مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

ویژگی های سایت فروشگاهی


عکس و فیلم با وضوح بالا
از وقتی که فقط یک عکس ساده یاور با برچسب ارزش در تارنما قرار داده میشد مجال طراحی سایت در مشهد متعددی پیشین میباشد. امروزه خریداران یک سری زاویه متفاوت از کالا را می‌خواهند و همینطور ترجیح میدهند پیش از خرید عده ای که از این فرآورده در اطراف های گوناگون استعمال می نمایند را نیز ببینند. آن ها میخواهند این جنس را بزرگ نمایی کرده و رمانتیک نسبت به مال بدست آورند.


ملاحظات فنی برای تصاویر بسیار اصلی میباشد. به گفته Adobe ، تصاویری که لود نمی‌شوند و یا این که بارگزاری آنان مجال خیلی متعددی می‌گیرد منجر کاهش خرید مشتریان از تارنما تا حدود 39 درصد خواهند شد.


ما تنها راجع‌به عکس های ماهر کلام نمی‌‌کنیم. Vanity Planet اخذ که افزودن عکسهای اینستاگرام به صفحه های تولید ها، سبب ساز ارتقا مشاهده تا 24 درصد می‌شود. این تصاویر می‌باشند که سبب ساز فروش جنس می گردند خیر متن‌ها.
در پباده سازی فروشگاه آنلاین می بایست یک سری عکس را برای هر فرآورده به اکران گذاشت و هنگام لود برگه، عکس ها بایستی با وضوح بالا و با صرفه گردیده در سوی سئوی وب سایت قرار باشند.

4. نظریات و ایده ها ساخت گردیده به وسیله یوزرها
حدود 95 درصد از خریداران نظرها ساخت گردیده بوسیله یوزرها در باب یک فرآورده را می‌خوانند؛ و 57٪ از مصرف کنندگان صرفا در حالتی‌که مغازه یا این که بیزنس موردنظر 4 ستاره یا این که بیشتر داشتته باشند از آن سایت استعمال می نمایند.
شاید تصور کنید که تحلیل های منفی یک آدم کش فروش میباشد. برعکس در واقع راست گو شمارا آرم می‌دهد.

داشتن نظرها منفی اکثر زمان ها قادر است مثبت باشد. پژوهش ها علامت داده میباشد که محصولاتی که ایده ها منفی در آن نسبت به آن فرآورده نیست از طرف مشتریان تحت عنوان سانسور تلقی گردیده و فرض خویش را بر این می‌گذارند که ایده ها و طریقه های مثبت جعلی میباشد.
بسته به قابلیت و امکان سایت ، در تولید وبسایت های فروشگاهی می قدرت از پلاگین های دارای شهرت ترین سیستم استدلال های چک برای مثال Yelp ، Foursquare و Facebook به کار گرفت.
موسسه ها آینده نگر مانند paddleboards Paiwen ،در ساخت‌و‌ساز وبسایت های فروشگاهی خویش  از نظرها و نظرها مشتریان تحت عنوان محتوای ساخت گردیده به وسیله مخاطب به کار گیری می نمایند تا اقبال اجتماعی ساخت و ساز نمایند و یوزرها و هواداران متعددی را به سمت خویش جذب نمایند.

5- پیشنهادات ویژه
در تولید وبسایت های فروشگاهی اینترنتی در روشهای استاندارد بازاریابیشان از روش نشانی اینترنتی ، صفحه ها اجتماعی، متن و غیره از پیشنهادات ویژه به کارگیری می نمایند.
وب سایت های فروشگاهی سطح بعدی از املاک و مستغلات برتر در نصیب هدر برای تبلیغ پیشنهادهای ویژه سود میگیرند.
وقتی که خریداران متوجه میشوند که‌این بها برای خرید جنس یک سفارش ویژه میباشد این علت را به آنان میبخشد تا بیشتر بخرند و مجال بیشتری را برای جستجوی وبسایت بگذرانند.
در‌حالتی که وب سایت های فروشگاهی به طور مداوم از تبلیغات به کار گیری نمایند، ارائه یک کاغذ به طور اختصاصی در تارنما که لیست پیشنهادات را آرم می‌دهد، خیر فقط فروش بیشتری را در ادامه خواهد داشت بلکه منجر بهبود seo می گردد.

