گونه های پاپ آپ و تفاوتها با هم اذن دهید نخست ببینیم اکنون پاپآپ ها یک سری نوع اند و با چه هدفی از آنان به کار گیری میگردد و ابداً چرا می بایست از آنها را در پروژه های طراحی وب سایت به کارگیری کنیم.
طراحی سایت در مشهد Modal : از رایجترین گونه های پاپ آپی میباشد که یوزرها در فضای اینترنت با آن روبرو میگردند. این نوع از پاپ آپ، به محض داخل شدن شما به وب سایت و یا این که با اندکی تاخیر، در ذیل یا این که کناره کاغذ اکران شما ظواهر میگردند. Interstitial: این نوع از پاپ آپ، که زیاد هم سفارش نمی شود با ورود شما به وب سایت، کل برگه را پوشش می دهد و شما برای مشاهده محتوای ورقه می بایست کارایی نمائید در آغاز از شر آن خلاص گردید. Notification Bar: این سبک پاپ آپ، معمولا به صورت یک نوار آگهی، در بالاترین یا این که زیرترین نصیب ورقه قرار میگیرد. به کارگیری از پاپ آپ ابدا فعالیت اشتباهی وجود ندارد. در واقع مهم ترین فاکتوری که بر کیفیت پاپ آپ تاثیر گذار میباشد محتوای قرار گرفته در آن و طریق دسترسی استفاده کننده به فضای اساسی شیت میباشد. عارضه ها استعمال از پاپآپ در طراحی وب سایت شاید تصور کنید که گوگل ارتباط خیر با پاپ آپها ندارد و بهتر میباشد که هرطور گردیده از آن خودداری کنید؛ البته به ۶ دلیلی که درپی مطالعه خواهید کرد، بدین سود خواهید رسید که که در شرایطی که به صورت اصولی از پاپآپها به کار گیری نمایید، آنها می توانند نقش بسیار اساسی و موثری در طراحی وب شما ایفا خواهد کرد. جلب اعتنا: به کار گیری از پنجرههای کوچک و فعلا که دربردارنده پیامهای اصلی و با ارزش میباشند، به طبع با رنگ بندی مطلوب و تایپ کردن عنوان عالی. پاپ آپ بسیار جلب دقت مینماید. آنگاه روانشناختی: نگاه بشر به صورت ناخوداگاه به المانها و پنجرههای کوچک و رنگی که دارنده افکتهای خوشگل باشد، جلب می شود. انعطاف پذیری: از پاپآپها میتوانید در وضعیت های متفاوت مثل هنگام اسکرول کردن مخاطب و یا این که هنگامی تمایل به خروج میگیرد، استعمال فرمائید. ظواهر: همانگونه که در اولِ نوشتهیعلمی گفتیم، آسانی یکی معیارها و اصول اساسی در ساخت وب سایت به شمار میرود، این اصل در پباده سازی پاپ آپ نیز مطرح میباشد. پرورش نرخ تبدیل: طبق آمار، به کارگیری از پاپآپها نرخ تبدیل مشتری را تا 3 درصد ارتقاء میدهند. درحالتی که در پباده سازی و کاربردی بودن پاپ آپهای تارنما خویش توجه کار به خرج دهید، این مقدار تا 9 درصد ارتقاء خواهد یافت. کاهش نرخ پریدن: با پباده سازی یک پاپ آپ هوشمندانه خیر فقط می توانید نرخ تبدیل خویش را بهبود ببخشید بلکه بونس ریت یا این که به عبارتی نرخ پریدن وب سایت خویش را به صورت قابل توجهی کاهش دهید. از چه پاپهایی نباید به کار گیری کنیم گوگل در وبمستربلاگ از برنامه نویس ها و طراحان تارنما درخواست کرد که پاپهای تبلیغاتی را به طور هدفمند و همینطور برای یوزرها فردیسازی کرده و پباده سازی نمایند تا کاربر با محتوای اسپم و آزاردهنده روبرو نشود. گوگل همینطور، جریمه رنج برای آن دسته از اینترنتوب سایتهایی که از پاپ آپهای ذیل به کارگیری مینمایند در لحاظ گرفته میباشد: • پاپ آپ فورا بعداز ورود به کاغذ به استفاده کننده نشان داده میشود • پاپ آپ محتوای ورقه وبسایت را مخفی مینماید و دسترسی به محتوای مهم نیست و یا این که تمام برگه را پوشش میدهند، مثل پاپ های Interstitialکه درین نوشتهعلمی معرفی شد.