مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

چرا ساخت سایت ضروری است


اینترنت‌وب سایت رابطه شما با مشتریانتان را ریلکس‌خیس می‌نماید، در هر شبانه‌روز میتوانید فرآورده طراحی سایت در مشهد و سرویس ها خویش را بفروشید، نیازی به حضور مداوم در دفتر وجود ندارد. درامد این راه خیلی زیاد میباشد. به عهد و پیمان بزرگان بیزنس، در شرایطی‌که می خواهید در خواب هم پول دربیاورید قطعاً وب سایت داشته باشید. خب در صورتی قصد دارید یادگرفتن را بدون‌پول آغاز نمایید مطالعه این نوشته‌علمی را ادامه دهید و با مبانی مقدماتی تشکیل داد اینترنت‌وبسایت اینترنتی آشنا گردید.

خب در‌صورتی‌که قصد دارید یادگرفتن را بدون‌پول استارت فرمائید مطالعه این نوشته‌علمی را ادامه دهید و با مبانی مقدماتی تشکیل داد اینترنت‌وب سایت اینترنتی آشنا گردید.

به چه شکل وبسایت بسازیم
در‌این فراگیری قصد داریم برای شما روند راه اندازی یک وب سایت را توضیح دهیم. حتی موردها مطلوب و کاربردی که اکثر طراحان وب سایت برای راه اندازی یک وبسایت به‌عمل میبرند را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

اینجا به شما توضیح می­دهیم چه‌طور تارنما خویش را از صفر بسازید. بعداز طی کردن مراحلی که در اینجا به آن اشاره می­کنیم به‌راحتی میتوانید تارنما خویش را فعال سازی فرمایید.

درواقع شما از ۳ شیوه می توانید وب سایت بسازید:

ساختن وب سایت از روش ایجاد کرد یک وب لاگ و آنگاه نصب دامنه بر روی آن
به کارگیری از وب سایت سازها: شما می بایست در‌این تارنما‌ها عضو بشوید و آنگاه اینترنت‌تارنما خویش را تولید نمایید.
به کار گیری از سیستم رئیس محتوا یا این که CMS مثل وردپرس که درواقع قابل انعطاف‌افزارهایی می باشند که تجهیزات متعددی را برای ساخت و ساز اینترنت‌وبسایت‌های متعدد با کاربردهای متعدد مثل فروشگاهی، شرکتی و… در مشت شما قرار می دهند.
در باب نخستین شما میتوانید یک کدام از بلاگ‌ها را گزینش نمایید و با تولید بلاگ خویش در آن شغل خویش را استارت فرمائید و آنگاه با بوستان دامنه روی وبلاگتان به‌راحتی صاحب و مالک تارنما گردید. اما این آیتم مشکلات متعددی دارااست. یکی ایرادهای مهم آن این میباشد که وب سایت شما جزو ساب دامنه بلاگ مهم به شمار می‌رود و با غیرفعال شدن این بلاگ شما نیز سایتتان را از دست خواهید اعطا کرد و دیگر خلل این نوع وب سایت این میباشد که وب لاگ تبلیغات خویش را در وب سایت شما اکران میدهد و اذن ندارید تا آن‌ها‌را غیرفعال نمایید و عملا شما کنترلی بر قسمت تبلیغات وب سایت نخواهید داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.