6. ساخت لیست کالای دوستداشتنی
قابلیت و امکان ساخت لیست تمایلات در جذب استفاده کننده و ارتقا فروش بسیار سودمند میباشد. به ویژه برای حوزه هایی مانند مد، کتاب و یا این که خرید کادو در مناسبت های خاص.
می قدرت این لیست را به صورتی پباده سازی کرد که بتوان آنرا به اشتراک گذاشت و یا این که هنگام جان دار بودن برای مشتری پیغام پیامبر تا هر موقع که خواست خرید را اجرا دهد.
چه چیزی خوب از این میباشد که مشتریان مواقعی که دوست دارا‌هستند بتوانند آرم گذاری نمایند و به احتمال زیاد در آینده خرید نمایند؟ این مانند داشتن طلا جواهرات در جیب میباشد و یک رویای تبلیغاتی بازاریابی.

رابط کاربری مناسب در طراحی سایت


در سایت‌ها چه‌گونه میباشد؟
در وبسایت‌ها هم به طور تقریبً به همین شکل میباشد. شما با امداد اجزای گرافیکی، دکمه‌ها طراحی سایت در مشهد  و آلمان‌های مو جود در وبسایت چندین امور را اجرا می‌دهید از جملهً یک طریقه در زیر همین مقاله ارسال میکنید. آن قسمت‌هایی که شما اسم و نشانی اینترنتی خودتان را وارد میکنید، آن دکمه‌ای که فشار می‌دهید، آن قسمتی که طریقه شما و دیگر خوانند‌گان به اکران گذارده می شود، لینک و پیوند‌های بالای وبسایت و هر بخشی که گرافیکی و قابل روئیت باشد و موجب تعامل و برقراری رابطه در بین شما و مقر داده یا این که سرور وبسایت بشود را رابط یا این که واسط کاربری میگوییم.

 



چرا رابط کاربری اصلی میباشد؟
از لحاظ مدیران و طراحان تارنما رابط کاربری واسطی میباشد در میان مدیریت وبسایت و هدف ها آن سایت؛ یعنی چنانچه مقصود آن تارنما فروش تولیدات دیجیتال میباشد براین اساس رابط کاربری واسطی میشود فی مابین یوزرها آن وبسایت و فروش تولیدها دیجیتال.

هم اکنون درصورتی که آن رابط کاربری ضعیف باشد و نقش واسطه گری اش، نقش پادرمیانی اش را در بین استفاده کننده و مقصود به خیر و خوبی جاری ساختن نکند بعد از آن در وصال به هدفمان ناکامی خوا‌هیم خورد.

رابط کاربری ضعیف باشد یعنی چه؟
یعنی مخاطب برای جاری ساختن یک فعالیت معمولی، برای خرید یک فرآورده متعددی پیچ‌و‌خم بخورد و نتواند به خیر و خوبی با وبسایت تعامل داشته باشد یا این که به خیر و خوبی روند گزینه نظرش را جاری ساختن دهد از جملهً فونت دکمه‌ها ریز باشد و وی نتواند ببیند چه نوشته یا این که فرم‌های کامل شدن ویژگی ها در مرورگر مخاطب به هم بریزد و نظم و ساختار مشخصی نداشته باشد.
به صورت کلی در صورتی رابط کاربری تارنما حیث مخاطب را جلب نکند و آن‌قدر نقص‌ داشته باشد که استفاده کننده سریع تارنما را ببندد بعد خوا‌هیم بیان کرد رابط کاربری ضعیف میباشد.

چه کسی مسئول پیاده سازی واسط کاربریِ توانمند و مطلوب میباشد؟
طراح وبسایت.
(چه پاسخ کوتاهی البته درین پاسخ کوتاه بسیار سخن‌ها مخفی میباشد)

مفاهیم طراحی سایت


الف. سمت خدمت دهنده Server Side - مشتمل بر hardware و قابل انعطاف افزارهای طراحی سایت اینترنت و همینطور عنصرها نرم افزار نویسی مختلف میباشد. این اپلیکیشن می‌تواند یک CGI بی آلایش و یا این که اپ غامض تعدادی لایه جاوا باشد.


ب. سمت خدمت گیرنده Client Side - سمت خدمت گیرنده در واقعیت به عبارتی مرورگر اینترنت و فناوری های شبیه میباشد. در واقع قابل انعطاف افزاری که توانا به اکران و تحلیل داده ها سمت سرور برای یوزرها باشد. یکی‌از معروفترین این قابل انعطاف افزارها Internet Explorer میباشد.


