عکس و فیلم با وضوح بالا
از وقتی که فقط یک عکس ساده یاور با برچسب ارزش در تارنما قرار داده میشد مجال
طراحی سایت در مشهد متعددی پیشین میباشد.
امروزه خریداران یک سری زاویه متفاوت از کالا را میخواهند و همینطور ترجیح میدهند پیش از خرید عده ای که از این فرآورده در اطراف های گوناگون استعمال می نمایند را نیز ببینند. آن ها میخواهند این جنس را بزرگ نمایی کرده و رمانتیک نسبت به مال بدست آورند.
ملاحظات فنی برای تصاویر بسیار اصلی میباشد. به گفته Adobe ، تصاویری که لود نمیشوند و یا این که بارگزاری آنان مجال خیلی متعددی میگیرد منجر کاهش خرید مشتریان از تارنما تا حدود 39 درصد خواهند شد.
ما تنها راجعبه عکس های ماهر کلام نمیکنیم. Vanity Planet اخذ که افزودن عکسهای اینستاگرام به صفحه های تولید ها، سبب ساز ارتقا مشاهده تا 24 درصد میشود. این تصاویر میباشند که سبب ساز فروش جنس می گردند خیر متنها.
در پباده سازی فروشگاه آنلاین می بایست یک سری عکس را برای هر فرآورده به اکران گذاشت و هنگام لود برگه، عکس ها بایستی با وضوح بالا و با صرفه گردیده در سوی سئوی وب سایت قرار باشند.
4. نظریات و ایده ها ساخت گردیده به وسیله یوزرها
حدود 95 درصد از خریداران نظرها ساخت گردیده بوسیله یوزرها در باب یک فرآورده را میخوانند؛ و 57٪ از مصرف کنندگان صرفا در حالتیکه مغازه یا این که بیزنس موردنظر 4 ستاره یا این که بیشتر داشتته باشند از آن سایت استعمال می نمایند.
شاید تصور کنید که تحلیل های منفی یک آدم کش فروش میباشد. برعکس در واقع راست گو شمارا آرم میدهد.
داشتن نظرها منفی اکثر زمان ها قادر است مثبت باشد. پژوهش ها علامت داده میباشد که محصولاتی که ایده ها منفی در آن نسبت به آن فرآورده نیست از طرف مشتریان تحت عنوان سانسور تلقی گردیده و فرض خویش را بر این میگذارند که ایده ها و طریقه های مثبت جعلی میباشد.
بسته به قابلیت و امکان سایت ، در تولید وبسایت های فروشگاهی می قدرت از پلاگین های دارای شهرت ترین سیستم استدلال های چک برای مثال Yelp ، Foursquare و Facebook به کار گرفت.
موسسه ها آینده نگر مانند paddleboards Paiwen ،در ساختوساز وبسایت های فروشگاهی خویش از نظرها و نظرها مشتریان تحت عنوان محتوای ساخت گردیده به وسیله مخاطب به کار گیری می نمایند تا اقبال اجتماعی ساخت و ساز نمایند و یوزرها و هواداران متعددی را به سمت خویش جذب نمایند.
5- پیشنهادات ویژه
در تولید وبسایت های فروشگاهی اینترنتی در روشهای استاندارد بازاریابیشان از روش نشانی اینترنتی ، صفحه ها اجتماعی، متن و غیره از پیشنهادات ویژه به کارگیری می نمایند.
وب سایت های فروشگاهی سطح بعدی از املاک و مستغلات برتر در نصیب هدر برای تبلیغ پیشنهادهای ویژه سود میگیرند.
وقتی که خریداران متوجه میشوند کهاین بها برای خرید جنس یک سفارش ویژه میباشد این علت را به آنان میبخشد تا بیشتر بخرند و مجال بیشتری را برای جستجوی وبسایت بگذرانند.
درحالتی که وب سایت های فروشگاهی به طور مداوم از تبلیغات به کار گیری نمایند، ارائه یک کاغذ به طور اختصاصی در تارنما که لیست پیشنهادات را آرم میدهد، خیر فقط فروش بیشتری را در ادامه خواهد داشت بلکه منجر بهبود seo می گردد.
6. ساخت لیست کالای دوستداشتنی
قابلیت و امکان ساخت لیست تمایلات در جذب استفاده کننده و ارتقا فروش بسیار سودمند میباشد. به ویژه برای حوزه هایی مانند مد، کتاب و یا این که خرید کادو در مناسبت های خاص.
می قدرت این لیست را به صورتی پباده سازی کرد که بتوان آنرا به اشتراک گذاشت و یا این که هنگام جان دار بودن برای مشتری پیغام پیامبر تا هر موقع که خواست خرید را اجرا دهد.
چه چیزی خوب از این میباشد که مشتریان مواقعی که دوست داراهستند بتوانند آرم گذاری نمایند و به احتمال زیاد در آینده خرید نمایند؟ این مانند داشتن طلا جواهرات در جیب میباشد و یک رویای تبلیغاتی بازاریابی.