مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مسافت گذاری سفارشی اطلاعات در پباده سازی فرم های مالی سایت


مسافت گذاری سفارشی اطلاعات در پباده سازی فرم های مالی سایت
 
بعضی از فیلد ها همچون شماره تلفن ها و شماره اعداد کارت های اعتباری به فرمت های نوشتاری ویژه ای نیاز دارا‌هستند. این مسافت گذاری ها و فرمت های نوشتاری از روش برنامه های جاوا اسکریپت تولید گردیده و یکی شایسته ترین فنونی می‌باشد که میتوانید به تارنما خویش بیفزایید.
این نحوه شما‌را مجاز می‌نماید تا بدانید همگی چیز در محل مطلوب خویش قرار گرفته میباشد. می اقتدار این فعالیت را با به کارگیری از فوت‌و‌فن زیپ کدها انجام اعطا کرد که به صورت خود کار و به محض ورود یوزرها به دور و بر وبسایت از آن‌ها درخواست می‌گردد. این درباره‌ی شماره تلفن ها نیز راستگو میباشد و شما میتوانید اعداد دیجیتالی را با شماره ها تطبیق دهید. این مقاله در مثال تارنما ذیل به خیر و خوبی معین می باشد.

 



 

مسافت گذاری CC در لیست های مالی و حسابداری، به یوزرها اذن می‌دهد تا به راحتی شماره تلفن و اعداد دیجیتالی را فارغ از هیچ اشتباهی وارد نمایند. میتوانید شایسته ترین مثال درین خصوص را در وبسایت پایین مشاهده فرمائید.

 



 

پلاگین های مجانی بی شماری وجود دارا هستند که میتوانید برای ساخت یک فرمت اتوماتیک متن‌ها از آنان استعمال فرمایید. طولانی تر این ها با به کار گیری از برنامه jQuery اجرا میشوند ولی شما میتوانید از برنامه های JS نیز یاری بگیرید.

 

بی آلایش سازی فعالیت   
بعضی از فرم های پرداختی، نسبت به بقیه فرم ها اضافه بوده و این فرایند برای بعضی از وبسایت ها گوناگون خیس خواهد بود. همین فرمان برای طولانی تر یوزرها غیر قابل فهم بوده و شاید به همین عامل میباشد که وبسایت های تجارت الکترونیکی از اوایل سال 2000 ابتدا به فعالیت کرده اند. ولی صرف حیث از طویل یا این که کوتاه بودن فرم های پرداخت، دو طرز برای پباده سازی آن‌ها موجود است:

فرم های کوتاه خیس باید همگی چیز را در ورقه اولیه به آسانی محافظت کرده .

فرم های پرداخت طویل خیس می بایست با دقت به سلسله مراتب به بخش های کوچک خیس تبدیل شوند.

مثلا، فرم پرداخت بسیار کوتاه در سایت SEMrush، مثال ای از یک فرم بی آلایش با دسترسی آسوده و قابل تلاوت می باشد که هر چیزی را درباره ی داده ها آن به صدق می اقتدار کسب کرد.

 



 

این منجر می‌شود هر کاربری در هر مرحله از نام نویسی و پرداخت فرم، تعهد خویش را مد حیث بگیرد. در صورتی‌که یوزرها هیچ ایده ای در زمینه‌ی طریق اتمام فرآیندهای پرداختی نداشته باشند، پیش از کامل شدن فرایند خرید، آن را رها خواهند کرد. طرح های بسیار کوچک این روز ها تنوع بالایی داشته و پیشنهاد می‌کنیم آنها‌را به فرم های بیشتر بیفزایید. به عنوان مثال، سایت Wiggle  این فرم های پرداختی را در بالای هر ورقه قرار داده می‌باشد.

فرم های مالی بزگ و کوچک صرفا با اعمال فوت و فن نسبتاً مختلف میتوانند تلاش بسیار مطلوبی داشته باشند. بهتر می باشد هر دوی این نسخ را آزمون نمائید.  

