مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

چگونه امنیت سایتمان را بالا ببریم ؟

طراحی سایت در مشهد 


رای اینکه بدانیم چه‌گونه امنیت سایتمان را بالا ببریم در آغاز با یک‌سری تا از علت هایی که هکر ها به وبسایت ما حمله مینمایند آشنا می شیم .


 


هکر ها در حمله ی به تارنما ها مقاصد خاصی را دنبال می‌نمایند .خیلی از هکر ها تارنما ها را به آشیانه ای برای پوشه های مخرب خویش تبدیل می‌کنند.خیر اینکه وبسایت شما‌را آیتم انگیزه قرار دهد بلکه با حمله به سرور و هک کردن آن خلأ سرور را در چنگ خویش مینماید؛درحال حاضر میتواند همه فولدر های مخربش را در سرور شما محافظت نماید.اما برای ارسال اسپم نیز این خلأ می‌تواند به درد بخور باشد.


پس سفارش ما به شما استعمال از یک هاست امن و مطمئن میباشد.هاستی که پیش از این آزمون خودش را در مسئله دشوار نفوذ بودن ( نمیگوییم ضد نفوذ زیرا بطور بی نقص و صد در صد هیچ امنیت تظمین گردیده ای نیست) پس داده باشد . از آنجایی که ارائه دهندگان هاست ، دسترسی جامعی به محتویات وب سایت شما دارا‌هستند پس ترجیحا از موسسه ها دارای اعتبار هاستتان را تنظیم نمایید. برای تعیین صحیح هاست صد رد صد نوشته‌ی علمی خصوصیت های یک هاست خوب چه میباشد را مطالعه فرمائید .


ولی نصب پلاگین امنیتی جزء اولی گام های شما در تولید امنیت سرور میباشد،که سفارش ما به شما این میباشد که : در حالتی که از سرور های لینوکسی استعمال می کنید لایسنس آنتی وا رفته و درصورتی که از سرور های ویندوزی به کارگیری می کنید f-secure را تحت عنوان یک بستر امنیتی بر روی سرور خویش نصب فرمایید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.