مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

انواع روشهای طراحی سایت چیست؟


امروزه روشهای طراحی وب سایت مختلفی وجود دارااست. به عبارتی‌طور که میدانید اینترنت‌تارنما‌ها گروه‌ای از صفحه ها مرتبط باهم میباشند که مشمول گونه های متن ها، تصاویر‌، صوت و اما، یک کاغذ‌‌ی اساسی میگردند. هر اینترنت‌تارنما دارنده یک نشانی URL مجزاست و طراحی سایت در مشهد در یک یا این که یک‌سری سرور، میزبانی می شود. ممکن میباشد شما نیز تمایل به پیاده سازی یک اینترنت‌تارنما برای دستیابی‌و‌عمل یا این که کمپانی خویش داشته باشید. وقتی‌که از قصد به جاری ساختن این شغل بگیرید بایستی مشخص و معلوم فرمائید که به چه روشی میخواهید وب سایت شما پیاده سازی گردد؟

شاید اولی سؤالی که به ذهنیت شما میرسد این موضوع باشد که چه شیوه‌هایی برای طراحی وب سایت ماهر وجود دارااست و این طریق‌ها چه فرقی با یکدیگر دارا هستند و بعد از آن با مورد گزینش مطلوب‌ترین طرز ساخت سایت برای استخراج‌و‌عمل خویش مواجه میشوید. پس خوب میباشد پیش از هر کاری مقداری درخصوص این مورد پژوهش فرمایید. به‌طور کلی روشهای ساخت وب سایت را می‌اقتدار به سه طریق استاتیک، داینامیک و نشانه گر تقسیم‌بندی کرد. به دنبال به تحقیق این طریق‌ها و مزایا و معایب هریک می پردازیم. در حالتی‌که شما نیز قصد دارید سایتی پیاده سازی فرمایید، توصیه می کنیم این نوشته‌علمی را تا پایان پژوهش نمایید.

گونه های روشهای طراحی وب سایت

اشکال روشهای طراحی وب سایت
به عبارتی‌طور که می‌دانید تعداد کمپانی‌های طراحی وب در مرزو بوم ما بسیار زیاد میباشد و هر کمپانی راه مختص خویش را دارااست. گاهی با مراجعه به این موسسه‌ها با تنوع ارزش متعددی روبه‌رو می شوید و شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که انگیزه این تفاوت‌ها چیست. یک کدام از دلایل این تفاوت ارزش‌ها، میتواند روشهای طراحی وب متعدد آنان باشد. گزینش طرز طراحی وب مطلوب به نوع حصول‌و‌شغل ما بستگی داراست. برخی از اینترنت‌وب سایت‌ها تنها بهمنظور استحضار‌رسانی می‌باشند و استفاده کننده نیازی به عضویت و رابطه با آن ها ندارد. در مقابل بعضا دیگر بیشتر برای تعامل با یوزرها پیاده سازی گردیده‌اند و اعضای وبسایت نقش مهمی در آن اجرا می‌نمایند. از طرف دیگر اینترنت‌وب سایت‌ها در طریق‌ی مدیر محتوای خویش نیز متعدد‌اند. ممکن میباشد یک وبسایت محتوای ثابتی داشته باشد یااینکه محتوای آن به‌شکل پویا باشد و به‌طور دایم به‌روزرسانی خواهد شد. به همین خیال طریق طراحی وب سایت شما می بایست براساس هدف ها و استراتژی‌های اینترنت‌سایتتان مشخص و معلوم خواهد شد. وب سایت‌ها را می‌اقتدار به یکی سه شیوه استاتیک، داینامیک و مکان نما پیاده سازی کرد. درپی به تحقیق این طریق‌ها خوا هیم پرداخت.


طراحی وب استاتیک(اثبات)
یکی‌از روشهای ساخت وب سایت، پیاده سازی استاتیک میباشد. یک وبسایت استاتیک، تعداد صفحه های مشخصی دارااست و معمولا این صفحه های هیچ سیرتکامل تعاملی با یوزرها ندارند و واکنشی به کار‌های بازدیدکنندگان، نشانه نمی‌دهند. سایت‌های استاتیک معمولا برای معرفی کمپانی، شخصیت و یا این که فعالیتی خاص کاربرد دارا هستند. این نوع از اینترنت‌وبسایت‌ها، تنها یک موقعیت اصطلاحا show دارااست. تارنما‌های استاتیک به‌راحتی قابل تغییر و تحول نیستند و معمولا داده ها محتوایی ثابتی دارا‌هستند. صفحه های اثبات با به کار گیری از کدهای HTML و CSS نوشته میشوند و این‌شغل را می‌قدرت حتی‌د‌ر یک ورقه‌ی Notepad ویندوز نیز، اجرا اعطا کرد. تارنما‌های استاتیک هیچ‌سیرتکامل اپلیکیشن‌نویسی سمت سرور و مقر داده‌ای ندارند. از این نوع وب سایت بیشتر برای مواردی به کار گیری می‌گردد که تارنما ما حداکثر سه کاغذ داشته باشد. ازآنجاکه که تغییرات صفحه ها معمولا بایستی بوسیله وبمستر و به‌شکل دستی صورت بپذیرد، براین اساس، در وبسایت‌های تبارک و تعداد صفحه های زیاد، این‌عمل چندان شل وجود ندارد. اگر در تارنما، نیاز به ارسال لحاظ یا این که نام نویسی یوزرها باشد، حتما این نوع اینترنت‌تارنما کاربردی نخواهد بود. طراحی وب به طرز استاتیک نسبت به طرز داینامیک، سریع‌خیس و ریلکس‌خیس اعمال میگردد؛ به این دلیل‌که، می‌قدرت کدهای HTML یک ورقه را برای مابقی صفحه ها اسکن کرد و تغییرات مدنظر را در آن ها انجام کرد. محتوای این نوع اینترنت‌وب سایت می تواند متن، تصویر، ویدئو و... باشد.

مزایای تارنما استاتیک
طراحی وب به شیوه استاتیک به‌تیتر یکی‌از روشهای ساخت سایت ، مزایای متعددی دارااست. بعضی از این مزایا در پایین آمده میباشد:

در مقایسه با شیوه داینامیک این نوع اینترنت‌تارنما معمولا فرصت کمتری برای پیاده سازی نیازدارد و به طبع هزینه‌های زیر‌تری خواهد داشت؛

میزبانی این نوع تارنما ریلکس‌خیس از داینامیک میباشد و به انگیزه تعداد صفحه های محصور، نیاز به فضای هاست چندانی ندارد؛

مطلوب‌ترین شیوه برای طراحی وب سایت‌های خرد به شمار می‌رود؛

ایندکس گذاری این وبسایت‌ها به وسیله موتور کاوش شل‌خیس ایفا می‌گردد؛

سرعت لود آن، حتی‌د‌ر سرعت وب زیر نیز قابل قبول میباشد.

معایب وب سایت استاتیک
اگرچه طرز استاتیک به‌تیتر یک کدام از سریع‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روشهای ساخت سایت به حساب میآید، معایبی نیز داراست. به عنوان مثال:

در وقت گیر مقطع هزینه‌های متعددی به‌دنبال دارااست؛

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.