مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

4 – W3C Markup Validation
تصویر تارنما خدمت W3C Markup Validation

W3C Markup Validation سرویسی میباشد که کدهای HTML صفحه ها اینترنت شما‌را اعتبارسنجی می‌نماید و در غایت یک امتیاز به آن خواهد بخشید. طراحی سایت در مشهد  فقط کافیست وارد سایت validator.w3.org گردید و نشانی وب سایت خویش را وارد نمائید تا کدهای HTML آن را با استاندارد‌های جهانی W3C تحقیق کند. همینطور علاوه بر اعتبارسنجی از روش وارد کردن نشانی URL می توانید از روش آپلود پوشه HTML و یا این که حتی وارد کردن کدهای HTML بصورت بی واسطه، صفحه ها اینترنت خویش را اعتبارسنجی فرمایید.

5 – Pingdom Tools
تصویر سایت pingdom

در صورتی‌که می خواهید سرعت بارگذاری سایت خویش را تحلیل فرمائید، Pingdom یک کدام از شایسته ترین ابزارهاست که در این باره به شما یاری می‌نماید. بعداز بررسی تارنما، این ابزار گزارش حرفه ای و وسیع‌ای را از نصیب‌های متعدد به شما خواهد اعطا کرد.

6 – Freepik
تصویر وب سایت freepik.com

Freepik یک تارنما ارائه دهنده طرح‌های گرافیکی میباشد. درین تارنما می توانید تصاویر کیفیت عالی، وکتور‌های بسیار شیک و دیدنی، فولدر‌های psd لایه گشوده و… پیدا نمایید.

همان گونه که از اسم این وب سایت پیداست، بخش اعظمی از پوشه‌ها باطن این سایت بصورت مجانی ارائه می شود. ولی برخی از گرافیک‌های خیلی ماهر با پرداخت حق اشتراک قابل دانلود میباشد.
همان طور که میدانید در فعالیت پباده سازی تارنما یکی‌از دست اندرکاران اساسی پباده سازی ظواهر گرافیکی سایت میباشد، با به کار گیری از freepik می توانید طرح‌های ماهر تری اخلاق نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.