مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

پلاگین عضویت وردپرس

پلاگین 
عضویت وردپرس برای ساخت فرم تصویب نام فن ای در وردپرس به وسیله پلاگین عضویت وردپرس قابلیت و امکان تولید فرم ثبت نام حرفه ای در وردپرس را تولید کنید . درصورتی که می‌خواهید در سایت تان امکان عضویت و ورود یوزرها را فعال فرمائید با اهمیت ترین کار برای شما ساخت فرم ثبت نام با فیلدهای دلخواه می باشد تا بتوانید اطلاعات اضطراری را در هنگام تصویب اسم از بازدیدکنندگان اخذ نمائید . برای این مراد بهترین کار استفاده از افزونه ثبت اسم وردپرس هست زیرا با دارا بودن تجهیزات واجب قادر است اشکال فیلدهای دلخواه را در فرم عضویت ایجاد نماید . جهت معرفی و آموزش به کارگیری از پلاگین عضویت حرفه ای وردپرس تا انتهای این یادگرفتن همپا ما باشید . 
پلاگین 
عضویت وردپرس برای ایجاد فرم تصویب اسم فن ای در وردپرس 
پلاگین هایی که در این مطلب معرفی می کنیم برای ایجاد امکان تصویب اسم معمولی در وردپرس مطلوب می باشند و می‌توانید انواع فرمهای ورود، عضویت و بازیابی راز عبور با فیلدهای دلخواه را تولید نمائید تا فرمهای تصویب اسم فن ای داشته باشید . اما در صورتیکه می خواهید امکان عضویت ویژه vip یا این که تصویب نام پولی را در وردپرس تان ساخت فرمایید تا یوزرها برای تصویب اسم در سایت حق عضویت بپردازند، در مطلب ای با عنوان افزونه عضویت ویژه وردپرس به طور کامل یادگرفتن آنرا قرار داده ایم که سفارش می کنیم به طبع آنرا مطالعه نمائید . 

آموزش 
فعال کردن امکان عضویت در سایت وردپرسی برای این که یوزرها و بازدیدکنندگان بتوانند در وب سایت وردپرسی عضو شوند ابتدا بایستی امکان عضویت را فعال فرمائید . 
پس گذشته یا آنگاه از نصب پلاگین عضویت وردپرس با مراجعه به بخش پیکربندی و انتخاب گزینه رایج با فعال کردن مورد هر کسی می تواند نام‌نویسی نماید امکان عضویت در وبسایت را فعال فرمائید . 

فراگیری 
فعال کردن قابلیت و امکان عضویت در وبسایت وردپرسی 
در ذیل بخش عضویت یا این که ثبت اسم آیتم ای با تیتر نقش پیشفرض استفاده کننده تازه وجود داراست که برای رئیس سطح دسترسی اعضای وبسایت استفاده میشود . پیش از این در مقاله ای با عنوان مدیریت مرحله دسترسی کاربران وردپرس با نقش کاربری به طور بدون نقص طریق تولید مرحله دسترسی مختلف را فراگیری داده ایم که سفارش میکنیم به طبع آنرا نیز مطالعه فرمایید . 

افزونه 
عضویت وردپرس Profile Builder یک عدد از محبوبترین و بهترین پلاگین های تولید فرم تصویب نام یا عضویت پلاگین Profile Builder می‌باشد . 
از حساس ترین تجهیزات پلاگین تصویب نام وردپرس میتوان به قابلیت و امکان ایجاد فرم عضویت با گونه های فیلدها با قابلیت دستکاری داده ها پس از ثبت نام در محفظه قالب وردپرس front-end اشاره کرد . 

برخی 
از خصوصیت های پلاگین ثبت اسم وردپرس عبارتند از: 
قابلیت 
ساخت فرم تصویب اسم در محیطی معمولی و روان قابلیت 
نمایش فرم تصویب نام در محیط رابط کاربری وب سایت از شیوه کد کوتاه قابلیت 
دستکاری داده ها کاربران عضو شده پس از ورود به سایت امکان 
ریدایرکت کاربر به ورقه دلخواه پس از تصویب نام در وردپرس اجازه 
به کارگیری از نام کاربری یا این که آدرس پست الکرونیکی در فرم ورود قابلیت 
انتخاب حداقل و حداکثر تعداد کاراکتر پسورد در فیلد رمز عبور قابلیت و امکان 
نوشتن استایل css سفارشی امکان 
انتخاب و دستکاری نقش کاربری وردپرس برای اعضاء امکان 
فعال کردن کچا reacaptcha در فرم عضویت و ورود وردپرس و 
… پلاگین 
عضویت وردپرس Profile Builder 
برای دانلود پلاگین و مشاهده داده ها اکثر درباره آن به ورقه افزونه در مخزن افزونه های وردپرس به نشانی User registration & user profile – Profile Builder مراجعه نمائید . پس از نصب و فعال سازی افزونه تولید پروفایل می‌توانید با مراجعه به پیکربندی آن که با نام Profile Builder (ساخت پروفایل) در پیشخوان وردپرس معین است، پیکربندی آنرا انجام دهید و در غایت با به کارگیری از شورت کدهای پایین صفحات ساخته شده را در وبسایت نمایش دهید . 

شورت 
کد افزونه عضویت وردپرس Profile Builder برای سناریو هر بخش باید از کد کوتاه آن در کاغذ یا کدنویسی پوسته وردپرس به کارگیری کنید . 
جهت نمایش درست کدها بین دستورات آغاز و نقطه پایان و متن شورت کد یک مسافت نهاده ایم پس به این نکته توجه نمایید که می بایست مسافت بین تگ شروع و پایان کد کوتاه ( [ و ] ) با متن شورت کد را بردارید تا کد بدرستی کار کرده و فرم های مورد نظر را سناریو دهد . 

شورتکد 
فرم های افزونه عبارتند از: 
شورت 
کد [ wppb-edit-profile ] : نمایش فرم دستکاری داده ها برای یوزرها وارد شده به وردپرس کد 
کوتاه [ wppb-login ] : نمایش فرم ورود در قالب وردپرس شورتکد 
[ wppb-logout ] : سناریو پیوند خروج از سایت کد 
کوتاه [ wppb-register ] : سناریو فرم عضویت در پوسته وردپرس شورت 
کد [ wppb-recover-password ] : نمایش فرم بازیابی سر عبور در پوسته برای سناریو هر بخش از پلاگین عضویت وردپرس در رابط کاربری فقط کافیست کدهای کوتاه بالا را در برگه هایی گوناگون قرار دهید و از روش فهرست ها یا این که کدنویسی در هنگام طراحی قالب وردپرس به صفحه قضیه حیث لینک و پیوند بدهید . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.