مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

راهنمای خرید سرور مطلوب

چه گونه یک سرور مطلوب گزینش کنیم؟

مهم‌ترین مشخصه منحصربه‌فرد یک سرور در سرعت پردازنده آن پنهان میباشد و بر همین اصل، سرعت تحت عنوان امری مهم در معرفی بسته‌های گوناگون ارائه گردیده به وسیله جمهوری اسلامی ایران هاست فعالیت می‌نماید و اولی خصوصیت قبل از خاطر، فضای دیسک، طراحی سایت در مشهد  پهنای باند یا این که دیگر خصوصیات سرور میباشد که می‌بایست درنظر گرفته گردد.

هرچه پردازنده قدرتمندتر باشد، سرور عملیات های هم‌زمان را عالی ایفا خواهد اعطا کرد. وب سایت‌های استاتیک با CPU های میانگین و ضعیف عالی شغل می‌نمایند، البته سایتهای پویا، نرم افزار‌های رئیسِ داده و سرورهای بازی به CPU های قدرتمندتری مستلزم خواهند بود.

لطفا دقت داشته باشید که اولا این آزمایش‌های کارکرد، مقادیر میانگین را ارائه می‌نماید و ثانیا برخی اپلیکیشن‌های خاص هنگام  طراحی سایت استعمال از گنجایش بدون نقص از تعدادی هسته استعمال نمیکنند. کارکرد اپلیکیشن‌ای که برای استعمال از تمامی هسته‌ها با صرفه گردیده باشد، از آنچه در‌این نمودارها اکران داده گردیده بسیار فراتر خواهد بود.

چه‌طور میتوانید شایسته ترین کوشش را از سرور اخذ نمائید؟

دوبرابر کردن خاطر پنهانی [۵%]

خاطر نهفته یا این که کش در پردازنده معمولا متشکل از یکسری لایه میباشد و وظیفه کاهش مکث دسترسی پردازنده به یاد RAM را داراست، همان وظیفه کش این میباشد که تا حد قابلیت و امکان داده‌هایی که مکررا آیتم استعمال قرار می گیرند را به شکلی درین لایه‌ها نگه داراست تا پردازنده بدون چاره نباشد آن‌ها‌را دوباره از یاد RAM بخواند. یاد کش بسیار سریعتر از خاطر RAM میباشد و به طور تجربی ارتقاء دو برابری آن می تواند حدود ۵ درصد کارایی پردازنده را ارتقا دهد.

دو موازی کردن تعداد هسته‌ها یا این که پردازشگرها [۱۰ ٪ -۲۵٪]

در پردازنده‌های تازه شما در یک پردازنده فیزیکی جدا میتوانید تعدادی هسته غیروابسته داشته باشید.ارتقاء تعداد هسته ها این قابلیت و امکان را به پردازنده میدهد تا بتواند هم زمان نرم افزار‌های تعدادی گانه‌ای را پردازش نماید. ارتقاء تعداد هسته پردازنده می تواند واحد سنجش تانی پردازش را کاهش داده و سود‌وری پردازشگر را ارتقا دهد. خلال این بعضا مادربورد‌های سرور این قابلیت و امکان را دارا‌هستند تا بتوان دو پردازشگر فیزیکی غیر وابسته بر روی آن‌ها نصب کرد. در‌این حالت شما سروری خواهید داشت با دو پردازنده فیزیکی غیروابسته بطوری که هر یک از آن ها می تواند دارنده یک سری هسته باشد. بطور کلی ارتقا دو برابری تعداد پردازنده‌های فیزیکی می تواند تا ۵۰ درصد سرعت پردازش را بهبود بخشد، و در غایت کارکرد کلی سرور بطور میانگین تا ۲۵ درصد ارتقا خواهد یافت.

ارتقاء فرکانس پردازنده [۱۰ ٪]

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.