مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

سیمیلار وب چیست؟ کاربرد similarweb


خصوصیت‌های کلیدی سیمیلار اینترنت
فعلا که متوجه شدیم سیمیلار اینترنت چیست و دقیقا چه کاربردهایی دارااست، بیایید طراحی سایت در مشهد نگاهی به خصوصیت‌های کلیدی آن بیندازیم. شما در ورژن مجانی می توانید داده ها تحت را مشاهده کنید، البته در شرایطی که ورژن pro را تهیه و تنظیم فرمایید، جزئیات بیشتری درباره هرکدام از آنها خواهید رویت کرد. درپی تارنما پرتال را با به کار گیری از سیمیلار اینترنت تحقیق کرده‌ایم و نصیب‌های گوناگون سیمیلار اینترنت را روی این تحلیل معرفی کرده‌ایم.

ترافیک کلی - Traffic Overview
او‌لین داده‌ای که در سیمیلار اینترنت برای هر سایتی اکران داده میگردد، داده مرتبط با ترافیک کلی یا این که Traffic Overview آن تارنما میباشد. برای دیدن این داده ها آغاز وارد وب سایت سیمیلار اینترنت گردید. آن‌گاه نشانی سایتی که میخواهید سنجیده شود را در آن وارد فرمایید. ولی برای دیدن داده ها مرتبط با آن وب سایت می بایست در سیمیلار اینترنت نام نویسی فرمایید.

نکته: در شرایطی که میخواهید صرفا داده ها مرتبط با ترافیک کلی یک وبسایت را تحقیق فرمائید، می توانید با اکستنشن کروم سیمیلار اینترنت این فعالیت را جاری ساختن دهید.

ترافیک کلی سیمیلار اینترنت

بازدید کلی - Total Visits
یکی‌از اولی گراف‌هایی که در سیمیلار اینترنت می بینید، نصیب بازدید کلی یا این که Total Visits میباشد که ترافیک ورودی به تارنما در یک ماه قبلی را اکران میدهد. این داده‌ها تاحدودی ظریف می‌باشند، ولی بایستی بدانید آماری که به شما می دهند تماما ظریف وجود ندارد. با این درحال حاضر ضریب خطای مرتبط با داده‌های آنها نیز بسیار معدود میباشد.

شاید پیش خودتان بپرسید که‌این داده‌ها به چه دردی میخورند؟

جواب این پرسش به طور کامل معلوم میباشد؛ با به کار گیری از داده‌هایی که درباره بازدید کلی رقبای خویش به دست می آورید، میتوانید به راحتی متوجه گردید که شما و رقبایتان در چه جایگاهی قرار دارید و پیرو با رسیدگی سایر مفاد نیز می توانید انگیزه اختلاف این ترازو ورودی را تا حد متعددی نظارت فرمائید.

بازدید کلی سیمیلار اینترنت

متریک‌های تعامل - Engagement Metrics
پیرو چک یک وب سایت در سیمیلار اینترنت، می توانید متریک‌های تعامل یا این که Engagement Metrics را ببینید. این متریک‌ها مواقعی مثل زمان فرصت بازدید یک استفاده کننده، تعداد صفحه ها بازدید گردیده بوسیله استفاده کننده و نرخ پریدن یا این که Bounce Rate را به شما اکران میدهد.

مجدد درباره این داده های عددی می بایست بگوییم که نرخ پریدن و این داده های عددی‌ها ظریف نیستند، البته با مقایسه نرخ پریدن دو تارنما با یکدیگر میتوانید مشاهده کنید کدام داده های عددی بهتری دارااست. هر سایتی که نرخ پریدن تحت‌تری داشته باشد، یعنی کارایی بهتری داشته میباشد. مثلا وبسایت پرتال طبق تصویر ذیل، نرخ پریدن ۶۱ درصدی داراست که نسبت به رقبای خویش نرخ پریدن خیر و خوبی داراست.

نکته: برای مقایسه دو وب سایت، کافی میباشد در بالای برگه آیتم Compare را تعیین نمائید و وبسایت حریف را به‌این کاغذ تحلیل اضافه فرمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.