مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

اشنایی با المان های مهم در دیزاین وب سایت

7- شناخت با روندهای تازه طراحی وب
الهام به   طراحی سایت در مشهد  چنگ آوردن برای تمامی اشخاص خلق کننده، حیاتی میباشد و طراحان وبسایت نیز هیچ استثنائی ندارند. طراحان وبسایت می بایست با نهایی روندهای طراحی سایت‌وبسایت آشنا شوند تا تقاضاهای روزافزون بازدیدکنندگان وبسایت را فهم نمایند. پیشنهاد می شود، هر روز برای تماشای شایسته ترین طرح‌های مو جود 30 دقیقه فرصت صرف فرمائید.

در اینجا چندین منبع عالی را برای الهام تصاحب کردن شما معرفی می کنیم:

Awwwards: یک اینترنت‌تارنما شناخته‌گردیده برای رشته‌ای‌های اینترنت میباشد. درین وب سایت، طراحان میتوانند مثال‌های بسیار جالبی از ساخت وب سایت را بیابند.
Dribbble: به طراحان امداد می‌نماید تا با آخری مراحل بصری آشنا شوند.
Behance: یک منبع عالی برای مطالعات موردی در مورد ساخت وب سایت میباشد.
چنانچه شما وقت متعددی برای بازدید از این وبسایت‌ها ندارید، میتوانید از یک پلاگین کروم به اسم panda استعمال فرمائید تا هر توشه که یک تب تازه در کروم گشوده میکنید، جدیدترین پباده سازی‌های جانور درین اینترنت‌تارنما‌ها را مشاهده کنید. سفارش میکنیم به طبعً از این پلاگین کروم به کارگیری فرمائید.

panda- ابزار پاندا برای طراحان
ابزار پاندا برای طراحان
8- کمپانی در گرد هم آیی‌های طراحی وب
webconf- کنفرانس وبمستران هوشمند
کنفرانس وبمستران هوشمند
شایسته ترین راه و روش یادگیری، این میباشد که از شایسته ترین‌ها حافظه بگیرید. نکته‌ی اساسی برای پیوستن به جامعه ها ساخت وب سایت این میباشد که شما بایستی تبدیل به یک عضو فعال گردید.
در نقاط گوناگون جهان این نوع گرد‌همایی‌ها برگزار می گردد. در کشور ایران هم همیار وردپرس مبادرت به برگزاری گرد‌همایی هر ساله وبمستران نموده است و هرسال این نشست را برگزار می‌نماید. میتوانید درین نشست کمپانی نمائید و داده ها مفیدی درباره‌ی ساخت وب سایت و کسب‌وکارهای اینترنتی به دست آورید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.