مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

اهمیت طراحی سایت


۱. کاوش در گوگل برای خرید و اخذ سرویس ها
شما تحت عنوان مالک یک تجارت، می بایست بدانید که مشتریان شما، برای تحقیق در ارتباط کالا طراحی سایت در مشهد یا این که خدماتی که در‌پی آن میباشند، کجا کاوش می نمایند و به‌دنبال تامین کنندگان نیاز خویش می باشند. در دنیای امروز اکثر اشخاص یا این که به صورت دقیقتر، 93% از اشخاص برای اعمال تحقیق و چک های خویش، در وب کاوش می نمایند. به ویژه Google که تحت عنوان مرجع و گرانقدر ترین موتور کاوش در وب میباشد.

از این رو، به اهمیت ساخت وب سایت برای بیزنس ها پی میبریم. به این دلیل که بیشتر تصمیمات تجاری، با جسجتو در گوگل جاری ساختن میشود. بدین مفهوم که در شرایطی که شما وب سایت ندارید، 93% از مشتریان بالقوه بازار خویش را از دست داده و تنها به 7% از آنها میتوانید بفروشید!


۲. اهمیت طراحی وب در ماهر بودن شما
استدلال دیگری که اهمیت و ضرورت طراحی وب سایت را نشانه میدهد، این میباشد که نصیب بزرگی از بازار، در‌حالتی که که وب سایت نداشته باشید، به هیچ وجه به اکانت نیاورده و روی تولیدها یا این که سرویس ها شما اکانت گشوده نمی‌کنند!

امروزه با اعتنا به پیشرفت های فراوان در عرصه دیجیتال مارکتینگ و کسب و شغل های متعدد آنلاین، شرکت های یا این که بازار هایی که سایت ندارند، از دید خیلی از یوزرها سابق بوده و به حیث آنها، تولیدات قابل قبولی به وسیله این بیزنس ها، ارائه نخواهد شد و این تصور را به استفاده کننده میدهد که کمپانی متبوع، ضعیف میباشد!


۳. دسترسی آسوده به شما برای یوزرها
داشت یک سایت، این مجال را برای شما به وجود میاورد که یوزرها، شل خیس شما‌را پیدا کرده و درمورد شما یا این که سرویس ها و محصولاتتان داده ها کسب نمایند. همینطور به جواب سوالاتی که در حوزه‌ کار شما دارا هستند، برسند!

همینطور یک وبسایت بهتر میتواند اشکال دیگر بازاریابی را برای شما سهل و آسان خیس کند. به صورت نمونه با تبلیغات (ad) گوناگون در وب، می‌توانید یوزرها خویش را به یک برگه فرود یا این که landing page خاص متبوع خویش هدایت کرده و با ارائه سرویس ها یا این که تولید ها آیتم نظرتان، دسترسی را برای یوزرها به کلیه قسمت های بیزنس خویش سهل نمائید.

۴. هزینه مطلوب ساخت سایت در مقابل مزیت های بی شمار
یکی از دیگر از نکاتی که اهمیت و ضرورت طراحی وب سایت را توجیه می نماید، مخارج تحت در مقابل مزیت های اکثری میباشد که در عوض آن اخذ خواهید کرد. با اعتنا به نیاز های شما، یوزرها یا این که مشتریانتان، تجهیزات خاصی که در سایت خویش نیاز دارید و پارامتر های دیگر، می‌توانید تعرفه های مختلفی که از طرف خدمت دهنده های طراحی وب ارائه می گردد، تعیین نمایید. در بخش تعرفه های ساخت وب سایت در‌این نصیب، میتوانید تعرفه های طراحی وب سایت گروه لومینا را ملاحظه کنید.

۵. ضرورت طراحی وب سایت در نرخ رجوع و برگشت سرمایه (ROI)
از سایر نکاتی که اهمیت پباده سازی یک تارنما بهتر را معین می نماید، این میباشد که به کمپانی شما نرخ برگشت سرمایه مثبتی می‌دهد. وقتی که شما آغاز به فروش و ارائه سرویس ها میکنید، هزینه هایی را بابت آن پرداخت خواهید کرد که بخشی از این هزینه ها نیز، صرف تبلیغات شود. حالا شما با هزینه ای کمتر و اول، وبسایت خویش را خواهید داشت و بوسیله آن، فروش و ارائه سرویس ها خویش را بیرون از محدوده مجال و جای یک‌سری برابر کرده و در سود، نسبت به مخارج اول بسیار ذیل، فروش بسیار بالایی خواهید داشت.

این دستور سبب ساز میشود که نرخ برگشت سرمایه شما با ریسک بسیار تحت، مدام مثبت بوده و منفعت نیکی داشته باشید.

۶. یک توشه طراحی وب و برای مدام
یک کدام از دیگر از مزیت های فوق العاده ساخت وب سایت، این میباشد که زمانی شما یک توشه، روی آن سپرده گذاری می‌کنید، تا ابد برای شما باقیمانده و به شغل خویش ادامه خواهد بخشید. کدام طریق بازاریابی را میشناسید که با یک توشه مبادرت، مدام باقی بماند و برای شما سودآور باشد؟

وقتی که شما روی شیوه های گوناگون بازاریابی و تبلیغات سپرده گذاری می‌کنید، مانند اطلاع رسانی مجله، بیلبورد و… با یک توشه هزینه، یک سود مشخص اخذ خواهید کرد و پس از وقتی معین، تک تک میگردد. درحال حاضر در شرایطی که در‌این سپرده گذاری، سود مطلوبی اخذ نکنید، هزینه متعددی پرداخته اید که گشوده نخواهد گشت و از طرفی، تبلیغات نیز تک تک گردیده و از در میان رفته میباشد! به عبارت دیگر، نرخ رجوع سرمایه شما منفی بوده و کمپانی متحمل ضرر و زیان گردیده‌است!

ولی اهمیت پباده سازی یک تارنما حرفه‌ای آن جایی معلوم می‌گردد که شما با یک توشه هزینه، یک بستر بازاریابی مستمر برای خویش خواهید داشت که بوسیله آن، در هر وقتی میتوانید بازاریابی فرمائید و نرخ رجوع و برگشت سرمایه خویش را به سمت مثبت تغییر‌و تحول دهید!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.