ج. کانال - کانال در واقع گروه ای از اتصالات متفاوت میباشد که برای تحویل تارنما به استفاده کننده مجهز گردیده‌است.
شعور بی نقص موادتشکیل دهنده و جنبه های فنی فضا اینترنت حائز اهمیت متعددی برای تبدیل شدن به یک طراح برنده سایت میباشد.

اشکال متفاوت سایت
سایت های اطلاعاتی - این وب سایت ها معمولا اطلاعاتی را درباره‌ی زمینه و یا این که سازمان خاصی در دست یوزرها قرار می دهند. این وب سایت ها در واقع رایجترین نوع وبسایت در وب می باشند.


• وبسایت های تراکنشی - این نوع تارنما ها در واقع جهت هدایت تراکنشها و یا این که وظایف دیگر به کار گیری می‌شوند. وبسایت های بیزنس الکترونیکی E-Commerce در‌این تیم قرار می گیرند.
• تارنما های اجتماعی Community - این وبسایت ها وام ها و تجهیزات موردنیاز برای تولید ارتباط در میان یوزرها تارنما را در مشت آن ها قرار می‌دهند. این وب سایت ها برای دوست یابی و یا این که جستن علایق مشترک نیز به کار گیری می‌شوند.
• وب سایت های سرگرمی - این سایت ها بر روی بازی و یا این که بقیه کارها درگیر کننده تمرکز دارا هستند. این تارنما ها ممکن میباشد به وبسایت های اجتماعی نیز متصل باشند.
• وب سایت های تجاری - اشخاص و یا این که سازمان ها برای کسب منفعت بیشتر مبادرت به ساخت و ساز این نوع وب سایت ها میکنند. این تارنما ها معمولا سرویس ها خویش را از روش بیزنس الکترونیک به یوزرها وارد می کنند.
• تارنما های دولتی - ساخت‌و‌ساز کننده این تارنما ها ارگانهای دولتی میباشند و مقصود آنان برآورد کردن نیاز های رسمی و یا این که اجتماعی سازمان میباشد.
• وب سایت های آموزشی - برخی شرکتهای آموزشی برای راحتی عمل مبادرت به فعال‌ساز‌ی سایت های فراگیری آنلاین میکنند. درین نوع تارنما ها یادگرفتن و یا این که برگزاری امتحانات به طور آنلاین و از رویکرد به دور شکل می گیرد.

چرا طراحی سایت مهم است؟


۳. حراجی‌های بزرگ
فرض نمائید یک مغازه در یک شهر مبادرت به تاراج کردن بخشی از تولیدها خویش نماید. طراحی سایت در مشهد مطلقا بقیه مشتریان در بقیه شهر خیر صرفا از این حراجی آگاه نمیشوند بلکه قابلیت و امکان مشاهده محصول و خرید را نخواهند داشت. البته در یک فروشگاه آنلاین، محدودیت جغرافیایی معنایی ندارد. هر فردی از هر کجای جهان می تواند از روش اینترنت‌تارنما توصیه خویش را تصویب و پرداخت و از روش سرویس ها پست آن را اخذ نماید.

۴. بازاریابی سهل
به طبع تبلیغات در دنیای وب شل‌خیس، پربازده‌خیس و سریع‌خیس خواهد بود. همینطور با استعمال از سرویس ها گوگل ادز و بهینه سازی تارنما  می‌اقتدار به کسب‌وکار اینترنتی رونق بیشتری اعطا کرد.
سرویس ها گوگل ادز، سیستم تبلیغات در گوگل بوده که یک تارنما با پرداخت هزینه و شارژ اکانت کاربری خویش، می تواند با لغت ها کلیدی خویش، در کاغذ اولیه جستجوی گوگل قرار گیرد. تا‌هنگامیکه اکانت کاربری شما معتبر باشد، این تبلیغات ادامه پیدا کرده و اشخاص بیشتری وارد اینترنت‌تارنما شما میشوند.

