مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

کاربرد css در طراحی سایت

یکی‌از گویش های اپلیکیشن نویسی اساسی و پر کاربرد در طراحی وب سایت استعمال از دستور کار آبشاری یا طراحی سایت در مشهد این که css میباشد. پیش از اینکه در خصوص عامل اساسی بودن css در ساخت سایت کلام کنیم، نخست توضیحاتی را در ارتباط css ارائه میکنیم. css یک گویش نرم‌افزار نویسی بسیار توانمند میباشد که برای در دست گرفتن اکران و لمس محتوای درج شده در html آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد. ولی این به چه مفهوم میباشد؟ در واقع خواسته این میباشد که در صورتی ما دارنده یک عنصر وبسایت هستیم، از جمله عنصر تیتر، و می‌خواهیم اندازه متن آن را 20 پیکسل و رنگ آن را بر روی مشکی تهیه و تنظیم کنیم، بایستی از css برای در اختیار گرفتن نحوه اکران عنصرها به کار گیری کنیم.

در اینجا یک سری ادله برای کاربرد css در طراحی وب ذکر میکنیم:

• css موجب منفعت وری و تلاش در پباده سازی و آپ دیت رسانی می‌گردد. با استعمال از css ما حاذق به ساخت‌و‌ساز ضوابط، و انجام این ضوابط به اکثری از موادسازنده در وبسایت خوا‌هیم بود. این رویه، هنگامی که مشتری نیاز به تغییرات کلان در وبسایت خویش دارااست، بسیار اثرگذار خواهد بود. از آنجایی که محتوا تماما از پباده سازی غیروابسته میباشد، براین اساس می توانیم این تغییرات را در css پیاده سازی کنیم.

• css موجب دانلود سریع خیس برگه وب سایت می‌گردد. از آنجایی که قواعد فقط یکبار بوسیله مرورگر دانلود می‌شوند، آن‌گاه ذخیره گردیده و برای بار گذاری کل صفحه های استعمال میگردد، به کارگیری از css قادر است موجب بار گذاری شل خیس برگه و افزایش عملکرد تارنما گردد. این دستور سبب به کاهش ترافیک ما یحتاج و لازمات ذیل خیس می گردد که در فیض موجب صرفه جویی در مخارج مشتری میشود.

• فعالیت با css سهل میباشد. از آنجایی که ما کارکشته ه غیروابسته سازی مجموع جنبه های بصری وبسایت از محتوای آن هستیم، به کار گیری از css در ساخت سایت به ما این قابلیت و امکان را میدهد تا تخت گاز طرح را ساخت کرده و خطاها را برطرف کنیم.

اینها فقط یک‌سری استدلال از عوارض کاربرد css در ساخت وب سایت میباشد. اگرچه در اینجا ما داده ها متعددی درباره ی جزئیات css ذکر نکردیم، البته امیدوار هستیم که با این داده ها شعور بهتری درخصوص عارضه ها استعمال از css پیدا کرده باشید. اکنون به طور تقریب بیشتر اشخاص در طراحی وب سایت از css به کار گیری می نمایند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.