 



 

خلاصه فرایند خرید( رونوشت خرید) در پباده سازی فرم های مالی تارنما های فروشگاهی
زمانی که کاربری وارد فرم داده ها اکانت مالی می گردد، از او منظور میگردد برای نهایی توشه دکمه تایید پایانی مراحل خرید را فشار دهد. مکث کردن به معنای اتمام تعامل می‌باشد.

 با خلاصه سازی فرایند خرید، این مجال را در چنگ مشتری قرار می دهید که با طاقت و شکیبایی تمام به بازبینی پرداخته و از مبلغ آخری و حتی مورخ تحویل جنس آگاه گردد.

GitHub’s ، فرایند خرید را در قست ابتدایی برگه در آغاز فعال نموده و همینطور معین نموده است که به چه شکل دستمزدها پرداخت شود، حقوق و دستمزد آخری به چه فیس می باشد و یا چه هنگامی به پرداخت دستمزدهای طولانی تر نیاز می باشد. اضافه این داده ها از بخش پروفایل قابل رویت می‌باشند براین اساس، درصورتی که اکانت کاربری فعالی دارید، این فرایند را بسیار سریع خیس از آن چه تصور کنید، به اتمام میرسانید.

 



 

نمونه بعدی، سایت آمازون می‌باشد. آمازون، مامان تمامی وبسایت های فروشگاهی در جهان!

به محض ورود به‌این سایت، همگی جزئیات خرید همچون نشانی محل بارگیری متاع، داده ها در خصوص پرداخت ها و پیشنهاد های آتی برای کامل شدن فرایند خرید قابل رویت می‌باشند.  

این سبب ساز کاهش گزینه های غلط گردیده و یاری مینماید تا در فیس لزوم بتوانید از این مراحل های خرید اطمینان نتیجه ها فرمائید.

 



 

 خلاصه سازی فرایند خرید قادر است در باب فرم های مالی کوتاه نیز اجرا شود. تنها کافیست با مشتریان خویش رو راست باشید و تا جایی که میتوانید جزئیات خرید را با آنان بین بگذارید.

سود گیری
فرم های مالی سایت شما میتواند فقط چیزی باشد که مشتریان بالقوه شمارا به مشتریانی تبدیل نماید که از وب سایت شما خرید انجام میدهند. و این دقیقا به عبارتی چیزی می باشد که نشان میدهد چرا باصرفه سازی فاکتورهای وب سایت تا این حد اهمیت داراست.

مدل بندی ها و تگها


مدل بندی ها و تگها

معمولا مردم هم نوع بندی صحیح میکنن و هم تگ. اگه هر دوی این ساختارهای URLی به وسیله گول فهرست بشن نقص‌ محتوای تکراری پیدا می‌کنید و سبب میشه نتونید سکو اولیه رو بدست بیارید. مگر اینکه تگ ها و جور بندی هاتون مختلف از هم باشن. سفارش می‌کنم صرفا از یکیشون به کار گیری فرمایید.

طراحی سایت در مشهد

تم ها و پلاگین هایی که با اعتنا به سئو پباده سازی گردیده اند

یه کد منزه و سایتی که بروز باشه و از پایانی اوامر سئو پیروی  کنه، کلید پیروزی تارنما وردپرسیه. دست اندرکاران مهمی که می بایست مد لحاظ قرار بدید اینهاست:

URLهای استاندارد و استعمال صحیح ازشون

استعمال صحیح از عناوین و داده های متا

متا تگ گشوده برای ارتقا اشتراک گذاری روی شبکه های عمومی

ساختار تمیزی که از HTML معتبری سود کرده باشه

یادتون باشه که کد و سرعت عامل ها مهمی هستن! پلاگین های مهم متعددی هستن که میتونن کارتونو در رابطه با سئوی وبسایت راحتتر کنن. ولی مواظب باشید که متعددی هم از این پلاگین ها به کار گیری نکنید و تنها اونهایی رو نصب فرمایید که حقیقتا به درد سایتتون میخورن و پیشین از نصب مشاهده کنید پلاگین حقیقتا به سایتتون بخوره.


