مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

ویژگی های مهم طراحی سایت خبری ارزان


2- سرعت بالای بارگذاری شدن:

با اعتنا به بازدید نسبتا بالایی که وبسایت های خبری دارا هستند سرعت بار گذاری شدن صفحه های طراحی سایت در مشهد  ساخت سایت بسیار اساسی میباشد.


3- رعایت نکات امنیتی :

نکات امنیتی و عدم نفوذ پذیری تارنما اهمیت بسیار بالایی دارااست و رعایت این نکات در وب سایت های خبری ضروری میباشد.


4- سئو وب سایت برای موتور های کاوش :

یک وب سایت اینترنتی در شرایطی که شایسته ترین مطالب را داشته باشد، شایسته ترین قالب را داشته باشد و… ولی کسی آنان‌را نبیند هیچ ارزشی نخواهد داشت. اینترنت گستران عرش نگاه ویژه ای به seo وب سایت های خبری دارااست و وب سایت های پباده سازی گردیده بوسیله ما همواره در ابتدا نتیجه ها گوگل قرار گرفته اند. این زمینه میتواند یاری بسیار متعددی به تارنما های خبری در سمت ارتقا ترافیک و بازدیدکننده بکند.


5- تعریف و تمجید سطح های دسترسی معلوم برای خبرنگار :

مسلما گزینش سطح ها دسترسی معلوم بر طبق تیم های خبری و دکوراسیون های متفاوت وبسایت برای خبرنگاران و یوزرها تارنما در وب سایت های خبری اهمیت بسیار بالایی دارااست.


6- سئو گردیده برای تلفن همراه :

روز آپ تو دیت کاربرانی که از گوشی و تبلت ها برای دستیابی به داده ها استعمال میکنند در حالا ارتقاء میباشد. بار گذاری شدن مطلوب صفحه های در گوشی و تلفن های هوشمند اهمیت بسیار بالایی داراست. وبسایت های خبری پیروز فعلا پیرو بارگذاری شدن صفحه های خویش در تلفن های هوشمند نیز میباشند و به‌این مورد نیز اهمیت خاصی می‌دهند.


7- آسانی :

قسمت رئیس وبسایت به نحوی پباده سازی می‌گردد که اشخاص متفاوت بر پایه ی سطح های دسترسی که دارا‌هستند بتوانند به آسانی داده ها متبوع را بازنویسی نمایند.


8- ارائه خبر و آگهی با فرمت های متفاوت :

علاوه بر خبر‌ها متنی، قابلیت و امکان قرار دادن داده ها به طور صوت، تصویر، فیلم نیز می‌تواند در وب سایت های خبری مصرف شود که جذابیت خبر را دوچندان خواهد کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.