مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

کسب درآمد فقط از طریق داشتن وبسایت


کاهش هزینه ها

شما علاوه بر تلفن ، نمابر و آدرس پستی یک رویه ارتباطی دیگر نیز با مشتریان خود دارید. نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، سوای اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید.

طراحی سایت در مشهد

هجران از اتلاف روزگار

وبسایت شما می تواند به سوالات متداول مشتریانتان پاسخ گوید و آن‌ها‌را به خوبی ارشادوراهنمایی کند و در اتلاف هنگامی که صرف پاسخگویی به مشتریان می کنید جلوگیری کند.


بازاریابی حاذق

سایت شما بازاریاب ۲۴ ساعته شماست و موتورهای جستجو مانند گوگل ، یاهو،… بدون هزینه برای شما بازاریابی می‌کنند.


کسب درآمد فقط از طریق داشتن وبسایت

در آمد خود را ارتقا دهید امروزه شرکتها و افراد بخش اعظمی هستند که صرفا از طریق سایت فعالیت مینمایند و عمده درآمد آنها از طریق وب سایت و مشتریان آنلاین می باشد.


 تبلیغات موثر

در هزینه تبلیغات صرفه جویی میگردد، هر بار که تولیدها شما ارتقا پیدا می‌کنند ، چقدر هزینه صرف چاپ مجدد بروشورها، راهنمای محصولات و اطلاع رسانی به مشتری های قدیمی خود می کنید! در حالیکه هزینه بروز رسانی وبسایت قابل قیاس با هزینه های چاپ وجود ندارد، در عین درحال حاضر که گستره بزرگ تری را نیز هدف قرار می‌دهد.


یک ‌سوم مردم فهمیده از اینترنت به کار گیری می‌کنند تبلیغات در اینترنت و معرفی سایت شما نسبت به سایر رسانه ها مانند رادیو، تلویزیون، مجلات و بیلبردها به مراتب ارزانتر هست. فراموش نکنید که هیچ گاه کار کشته به ارائه متاع و خدمات خود به مردم نخواهید بود مگر اینکه حضور خود را پیاپی تذکر نمائید.


 ارائه محصولات

ارائه محصولات ویژه در وب سایت به آسانی انجام می شود اگر دستیابی به مشتریان از طریق تلفن، ارسال نامه، یا فکس ممکن می باشد وقت گیر و در عین در حال حاضر پرهزینه باشد.


 ارتباط نامحدود با مردم خارج از مرزهای جغرافیای

امروزه یک کدام از راههای فعالیت در خارج از مرزهای مملکت داشتن یک تارنما چند زبانه است که می توان به راحتی تجارت خود را گسترش اعطا کرد و به بیرون از مرزها برد و نسبتاً هیچکس نمی تواند مدعی کار خارج از مرزهای جغرافیایی شود در حالی که وبسایتی ندارد.


 ارتباط سهل وآسان با مشتری ها

اظهار نظر در اطراف شبکه اینترنت برای همه راحت تر از گفتگوی تلفنی یا نوشتن نامه می باشد. بنابراین خیلی بیشتر با مشتریان خود در تماس خواهید بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.