اهمیت فایلهای تصویر / به کارگیری از متن alt تصویر رو دست‌کم نگیرید

موتورهای کاوش علاوه بر اینکه به محتوای سایتتون مرتبه میده، بایستی تصاویر رو هم با صرفه فرمایید تا سایتتون تو جستجوی تصاویر گوگل بالا بیاد و بتونه سایتتونو بخزه و بفهمه عکسهاش درمورد چی هستن. متن alt عکسو بنویسید و کلیدواژه های مربوط به اون عکس رو وارد فرمایید. برای فولدر عکستون به جای اسمهایی مثل DSP0J.jpg یه نام خوب تعیین نمایید تا گوگل بتونه مورد ورقه رو گزینش کنه. این فعالیت دسترسی و سعی سایتتونو ارتقا میده.


تگ های تیتر

میون شغل های که برای سئوی وبسایت انجام میدیم، بهتره که از گزینش تگ های H (Heading) مطلوب آغاز کنیم. شما میتونید از H1 تا H6 برای سایتتون به کار گیری نمایید و مطلقا هم بایستی صحیح ازشون به کارگیری نمایید. H1 مدام می بایست عنوان اصلی برگه باشه – بایستی دلیل اصلی که برگه در اون آیتم حرف کرده باشه. هنگامی H1 رو تعیین نمائید می بایست تیترهای فرعی متن رو با H2 معین فرمائید. حال هر H2 میتونه خودش به چندین مبحث کوتاهتر تقسیم بشه و تیترهای فرعی تری داشته باشه که اونها رو H3 مینامیم. به همین ترتیب H3 به موضوعات فرعی خیس تقسیم میشه و ادامه روایت تا H6 که اما تنها تایپ کردن H1 اجباریه و سایر ازروی اختیار میباشند.


گنجاندن بیش تر از حد کلیدواژه ها

کلیدواژه بخش مهمی از سئوی وبسایت هستن و بایستی به توجه در موردشون اندیشه بشه. این کلیدواژه ها یاری میکنن تا بتونید نشون بدید که نوشته درباره ی چه چیزیه و در غایت به گوگل یاری فرمایید که تم پست، برگه و سایتتونو تشخیص بده. بدون شک می بایست با احتیاط ای این کلیدواژه ها به کار گیری نمایید، زیرا اگه یه کلمه و واژه یا این که عبارت رو تو یه پست بارها و بارها بی ادله تکرار فرمائید به نوشته زخم میزنید و گوگل متوجه میشه که نوشته شما طبیعی وجود ندارد یا این که همان برای استفاده کننده آنلاین نوشته نشده (بلکه برای موتور کاوش مندرج). کلیدواژه ها رو بکار ببرید البته صرفا هر جا که حقیقتا لازم و مطلوب باشه. حق تقدم اصلی گوگل اینه که مردم رو راضی نگهداره خیر روبات ها رو. مدام شما هم روی سایتتون همین کارو انجام بدید و با گوگل همسو بشید. یادتون باشه که تصاویرتون رو هم با کلیدواژه ها با صرفه فرمایید و تو توصیفات متا هم از کلیدواژه ها به کار گیری فرمائید تا تیتر پست رو معتبرتر نمایید.



