مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

چه‌قدر ارتفاع میکشد تا سئو تارنما سود بدهد؟

لینک و پیوند‌سازی
راهبرد‌های اینترنت مستر گوگل درباره لینک‌سازی اینگونه می‌گوید: «هر پیوندی که برای دستکاری سکو ورقه یا این که رتبه وب سایت در نتیجه ها جست و جوی گوگل باشد، ممکن است که نقض آیین نامه های وبمستر گوگل در حیث گرفته خواهد شد.»
پیوند‌سازی در بهینه سازی کلاه سپید
ساخت محتوای با ارزش برای یوزرها با مقصود فراگیری، اطلاع‌رسانی و یا این که خرسند کردن آنان، طراحی سایت در مشهد بهینه سازی کلاه سپید به حساب می‌آید. درین‌شرایط‌ به قدری محتوا باکیفیت میباشد که تارنما‌های دیگر تحت عنوان منبع به آنان لینک و پیوند می‌دهند.
پیوند‌سازی در بهینه سازی کلاه سیاه
اقداماتی مانند کانال‌های وبلاگ سری (PBN، افزودن پیوند تارنما خویش به نصیب ایده ها وبسایت‌های متعدد طراحی سایت  و پرداخت هزینه برای ارتباطات، ترفندهای بهینه سازی کلاه سیاه محسوب می‌شوند. همگی این موارد به وضوح با دستور کار‌های اینترنت مستر گوگل و بینگ تضاد و مغایرت دارا‌هستند.
پیوند‌سازی در بهینه سازی کلاه خاکستری
کتابت و تهیه محتوا فقط برای خریداری کردن ارتباطات، احتمالا با آیین نامه‌های گوگل مغایرت دارااست. با این اکنون، در حالتی که آن محتوا حقیقتا برای بازدیدکنندگان وب سایت مقصد، مرتبط و باارزش باشد، آیا گشوده هم با مقررات گوگل در ناهمخوانی است؟
تصاحب کردن بک‌لینک و پیوند‌های قادر، یکی‌از مهم ترین دست اندرکاران موءثر در seo فارغ شیت می‌باشد
چگونگی محتوا
دستورالعمل‌های بینگ در ارتباط محتوای وبسایت به وضوح سطح چگونگی لازم برای جایگاه بندی بهتر را نشانه می دهد: «اینترنت‌وبسایت‌هایی که از نظر محتوا ضعیف میباشند؛ یعنی وب سایت‌هایی که بیشتر تبلیغات یا این که پیوندهای متعلق را علامت می دهند یا این که بازدیدکنندگان را تخت گاز به سایت‌های دیگر هدایت می‌نمایند، معمولا در بینگ سکو بدی کسب می‌نمایند. محتوای شما باید به راحتی قابل تفحص و جایگاه‌بندی باشد، بایستی برای بازدیدکنندگان سایت شما، بی نیاز و جالب باشد و داده ها متبوع آن ها را ارائه دهد.»
سفارش گوگل نیز شبیه می‌باشد؛ ساخت محتوای متنی کیفیت خوب برای استحصال درجه مطلوب، ضروری میباشد. با این در حال حاضر داستان به همین‌جا پایان نمی گیرد.
چگونگی محتوا در سئو کلاه سپید
محتوا برای امداد به کاربر، جواب دادن به سوال ها و خوشحال کردن مخاطب باید نوشته گردد. اینگونه محتوایی، مرتبه نه دارد چون مرتبط و اثر گذار میباشد. هم‌اینگونه یک محتوای کیفیت خوب باصرفه شد‌ه‌است تا به مخاطبان مطلوب یاری دهد تا آن را در موتورهای جست و جو پیدا نمایند.
چگونگی محتوا در بهینه سازی کلاه سیاه
برگه‌ای با محتوای ضعیف، به صورت خاص فقط یک کاغذ درگاهی میباشد که به صفحه ها دیگر لینک و پیوند می‌شود یا این که چگالی عبارات کلیدی آن بیش تر از حد بالا است. هم‌اینگونه درصورتی که محتوای شما فقط کپی بقیه مطالب وب باشد، نوعی بهینه سازی کلاه سیاه محسوب میشود.
چگونگی محتوا در seo کلاه خاکستری
یک صفحه خرید متاع را در نظر بگیرید. اگر این ورقه محتوای متعددی هم نداشته باشد، زیاد بر تجربه کاربری مخاطبان اثر منفی نمی‌گذارد. ولی در شرایطی‌که متنی موثر با چگالی مطلوب کلمه ها کلیدی، داشته باشد، اثر مثبت‌تری بر درجه‌بندی شیت خواهد داشت.
