مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

گشوده طراحی وب و UI و UX

گشوده طراحی وب و UI و UX
این هم    طراحی سایت در مشهد  یکی‌از مسائلی میباشد که می بایست پیش از استارت ساخت سایت به آن تفکر می‌کردید و نکردید! این همگی که ما می گوییم گول تبلیغ‌های ساخت وب سایت ارزان و سریع را نخورید به همین استدلال میباشد. در ساخت وب سایت اصولی رابط کاربری و تجربه کاربری قطعا در لحاظ گرفته میگردد.

در یک سایت مطلوب، بازدیدکننده بایستی بتواند به راحتی به صفحه های آیتم نظرش رسد. در حالتی‌که وبسایت منوهای عمیق و بغرنج داشته باشد یوزرها حیران و سردرگم میگردند. بایستی بتوانید مخاطب را به راحتی به آن چه می خواهد برسانید و احساس و تجربه خیر برایش رقم بزنید.

به این ترتیب یکی‌از عارضه ها اصلی برای ریدیزاین تارنما ، بهبود بخشیدن به پباده سازی رابط کاربری و تجربه کاربری میباشد.

بیشتر بخوانید : پباده سازی رابط کاربری یا این که UI چه می‌باشد ؟
گشوده طراحی وب برای همگام شدن با فناوری روز
گشوده طراحی وب سایت برای همگام شدن با فناوری روز
این به عبارتی جایی میباشد که بخش اعظمی از کمپانی‌ها وقت و انرژی خویش را هدر می دهند! قبول دارم به کارگیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز عالم هیجان‌انگیز میباشد ولی خیلی وقت‌ها ضروری وجود ندارد.

درصورتی که فناوری پیشین منسوخ گردیده باشد یا این که از طرف گوگل الزامی به به روز وجود داشته باشد، مطلقا می بایست گشوده پباده سازی صورت پذیرد. در غیر این شکل، ریدیزاین به نیازهای وبسایت و کسب‌وکار شما بستگی داراست. در شرایطی‌که فناوری کهن نتواند نیازهای جدیدتان را رفع نماید مایحتاج میباشد برای گشوده طراحی وب سایت مبادرت نمائید.

برخی وقت‌ها می بینیم که برای وب سایت قدمت یکی‌از دو ساله در لحاظ گرفته می‌گردد. اینجانب موافق نیستم. به نظرم نمی‌اقتدار مجال بخشید و ریدیزاین تارنما به مسائلی که گفتم بستگی داراست. مجموعاَ حرفم این میباشد که در حالتی‌که وب سایت فعلی نیازهایتان را برطرف می‌نماید و گوگل هم با آن اختلال ندارد، موردنیاز وجود ندارد دائما آن را تغییر تحول بدهید.

خواسته از ریدیزاین وبسایت چه می باشد؟
ریدیزاین فرایندی مشابه تغییر تحول چیدمان داراست. در بازطراحی نشانی و دامین تغییری نمی‌نماید و وبسایت را به کلی منتقل نمی‌کنیم. بلکه ظواهر و رمز و صورت آن را تغییر‌و تحول می دهیم و برخی از عملکردهایش را بهبود می بخشیم.

چه وقتی به پباده سازی دوباره تارنما نیاز داریم؟
آیا بازطراحی زمان‌ای وبسایت ضروری میباشد؟


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.