از آنالیز کردن خسته نشوید
همواره صفحه ها و مطالب خودتان را بازنگری نمائید. از تندرست گزینه ها و محتوای صفحاتتان مطمئن گردید. گهگاه ممکن می باشد مشکلی برای آن‌ها پیش بیاید که شما بایستی در سریع ترین صورت ممکن آن را برطرف فرمایید. همینطور محتوای صفحه ها سابق شما ممکن میباشد نیاز به دستکاری داشته باشند که آن را هم بایستی در کوتاه ترین دوران ممکن انجام دهید.
کلاً همواره کیفیت صفحه ها و مطالبتان را باز‌نگری فرمائید تا یوزرها از سعی و کیفیت آنان راضی باشند.

ارورهای 404 و لینک و پیوند های وخیم را شناسایی نمائید
این آیتم بسیار قابلیت پذیر و در عین اکنون مخرب می باشد. درصورتی که سایت شما صفحه های متعددی داراست و یا این که بازه زمانی زیادیست که در درحال حاضر کار میباشد، این گزینه را بیش تر گزینه دقت قرار دهید. با این فعالیت شما جلوی تلف کردن کاربرانتان را میگیرید و کیفیت کلی سایتتان را هم فراتر می‌برید.

برای شناسایی پیوند ها و صفحه های حاد ابزارهای متعددی جان دار می‌باشند که میتوانید از آنان برای راحت کردن کارتان به کارگیری نمائید.

پیشنهادات نو و دیدنی بدهید!
برد شما به تبدیل شدن یوزرها و بازدیدکنندگانتان به مشتری بستگی دارااست. شما در واقع می بایست یوزرها را به خرید و یا این که استعمال از سرویس ها خودتان تشویق فرمائید. امروزه با پدید داخل شدن تعداد متعددی از فعالین در حوزه ی اینترنت شما می بایست با پیشنهادات تازه و جالب آن‌ها‌را به سمت خودتان جذب نمایید.

هر تصمیم و تصمیماتی که اتخاذ میکنید، مطمئن گردید که یک گام جلو خیس و یک سطح فراتر از رقیبانتان می باشید تا بتوانید نسبت به موفقیتتان آرزو داشته باشید و روز آپ تو دیت پیشرفت فرمائید.

مطالب و محتوای منحصربه‌فرد و تازه
شرکت یا این که کمپانی و مارک شما باید مطالب مختص خودش را داشته باشد. شما نباید مطالب اسکن در سایتتان قراردهید. این عمل هم به سئو و هم به رده شما در ذهن و دیده یوزرها جراحت میزند و اعتبارتان را از دست می دهید. همینطور مطالب تازه و آپ دیت داشته باشید تا یوزرها را با موضوعات روز به سایتتان بکشانید و رضایت آن‌ها‌را جلب فرمایید. علاوه بر این ها در متن مطالبتان احترام و اهمیت به یوزرها را رعایت نمایید و این مسئله را به آنان نشان دهید. بیان و پرداختن به نیازها و حق تقدم های آن‌ها از پاراگراف مواردیست که قادر است تاثیر فرضی مثبتی بر یوزرها بگذارد.

برای این که رده اختصاصی خودتان را سفت خیس و پر رنگ خیس نمایید و اضافه در ذهن مردم بمانید می‌توانید از یک شعار یا این که عبارت و یا این که تکه حرف مختص به کار گیری نمائید تا با شنیدن آن به وسیله مردم، شما و مارک شما در ذهنشان یاد آوری شود.

یوزرها گرامی در اینجا این مقاله با تیتر 14 نکته حائض اهمیت در ساخت وب سایت به آخر رسید و ما امید‌واریم مثل مدام از تارنما سازان راضی بوده باشید و این مقاله گزینه اعتنا و به کارگیری ی شما دوستان خوب قرار گرفته باشد.

سایتهای داینامیک و استاتیک


تفاوت وب سایت های داینامیک و استاتیک



تارنما های داینامیک (Dynamic)، وبسایت هایی میباشند در آنها همواره بایستی تغییر‌و تحول داده ها و محتویات مو جود در وبسایت انجام پذیرد و بنابراین مستلزم پباده سازی و توسعه و گسترش مداوم می‌باشند. تارنما های داینامیک معمولا دارنده هزینه پباده سازی و نگه داری بیشتری هستند؛ اما سایت های داینامیک برای آپدیت رسانی و انجام تغییرات در اطلاعات نیاز به هزینه ندارند و این عمل در وب سایت های داینامیک به سادگی انجام می پذیرد.


