببرند . رنگ های ملیح و آهسته می توانند بر روی اعصاب کاربران به دسته ای تاثیر بگذارند که آن ها برای ماندن در سایت شما و قرائت در زمینه آن برهه زمانی بیشتری را اختصاص دهند . برای طراحی وب سایت عالی و علی الخصوص بخش صفحه فرود اضطراری می باشد تا نکاتی از جمله ثبت اسم سهل و آسان برای خبر طومار سایت و یا خویش کلمه ها و جملاتی که به کار برده می شوند آشکار باشند و از به کارگیری عبارات درشت و دیر ادراک جلوگیری شود . خوبتر میباشد در این صفحه جملاتی استعمال شود که مخاطبین بتوانند با اولی بار تلاوت آن ها تما جان کلام را متوجه شوند . 

با اعتنا به مضاعف بودن تعداد موردها اصلی در این زمینه و همچنین در موضوع این که یک سایت خوب چه ویژگی هایی داراست خوبتر می‌باشد تا بیشتر در موضوع آن ها تحقیق فرمایید و این مطلب شروعی برای یافتن نکات اکثر در دل گوگل باشد . گرین اینترنت به عنوان یک مجموعه مختصص برای طراحی وب سایت عالی سفارش می کند که در حالتی که دوست دارید تمامی موارد بالا فارغ از یاد آوری شما به برنامه نویس و طراح سایتتان انجام شوند و به عبارتی فعالیت طراحی وب سایت شما حرفه ای باشد می‌توانید با ما تماس بگیرید . 

در پایان می بایست گفت برای طراحی وب سایت خوب نکات بی شماری وجود دارا هستند که تنها رویکرد آموزش آن ها خاطره گیری این نکات و خواندنشان در مقاله‌ها گوناگون مانند این مقاله و تجربه های متعدد از کار به آن هاست . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.