مخاطرات seo کلاه سپید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری
اجرای ترفندهای کلاه سیاه، سپید یا این که خاکستری همگی خطراتی را به یاور داراست.
seo کلاه سیاه که ذاتا با جریمه یاور می باشد. چنانچه از ترفندهایی خلاف با دستورالعمل‌های موتورهای جست و جو به کار گیری کنید، ممکن می باشد که به شدت جریمه گردید و رتبه مطالب شما افت نماید.
ترفندهای بهینه سازی کلاه سپید خطر کارنکردن را به یاور دارا‌هستند. در صورتی هر سایتی قانون ها موتورهای جست و جو را رعایت نماید، فضای وب بهتر از قبل می‌‌گردد البته در دنیای واقعی این‌سیرتکامل وجود ندارد. براین اساس، در شرایطی که مارک شما در یک صنعت بسیار رقابتی کار می‌نماید، شاید نتوانید که در مقابل رقبایی که از ترفندهای کلاه سیاه استعمال نمایند، مقاومت فرمایید. در اینگونه حالتی شاید به‌این منفعت برسید که پذیرفتن خطر برخی از ترفندهای سئو کلاه سیاه مانند خرید بک‌پیوند منطقی است.
ولی الگوریتم‌های موتورهای جست و جو با سپری شد زمان پیچیده‌خیس گردیده‌اند، به همین دلیل میباشد که بایستی به هر قیمتی از seo کلاه سیاه خودداری کنید. seo کلاه سپید شیوه بسیار مطمئن‌تری برای استحصال رتبه خوب در موتورهای جست و جو می باشد.
استفاده از ترفندهای بهینه سازی کلاه خاکستری، خطر جریمه شدن در بعدی را به یار و همدم دارااست. در شرایطی‌که فعالیتی که جاری ساختن می‌دهید، در کناره مرز قوانین بهینه سازی قرار داشته باشد، شاید در بعدی به خاطر آن جریمه گردید.
ارتفاع قدمت seo کلاه سپید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری
ترفندهای بهینه سازی کلاه سیاه ممکن می باشد که در کوتاه زمان اثرگذار باشد. ولی با تمرکز به تیم کار کشته کمپانی‌های صاحب موتورهای جست و جو و به‌روزرسانی سریع الگوریتم‌های موتورهای جست و جو، احتمالا مقطع فرصت کوتاهی این ترفندها برایتان کار می‌نماید.
ترفندهای بهینه سازی کلاه سپید، از ارتفاع قدمت بیشتری نسبت به seo کلاه سیاه شامل است. در موقعیت معمول، دستور کار‌های مثبت موتورهای جست و جو معمولا در کوتاه‌مجال، تغییر‌و تحول نمیکنند. احتمالا هیچ وقت هیچ هنگامی فرا نمی‌رسد که مواقعی مانند چگونگی محتوا یا این که سرعت وب سایت برای موتورهای جست و جو، بها خودشان را از دست دهند. اما از جمله با تمرکز به توسعه و گسترش الگوریتم‌های گوگل، التفات چگالی عبارات کلیدی نسبت به قبلی کمتر شده است.
بهینه سازی کلاه سپید، از ارتفاع قدمت بیشتری نسبت به بهینه سازی کلاه سیاه برخوردار است.
ترفندهای seo کلاه خاکستری نسبت به بهینه سازی کلاه سیاه، ارتفاع قدمت بیشتری دارند البته احتمالا ارتفاع قدمت آن از ترفندهای seo کلاه سپید کمتر می باشد.
سخن نهایی
به حیث می رسد که بیشتر اقداماتی که در seo اجرا میگردد، در حوزه seo کلاه خاکستری قرار دارا‌هستند. seo کلاه سیاه خطرها قابل توجهی دارااست و استعمال از آن چهت نیل به ورقه اولیه گوگل توصیه نمیشود. استعمال از ترفندهای بهینه سازی کلاه سپید، راهی امن‌خیس و پایدارتر به لحاظ میرسد. چهت نیل به شیت اولیه گوگل خوب است که از seo کلاه سپید به یاور بهینه سازی کلاه خاکستری (ولی با دیدی ظریف و هوشیارانه) به کار گیری فرمائید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.