این در حالی میباشد که وب سایت های استاتیک ، نیازی به تغییر‌و تحول در داده ها و داده های جان دار در وب سایت ندارند و آپ دیت رسانی داده ها در‌این جور وب سایت ها به تدریج چهره می‌گیرد؛ به همین برهان مخارج پباده سازی و نگه داری این وبسایت ها نسبت به سایت های داینامیک معدود خیس است. ولی در چهره نیاز به تغییر‌و تحول داده ها و داده های جانور در وبسایت های استاتیک می بایست هزینه ای را به طراح وبسایت پرداخت نمائید تا براین اساس آپ دیت رسانی های متبوع شما در وبسایت استاتیک صورت بپذیرد؛ چون انجام آپ تو دیت رسانی در تارنما های استاتیک مستلزم علم و مهارت در موضوع رابطه با مقر داده گزینه به کارگیری در وب سایت است و به همین استدلال بهتر میباشد این فعالیت بوسیله طراح تارنما انجام پذیرد و کدنویسی در وبسایت های استاتیک یا این که به عبارتی تارنما های ایستا به وسیله کد های html  انجام می‌گردد.




در‌این نوشته‌علمی به بیان بعضا از تفاوت های عمده مو جود دربین سایتهای داینامیک و استاتیک می‌پردازیم:


هزینه مراقبت و همینطور آپدیت رسانی و بک آپ گیری در سایت های استاتیک زیاد است؛ اما هزینه طراحی وب سایت نخستین درین اینترنت وب سایت ها نادر خیس از سایت های داینامیک می‌باشد.

سایت های داینامیک دارنده یک پنل برای مدیر محتوا میباشند و آپ دیت رسانی داده ها درین سایت ها راحت خیس از وب سایت های استاتیک می‌باشد.

در تارنما های داینامیک سطح دسترسی های مختلفی را می اقتدار برای یوزرها و مدیران تعریف‌و‌تمجید نمود و هر شخص می‌تواند با دقت به سطح دسترسی خویش، از این وب سایت ها به کارگیری کند.

طراحی سایت در مشهد

وبسایت های داینامیک را با استعمال از گویش های برنامه نویسی توسعه یافته پباده سازی میکنند و این خصوصیت مخصوص جانور در سایت های داینامیک باعث آپ دیت رسانی آنلاین محتوا می‌شود. درصورتی که که در سایت های استاتیک فقط اطلاعاتی که در کدنویسی آنها موجود هست نشان داده میشود و این تارنما ها امکان آپ دیت رسانی اتومات اطلاعات و داده ها را ندارند.

آپ دیت رسانی مداوم تارنما های داینامیک سبب ساز کسب مرتبه بالاتری در گوگل برای این وب سایت ها می‌گردد. وبسایت های داینامیک همینطور برای استعمال در موسسه ها تجاری و ارگان های متعدد نیز موثر می‌باشند و در‌این دسته سازمان ها برای آپ دیت رسانی مداوم داده ها نیاز به طراحی وب های داینامیک یا این که پویا هست و به کارگیری از تارنما های داینامیک به جهت انعطاف پذیری و امکان های بی سابقه جانور در‌این تارنما ها همواره پیشنهاد میشود.


پروتکل FTP چه می‌باشد


پروتکل FTP چه می‌باشد؟

FTP یا این که File Transfer Protocol به پروتکلی اطلاق می‌شود که برای ارسال و اخذ پوشه در بین سرور و کلاینت بکار گرفته میگردد. در مقابل پروتکل HTTP، پروتکل FTP از عمر بیشتری برخوردار‌است و با در نظرگیری تکنولوژی های گزینه به کار گیری در زمانهای قدیم، پروتکل FTP از سرعت پایینتری در مقایسه با پروتکل FTP شامل است.