حالا با یک پباده سازی مطلوب و همینطور یک گرافیک بهتر می‌قدرت پشت گرمی مشتریان را جلب کرد تا سفارشات خویش را تصویب و مبادرت به خرید کنند. برای آغاز تبلیغات از روش سرویس ها گوگل ادز، تعیین عبارات کلیدی مطلوب از اهمیت بالایی برخوردار بوده که مشاوران اینترنت‌سر در این باره می توانند مشتریان را ارشادوراهنمایی نمایند تا با یک گزینش مطلوب، با پرداخت کمترین هزینه به شایسته ترین سود دست یابند.
در کنار مفاد مذکور و صدها استدلال دیگر که میتواند داشتن یک اینترنت‌وبسایت را الزامی قلمداد نماید بایستی اعتنا داشت که خواسته از اینترنت‌وبسایت، سایتی هم خوانی با استانداردهای مو جود بوده که مشتمل بر یک پباده سازی استاندارد، گرافیک مطلوب، کدنویسی‌های درست و همینطور محتوای مطلوب باشد و بتواند چشم و شناخته خواهد شد. به طبع صاحبان کسب‌وکار می بایست به کیفیت مطالب و ساخت محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده بررسی کافی داشته باشند و مطالب پیش از نشر به طور ظریف محاسبه شوند. تصاویر مصرف شده در یک اینترنت‌وبسایت بایستی دارنده کیفیت مطلوب باشد و مشتری را به خویش جذب نماید.
در کنار تمامی این مفاد بایستی سرعت بار گذاری وب سایت نیز مطلوب باشد تا مشتری برای مشاهده صفحه ها گوناگون نیاز به صرف مجال متعددی نداشته باشد. می بایست در حیث داشت که برای داشتن سرعت بالا در بار گذاری صفحه ها به یک طراح تارنما زبده نیاز دارید تا در قسمت کدنویسی با رعایت استانداردها به بار گذاری هرچه خوب صفحه های یاری دهد. همینطور تهیه و تنظیم یک‌ هاست مطلوب از یک کمپانی دارای اعتبار نیز میتواند در کیفیت سرعت بار گذاری موءثر باشد.

CMS یا سیستم مدیریت محتوا چیست؟


پیش از اینکه این معیارها رابه شما معرفی کنم نخستین اذن بدهید CMS یا این که سیستم رئیس محتوا طراحی سایت در مشهد را به شما معرفی کنم، ماجرا CMS این میباشد که یک توده نرم افزار‌نویس به دور هم می‌نشینند و یک نرم افزار پباده سازی می‌نمایند، طراحان اینترنت‌وب سایت می آیند از این نرم افزار‌ها به کارگیری می‌نمایند و با به کار گیری از داده ها تخصصی و مهارتی که در عمل کردن با این نرم افزار‌ها دارا هستند برای مشتری‌هایشان اینترنت‌وبسایت پباده سازی می‌نمایند.

گونه های CMS
CMS به دو گروه تقسیم می‌گردد:

CMS منحصر به فرد
 CMS کد گشوده
cms منحصربه‌فرد چه میباشد؟
CMS منحصربه‌فرد به سیستم مدیرت محتوایی گفته می گردد، به عبارت دیگر به نرم افزار‌ای گفته می‌گردد که کمپانی‌ها گرانقدر برای خودشان پباده سازی می‌نمایند و با به کارگیری از آن تنها برای مشتریان خودشان وب سایت پباده سازی می‌نمایند چنانچه که CMS کد گشوده این طوری وجود ندارد و این سیستم‌های رئیس محتوا در چنگ عامه مردم قراردارد و هزاران نرم افزار‌نویس در پرورش و گسترش‌ی CMS ها شرکت کردن می‌نمایند.

cms کد گشوده چه می‌باشد؟
همانگونه که در ابتدا اشاره شد، cms کد گشوده به نرم افزار‌های فراهم‌ای گفته میشود که در مشت عوام مردم قراردارد و گردآوری بسیار کثیری از نرم‌افزار نویس‌ها بر روی آن عمل می‌نمایند.

طراحی وب با cms کد گشوده در اکثر وقت ها موقع از پباده سازی با cms مخصوص ارزانتر میباشد. البته گهگاه مواقع با اعتنا به سطح تجهیزات، واحد سنجش کیفیت و قابلیتهای وب سایت، ممکن میباشد که هزینه طراحی وب با cms کد گشوده، بسیار بیشتر از طریق منحصر به فرد باشد.

CMS کد گشوده یا این که مخصوص؟

تا این لحظه متوجه شدید که استعمال از CMS برای اکثر وقت ها اشخاص و شرکتهای از کد نویسی منحصربه‌فرد مناسبتر میباشد (به غیر از در موردها خاص). الان می خواهم معیارهایی را به شما معرفی کنم که با استعمال از آن بتوانید تشخیص بدهید که آیا CMS منحصر به فرد مطلوب‌خیس میباشد یا این که CMS کد گشوده و به چه شکل می‌اقتدار از میان اینها شایسته ترین طرز ساخت سایت را گزینش کرد.