مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

UX و UI در طراحی سایت چه میباشد و چه کاربردی دارد ؟


UX و UI در ساخت وب سایت چه است و چه کاربردی دارااست ؟
Aranik۱۳۹۸-۰۵-۰۲ فارغ از دیدگاهدر ساخت وب سایت
میشود دوستان این مقاله در خصوص UX و UI در طراحی وب و کاربرد های UX و UI قراره به شما داده ها بده .

UX و UI در ساخت سایت چه می‌باشد؟
با مقداری تحقیق و دقت روی وب سایت هایی که مخاطبای بیشتری دارا هستند مثل سایت خبر ها یا این که دکان های اینترنتی به‌این منفعت می‌رسیم که طراحان وب سایت یکسری خصوصیت متفاوت در ساخت سایت رعایت می کنند که سبب ساز برخورد مثبت یوزرها می‌گردد. این خصوصیات عبارتند از زیبایی منحصر به فرد و شم رضایت یوزرها از وب سایت و تجهیزات وبسایت.

هنگام ساخت وب سایت توسط اشخاص مبتدی و تازه کار یا این که غیر کارشناس که داده ها جامعی درمورد طراحی وب ندارند درک اصطلاحات خاص طاقت فرسا میباشد.از پاراگراف این اصطلاحات در طراحی سایت UX و UI هستند که هرمورد معنای متفاوتی دارا‌هستند. دیدنی می باشد بدانید از حیث شغلی بعضا طراحان سایت UX Designer و بعضا دیگر UI Designer نامیده می شوند.

UX چه میباشد؟
به طور کلی UX مخفف User Exprince Design در معنای رفتار و برخورد استفاده کننده نسبت به سایت و یا این که کالای مو جود در تارنما میباشد. UX Designer ها تلاش دارا‌هستند با طرز های متفاوت شم رضایت را در یوزرها تولید نمایند به عبارت دیگر پباده سازی UX هر نوع ارتباطی بین مشتری و ارائه دهنده مال می باشد که به کارگیری از سایت را شل خیس میکند.

UX تجربه استفاده کننده و اثر متقابل بشر و کامپیوتر میباشد ، که منجر فهم استفاده کننده از نگاه جنبه های عملی و تجربی و موءثر سیستم و آسانی در استعمال می باشد. وظیفه طراح تارنما ساخت محیطی دلنشین برای یوزرها تارنما میباشد. طراح وبسایت باید احساسات و هیجانات استفاده کننده را نسبت به تارنما و یا این که کالای جانور را خوب بشناسد و محیطی را پباده سازی نماید که همگی این احساسات و هیجانات تحریک نماید. طراح وبسایت مهم ترین عضو تیم شما میباشد که می تواند تاثیر مثبت و یا این که منفی روی کسب و کار شما بگذارد.

یک نمونه عادی راجع‌به UX
در ساخت سایت می بایست از تمامی تجهیزات بهره برد تا احساس رضایتمندی استفاده کننده هنگام استعمال از وب سایت شما‌را جلب نماید. ساخت این شم تماما به طراح UX شما بستگی داراست. امروزه هر سایتی برای پیروزی به طراح UX نیاز داراست.

مثلا هنگام خرید از یک مغازه اینترنتی درصورتی که استفاده کننده سریعتر به منفعت دلخواد خویش رسد بدون شک حس رضایتمندی بیشتری از وبسایت شما خواهد داشت.هر چقدر این عمل ریلکس خیس باشد شما دارنده یک طراح UX برنده می باشید. در بهره یک طراح UX اعتنا بیشتری به رضایت استفاده کننده دارااست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.