مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

گوگل ادز پلتفرم تبلیغات کلیکی


گوگل ادز پلتفرم تبلیغات کلیکی میباشد و در آن شما به ازای هر کلیک که بر روی اطلاع رسانی شما میگردد به گوگل هزینه پرداخت میکنید. برای اینکه اطلاع رسانی شما در نتیجه ها جستجوی گوگل اکران داده شود، در مزایده ای که در آن اطلاع رسانی رقبایتان نیز حضور دارا‌هستند و می خواهند اطلاع رسانی آنان نیز اکران داده شود، کمپانی می‌نماید.
در حاصل جستجوی گوگل برای اینکه اطلاع رسانی شما واجد وضعیت کمپانی در مزایده شود، باید عبارتی که استفاده کننده کاوش میکند هم خوانی با لغت ها کلیدی شما باشد. همینطور پیکربندی هدفمندی مانند، جنسیت و سن استفاده کننده، زمانبندی، وضعیت جغرافیایی، دستگاهی که استفاده کننده به کار گیری می نماید و … نیز برای ورود به مزایده باز نگری می‌گردد.

در تبلیغات گوگل مخلوط هزینه پیشنهادی برای هر کلیک و نیز امتیاز کیفی اطلاع رسانی شما سکو اطلاع رسانی شما‌را تشکیل میدهند که شاخص اکران داده شدن یا این که نشدن و نیز رده شما در گوگل میباشد.

همان گونه که بیان شد، هزینه تبلیغات در گوگل به ازای هر کلیک و به وسیله تبلیغ دهنده معین می‌گردد که به آن CPC یا این که Cost per Click میگوییم.

سیستم‌های سفارش بها مختلفی در گوگل ادز درنظرگرفته شده میباشد که کلاً به دو جور دستی (manual) و اتومات (automated) تقسیم می گردند. در بیدینگ دستی یا این که منوال حداکثر هزینه پیشنهادی برای هر کلیک به وسیله تبلیغ دهنده سفارش میشود و در بیدینگ اتومات، با اعتنا به معیارهایی که تعیین میکنیم، گوگل خود کار در هر مزایده حداکثر هزینه به ازای هر کلیک را معلوم کرده و اطلاع رسانی ما وارد مزایده میشود. (هزینه پیشنهادی خود کار با دقت به داده هایی که گوگل از حساب ما و تاریخچه تبلیغات دیگر داراست، معلوم میشود)

گونه های بیدینگ خود کار هوشمند (AUTOMATED SMART BIDDING)
Target CPA – بر طبق حداکثر هزینه ای که برای هر کانورژن معلوم می کنید، گوگل تلاش میکند هزینه پیشنهادی برای هر کلیک را طوری گزینش نماید که بیشترین کانورژن را اخذ فرمائید.
Target ROAS – بر طبق معیار برگشت سرمایه تبلیغاتی که مشخص و معلوم می کنید، گوگل همت می کند هزینه پیشنهادی برای هر کلیک را طوری انتخاب نماید که بیشترین کانورژن را اخذ فرمائید.
Maximize clicks – با دقت دارایی تبلیغاتی کمپین‌تان، گوگل همت می کند هزینه پیشنهادی برای هر کلیک را طوری گزینش نماید که بیشترین کلیک را اخذ نمایید. درین سیستم توصیه بها می توانید بیشترین هزینه برای هر کلیک را معلوم فرمائید.
Maximize conversions – با اعتنا میزان دارایی تبلیغاتی کمپین‌تان، گوگل تلاش می نماید هزینه پیشنهادی برای هر کلیک را طوری انتخاب نماید که بیشترین کانورژن را اخذ فرمایید.
Maximize conversion value – با اعتنا دارایی تبلیغاتی کمپین‌تان، گوگل کارایی می‌نماید هزینه پیشنهادی برای هر کلیک را طوری گزینش نماید که بیشترین قیمت کانورژن را اخذ نمائید. (در گوگل ادز میتوانید برای هر کانورژن ارزشی را معین نمایید.)
Target impression share – گوگل تلاش مینماید هزینه پیشنهادی برای هر کلیک را طوری گزینش نماید که اقبال اکران اطلاع رسانی‌تان در شرایط‌های دلخواه در کاغذ حاصل کاوش، ارتقاء یابد.
سیستم های بیدینگ هوشمند به شما امداد می کنند تا هزینه تبلیغات گوگل خویش را با اعتنا به هدف ها تان باصرفه سازی فرمائید. ولی در شرایطی‌که تا به امروز از سیستم‌های توصیه ارزش هوشمند در گوگل ادز استعمال نکرده‌اید، سفارش میکنیم، شتاب نکنید؛ دست کم تا اتمام مطالعه این نوشته‌علمی!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.