مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

پاپ آپ در طراحی سایت

پاپ آپ (pop up) یکی‌از شایسته ترین ابزارهایی میباشد که درصورتی که به صورت صحیح طراحی سایت در مشهد به فعالیت رود، می شود به امداد آن به هدف ها مختلفی مثلا هدف ها تبلیغاتی دست پیدا کرد. منفعت گیری از پاپ آپ به صورت درست در طی طراحی وب از مداقه فوق العاده ای شامل است که نمی اقتدار از آن دیده پوشید. در میان به کار گیری مطلوب از پاپ آپ و استعمال بیش غلط تفاوت ها بسیار متعددی وجود داراست که به طبعً بایستی به آن دقت داشته باشید. فقط دراین‌صورت میباشد که می اقتدار نسبت به حصول فیض مطلوب از استفاده پاپ آپ ها آرزو داشت. آشنایی قواعد و شرایطی که درپی به آنها اشاره میکنیم دراین مورد به ما امداد خواهد کرد.

پاپ آپ در ساخت وب سایت
ماهیت پاپ آپ خویش را معین نمائید
او‌لین و مهمترین ضابطه جانور در قضیه استفاده پاپ آپ در وبسایت ها متفاوت، انتخاب و تکلیف ماهیت پاپ میباشد. مجموعاَ می بایست ذکر کرد که‌این قسمت وسیع ترین آیتم در موضوع به کارگیری از پاپ های گوناگون به حساب آورده می شود که بخش اعظمی از اشخاص نسبت به آن بی تفاوت می باشند.


اکنون شاهد استعمال از دو نوع پاپ آپ متعدد هستیم که هرکدام از آنها خصوصیت های ساختاری مختص به خویش را دارا‌هستند. گزینه نخستین در این مورد، پاپ های پوششی یا این که Overlay Popup اسم دارا هستند. همان گونه که از اسم آنها می اقتدار فهمید، اینگونه پاپ آپ هایی به طور تک تک ورقه آحاد ظواهر وبسایت را گزینه پوشش خویش قرار میدهند و یوزرها بایستی با تعیین مورد لغو و یا این که کلیک بر روی نشانه مسدود شدن، آن‌ها را کنار بگذارند.


گزینه دیگری که در‌این ارتباط می بایست به آن اشاره کنیم، پاپ های قلابی یا این که Hook popup اسم دارااست. پاپ های قلابی خلاف پاپ آپ های پوششی صرفا یک قسمت از ورقه را به خویش تخصیص می‌دهند. تمایز اساسی این پاپ ها با پاپ های پوششی را می اقتدار حضور دایم آنان در برگه مربوطه دانست.


بسته به نوع طراحی وب سایت، می قدرت از هریک از مفاد فوق بهره مند شد. تعیین از در میان این دو آیتم بایستی با تمرکز به پیاده سازی کلی وب سایت شکل بگیرد تا بتوان فارغ از آزاردادن استفاده کننده، اطلاعات دردسترس در پاپ آپ را به او اکران بخشید. اکثر وبسایت های رفیعتر امروزه به سراغ پاپ های قلابی میروند، چون این پاپ آپ ها محتوای اساسی وب سایت را پنهان نمی‌کنند و به همین ادله یوزرها نسبت به آن‌ها حیث منفی کمتری دارا هستند.

How-to-Open-a-Popup-on-Page-kiantc
یک توصیه مطلوب را ارائه دهید
آیتم دیگری که می قدرت آن را از اصول اساسی به کار گیری پاپ آپ ها در تارنما های متفاوت دانست، ارائه پیشنهادات مطلوب در پاپ آپ های مربوطه میباشد. نباید فراموش کرد که بزرگترین مقصود پاپ آپ ها ارائه داده ها دیدنی درباره ی پیشنهادات متعدد تبلیغاتی و خدماتی به حساب آورده می شود. تاوقتی‌که یک سفارش مطلوب جهت ارائه به یوزرها خویش مهیا نکرده اید، نباید به سراغ پاپ آپ ها بروید.
فکر کنید به یک تارنما خدماتی رمز می زنید و پاپ آپ خاصی برایتان به اکران در میاید که خیر صرفا پیشنهادات خاصی (همانند تخفیفات ویژه) را ارائه نمی دهد، بلکه فقط در آن به معرفی سوابق مجموعه نگهبانی وبسایت پرداخته شد‌ه‌است! به طبعً اینگونه پاپ آپ خاصی هیچ خصوصیت مثبتی برای یوزرها ندارد. اینگونه مواقعی را به راحتی می اقتدار در قسمت «درباره ما» قرار اعطا کرد، آن هم فارغ از اینکه نیازی به پیاده سازی پاپ آپ وجود داشته باشد.
مثلا شایسته ترین آیتم های مو جود جهت به کارگیری از پاپ آپ های متعدد می شود به قوانینی اشاره نمود که شما برای کاربرانتان یک تخفیف ویژه را در لحاظ گرفته اید. از جمله میتوانید با یک پاپ آپ جالب در طول طراحی وب به کاربرانتان اعلام نمائید که خریدهای فراتر از ده میلیون تومان دارنده تخفیف ده درصدی میباشند. این نوع پاپ آپ در به عبارتی نگاه نخستین حیث یوزرها را به خویش جلب می نماید و به شما یاری می نماید تا سرویس ها خویش را به صورت کلان تری به آنها ارائه فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.