مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

طراحی زمین بازی با استفاده از HTML 5 Canvas و JavaScript

در‌این نوشته‌علمی، ما قصد ترسیم یک طرح گرافیکی زمین بازی فوتبال با نظارت کدهای آن با به کار گیری از HTML 5 Canvas و JavaScript فراگیری بدهیم.

در ظواهر ، Canvas چیزی بیشتر از یک عنصر HTML وجود ندارد ولی بسیار قادر میباشد طراحی سایت در مشهد  و توسط آن میتوان هر نوع طرح گرافیکی را ترسیم کرد. اصولا برای پیاده سازی گرافیک به امداد JavaScript می‌تواند هر گرافیکی را پیاده سازی نماید.


همچون بقیه موادتشکیل دهنده HTML ، ما می توانیم خواص هایی همانند height و width و id و style ها رایاپارس و دیگر خصوصیات را به آن اختصاص بدهیم.ما این را می‌توانیم در تصویر پایین که در آن ما \"canvasPlayground\" را تحت عنوان id کانوس (canvas) بیان کردیم ، فهم کنیم.


ما داده ها پاره ای راجبه زمین فوتبال مانند حیطه پنالتی (penalty area) ، ahrefs نقطه پنالتی (penalty spot) ، حوزه‌ گل (goal area) و خیلی چیزهای دیگر داریم که قادر خواهیم بود با به کارگیری از کدنویسی طراحی کنیم.


شیوه های متفاوتی برای طراحی این طرح مو جود میباشد البته برای این نوشته ی علمی ما از HTML5 canvas به یاور JavaScript به کار گیری می‌کنیم.




نکته


در‌این نوشته‌ی‌علمی ، ما قصد داریم یک زمین بازی فوتبال به همین شکل البته با رنگ گوناگون ترسیم کنیم.


پیش از استارت


پیش از اینکه بخواهیم پیاده سازی زمین بازی فوتبال را استارت کنیم ، اذن دهید که اطلاعاتی در ارتباط با مضمون‌ اصول canvas و متدهای که قصد داریم از آن‌ها برای ترسیم شی ها به کار گیری کنیم استحصال کنیم.عنصر 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.