مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

آموزش ساخت و طراحی سایت فروشگاهی به زبان ساده

پیش از هر چیزی معین نمایید که… پیش از اینکه سراغ اقدامات عملی ایجاد کرد یک وبسایت فروشگاهی برویم، طراحی سایت در مشهد بایستی تکلیف برخی از مسائل را پر‌نور کنیم. نخستین از تمامی می بایست بدانید قرار میباشد چه نوع محصولاتی را بفروشید! محصولی فیزیکی ارائه می کنید یا این که فایلی برای دانلود؟ حصول‌وکارتان B2B میباشد یا این که B2C؟ جواب‌دادن بدین سؤالات، سبب ساز می گردد بتوانید مسیری معین برای پیش‌رفتن رسم نمائید.

همینطور، در تعیین اسم دامنۀ وب سایت، سرور صاحبخانه، نوع پیاده سازی و حتی پوسته انتخابی هم اثر گذار میباشد.

بعد از آن، می بایست توقع خودتان را تحت ذره‌دربین ببرید. از حال پیش‌بینی نمایید که برای 1 سال آتی، انتظار چه تعداد بازدیدکننده و چه بازدهی‌ای را دارید؟

جواب این سؤال، در گزینش نوع سیستم فروشگاهی تأثیر بدون واسطه دارااست. اینکه با نصب ووکامرس کارتان رویکرد می‌ افتد یا این که خوب میباشد از به عبارتی نخستین عمل، ساخت سایت فروشگاهی خویش را به اپلیکیشن‌نویس‌های کارشناس بسپارید، همینجا معلوم می‌گردد.

نکتۀ اساسی دیگری که بایستی مدنظر داشته باشید، واحد سنجش علم فنی خودتان میباشد. از مسائل مرتبط با دنیای IT و ساخت وب سایت رمز در می آورید؟ درصورتی که جواب منفی میباشد، سفارش می کنیم سراغ سیستم‌های بغرنج نروید و از راهکارهای بی آلایش‌خیس استعمال نمائید.

البته در صورتی‌که میپندارید دستیابی‌وکارتان خیلی زود پرورش متعددی خواهد داشت و قرار میباشد سایتی خاص برای بازدیدکنندگان فراهم نمائید، قطعاً شغل را تخصصی پیش ببرید و از صفر، تمامی‌چیز را منحصربه‌فرد پی‌ریزی نمایید.
درحال حاضر بیایید تا ساخت وب سایت فروشگاهی را حافظه بگیریم.

اخذ مشورت مجانی arrow-left
مرحلهٔ نخستین: اسم دامنه را معین و تصویب نمائید
اسم دامنه به عبارتی نشانی وب سایت شما میباشد. در واقع، در حالتی که وب سایت را یک ساختمان در وب در حیث بگیریم، دامنه، آدرسی میباشد که از روش آن، سایرافراد می توانند این ساختمان را پیدا نمایند.

گزینش صحیح اسم دامنه، تأثیر شگرفی در توفیق یا این که عدم توفیق دستیابی‌وکارتان داراست. در حالی که پرداختن بدین زمینه میتواند به‌تنهایی مورد یک مقالۀ دیگر باشد، بد وجود ندارد یک سری نکتۀ مهم در طول این فعالیت را به شما بگوییم:

ترجیحاً در اسم انتخابی از عدد به کارگیری نکنید؛
از علائم نگارشی مثل خط چین در دامنهٔ انتخابی به کار گیری نکنید؛
اسم دامنه هرقدر کوتاه‌خیس باشد، عالی در یادها میماند؛
اسم انتخابی می بایست با کلیت استخراج‌وکار شما و برندتان هم خوانی داشته باشد.
گزینه دیگری که می بایست درخصوص آن کلام کنیم، تعیین پسوند دامنه میباشد. به تصویر پایین دقت نمایید، هر دامنه به ۲ نصیب مهم، اسم و پسوند تشکیل‌شده میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.