مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

اهمیت محتوا برای یک وب سایت خوب

کسی وجود ندارد که امروزه اهمیت تارنما خوب را حداقل بگیرد. ولی داشتن یک وب سایت خوب چه طور ممکن میباشد؟ پباده سازی یک وب سایت خوب چه میباشد و چه طور این فرمان محقق می گردد. کارایی شما می بایست این باشد که با فناوری های تازه سایتی با خصوصیت های مناسب برای موتور های کاوش و یوزرها پباده سازی نمائید . در ذیل قصد داریم 13 ویژگی یک سایت خوب را برای شما لیست کنیم تا بکمک آن بتوانید ساینی مطلوب برای خویش دست و پا فرمایید.

اهمیت محتوا برای یک وب سایت خوب
پیشنهاد میشود که محتوایمان را از پستوی تارنما در بیاوریم و همانند یک منوی خوب سرآشپز ماهر، در دسترس مخاطب و در برگه اصلی وب سایت بگذاریم. رعایت همین نکته کوچک امداد می‌نماید که بازدیدکننده مستمر شما به راحتی با یک نگاه می‌تواند بفهمد کدام بخش ها به تازگی آپ تو دیت گردیده و سریع می رود راز اصل مقاله.
در لحاظ داشته باشید که محتوای وبسایت خوب بایستی بخوبی با صرفه‌سازی گردیده و آپ تو دیت باشد. ناگفته پیداست که محتوا فقط به معنای نوشتار وجود ندارد بلکه علاوه بر متن دربرگیرنده صوت، ویدیو، عکس، پوستر، اینفوگرافیک و بقیه پوشه‌ها نیز است



ظواهر یک تارنما خوب
زمانی کسی وارد تارنما شما می گردد او‌لین موضوعی که حیث انها را به خویش جلب مینماید صورت ظاهری وبسایت شماست. معدود هستد افرادی که تنها محتوا برایشان مهم باشد و بعداز محتوا سراغ صورت ظاهری بروند خیلی معدود.
وبسایت می بایست دارنده هارمونی در رنگ‌ها و تیتر خوانا و دسترسی ریلکس به تمام محتوا‌ها و چندین گرافیک باشد. به کارگیری از فونت‌های مطلوب و عدم به کار گیری از تعداد متعددی از فونت‌های بی ربط ظاهرا وب سایت تاثیر بسزایی داراست. رنگهایی با کنتراست زیر تحت عنوان دور‌نما برای وبسایت پیشنهاد می شود. وجود تصاویر نادر حجم و جالب قادر است دوره حضور مخاطب را در وبسایت بالا چیره شود و از این نظر از اهمیت بسزایی شامل است. هم چنین لوگوی شما معرف وب سایت شماست. وبسایت سوای لوگو معنی ندارد چون لوگوی تارنما تحت عنوان آدرس از وب سایت شما در تمامی جا خواهد بود و مدام وقتی که یک بازدید کننده لوگوی شما‌را در سایتی دیگر میبیند وب سایت شما‌را به حافظه میاورد. لوگوی پباده سازی گردیده برای شما بایستی دارنده یک توشه معنای یگانه مربوط به مورد تارنما شما باشد.

بطور کلی وجود گرافیک مطلوب در وب سایت از سایر خصوصیت های یک وبسایت خوب به حساب می آید. در گرافیک وب سایت نبایستی از رنگ های زننده یا این که نامرتب بهره مند شد.رنک بکگراند می بایست با رنگ متن کامال در تضادومغایرت باشد.بهتر میباشد در گرافیک وبسایت فقط از 3 رنگ اصلی به کارگیری کنیم.

همینطور می بایست بدانید که وبسایت هایی که به خیر و خوبی پباده سازی نشده باشند مشکلاتی از قبیل:

عدم داشتن معیارهایی برای گوگل فرندلی بود وب سایت
نرخ خروج بالای یوزرها
بازه عصر خیلی کوتاه یوزرها در وب سایت
عدم بازدید یوزرها از ورقه‌های متفاوت تارنما
و…










نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.