امنیت بکار گرفته گردیده برای FTP بسیار ضعیف بوده بطوریکه قابلیت و امکان هک شدن اطلاعات از لحاظ تئوری برای این پروتکل موجود هست (برخلاف پروتکل HTTP که از لحاظ تئوری، قابلیت و امکان هک شدن برای آن نیست).


البته چه چیزی سبب ساز محبوبیت FTP شده‌است؟ بسیار تعجب آور می‌باشد که بعداز سپری شد سال های سال، یوزرها متعددی هنوز از این پروتکل برای ارسال و اخذ داده هایشان استعمال مینمایند. برهان محبوبیت این پروتکل، شاید بتوان اظهار‌کرد در استفاده کننده پسندی آن می باشد. یوزرها میتوانند از روش قابل انعطاف افزارهای مخصوصی که برای این عمل پباده سازی گردیده اند، از روی دسکتاپ کامپیوتر خویش، پوشه های گزینه نیازشان را به سرور ارسال، یا این که اخذ دارا‌هستند. صحیح مثل آنکه این عملیات داراست از روش MyComputer انجام می‌شود.اما در پروتکل HTTP اوضاع و احوال به‌این منوال وجود ندارد. یوزرها باید از روش تارنما، در آغاز به سرور تارنما متصل شوند و آن‌گاه اقدام به اخذ و ارسال اطلاعات کنند.


با اعتنا به محبوبیتی که FTP فی مابین استعمال کنندگان خویش دارااست، چنین بنظر میرسد که عنصر آسانی، بر عنصر سرعت غلبه دارااست. یوزرها متعددی حاضرند وقت خویش را فدای آسانی در به کار گیری کنند و این خویش شاید نمود بارزی باشد از اهمییت استفاده کننده پسندی و آسانی.

آپلود کردن فولدر چه می باشد؟

فعالیت آپلود کردن به عملیاتی گفته می گردد که طی آن فایلی از کامپیوتر (کامپیوتر کلاینت) به سرور (کامپیوتر سرور) از روش وب ارسال میگردد. معمولا برای انجام اینکار از دو پروتکل به کارگیری می گردد که هرمورد روشهای مختص خویش را دارا‌هستند.

سرور چه است؟

کلاینت چه می‌باشد؟

آپلود با استعمال از FTP

درین نحوه که معمولا با به کارگیری از قابل انعطاف افزارهای خاصی نظیر CuteFTP چهره می‌گیرد، فولدر متبوع به سمت سرور ارسال می‌گردد. این نحوه همان طور که از اسم پیداست از پروتکلی به اسم پروتکل FTP به کار گیری مینماید. سرعت این طرز در مقایسه با پروتکل دیگری که آیتم استعمال قرار می‌گیرد (پروتکل HTTP) قدری پایینتر بوده و تکنولوژی آن نیز دیرین خیس می‌باشد البته بدلیل آسانی و استفاده کننده پسندی همچنان آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد.

دانلود کردن چه چیزی است؟

آپلود پوشه با به کار گیری از وب سایت

در‌این شیوه، معمولا از تارنما یا این که پروتکل HTTP به کارگیری میگردد. امنیت این شیوه فراتر بوده بطوریکه قابلیت هک شدن پسورد و یا این که مشاهده فولدر های ارسال گردیده از نگاه تئوری صفر است. تجربه نشان داده می‌باشد که یوزرها با قابل انعطاف افزارهای ذیل ویندوز، رابطه راحتری برقرار می‌کنند تا قابل انعطاف افزارهای پایین اینترنت. در فیض نحوه نخستین، طبق آمار، همچنان کاربر بیشتری داراست.