مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

۹ سوال کلیدی در مصاحبه طراحی سایت


سوالهای کلیدی در گفتمان ساخت سایت
پیش از پرداختن بدین ۱۰ پرسش، به ۲ پرسش اساسی دیگر بایستی پاسخ اعطا کرد: اولا، طراحی سایت در مشهد  اینترنت چه وظایفی دارااست؟ دوما٬ کارفرمایان احتمالی طراح اینترنت چه افرادی می‌باشند؟ درپاسخ به پرسش اولیه بایستی اظهار‌کرد که طراح اینترنت‌تارنما و اپ‌نویس دو تیتر شغلی مختلف می باشند. شاید امور و وظایف مشترکی داشته باشند، البته این دو فعالیت مهارت‌های مختلفی نیاز دارا هستند. خیلی خلاصه می گردد اعلام کرد که طراح تارنما کسی میباشد که یک وبسایت یا این که برگه را پیاده سازی می‌نماید و می‌سازد. مهم ترین نکته در ارتباط طراحی سایت این میباشد که طراح عضوی از یک دسته تعالی‌خیس میباشد و بایستی درتعامل مجاورت با دیگرافراد مجموعه پروژه‌ی طراحی وب را پیش برنده شود.

درپاسخ به پرسش دوم بایستی ذکر کرد که طراحان اینترنت هم میتوانند به‌شکل Freelance پروژه بگیرند و هم ممکن میباشد در کمپانی‌های گران قدر ساخت وب سایت، کمپانی‌های آفریننده‌ی قابل انعطاف‌افزارها، کمپانی‌های مشاور فناوری داده ها و درکل هر حصول‌وکاری که با دنیای مجازی و دیجیتال سروکار داراست سرگرم به‌عمل شوند. در هر دوصورت، طراح تارنما یک کارفرمایی داراست که بایستی برایش تارنما پیاده سازی نماید.

این یعنی طراح اینترنت بایستی حیث کارفرماهای گوناگون را جلب نماید تا شغل را بگیرد. حیث صاحبکار چطور جلب میشود؟ در گفتمان‌ی استخدامی طراحی وب سایت. از سوالهای همگانی‌خیس آغاز میکنیم و به تخصصی‌ها می‌رسیم.

۱. چرا ساخت سایت؟ از کجا و چطور ساخت وب سایت را آغاز کردید؟
اما این سوالی میباشد که در حالتی که طراح وبسایت نبودید و برای فعالیت دیگری هم گفتگو می‌کردید، معمولا پرسیده می‌گردد. عنایت پاسخی که بدین پرسش می‌دهید برای همیاری با کمپانی‌های تعالی و دارای اعتبار ، که احتمالا بلندمدت خواهد بود و خیر پروژه‌ای، خیلی بیشتر میباشد. اصلی میباشد که مقصود شما از ورود به‌این فن چه بوده، آیا تحصیلات آکادمیک دارید یا این که خیر عصر‌ی معتبری را گذرانده‌اید، چه مقطع میباشد که فعالیت می‌‌نمایید؟ تمامی‌ی این‌ها عشق و جدیت شما‌را آرم میدهد.





web design interview


۲. کدام وبسایت‌ها، وب لاگ‌ها و طراح‌‌های اینترنت را دنبال میکنید؟
درواقع هر که این پرسش‌ را از شما می پرسد می خواهد بداند خودآموزی و به‌روزبودن برای شما اصلی میباشد یا این که خیر. به طبع می دانید که شما در دنیایی شغل می کنید که هرلحظه تحولات مختلفی را تجربیات می‌نماید و در شرایطی که بخواهید چیره گردید می بایست از این تحولات با خبر باشید. براین اساس، درصورتی که تا الان با وب سایت‌ها، بلاگ‌ها، طراحان اینترنتِ تاثیرگذار (در جمهوری اسلامی ایران و عالم) و کتاب‌های مرجع در منطقهی طراحی وب سایت شناخت نداشتید؛ همین الان بروید و بازرسی را آغاز فرمایید.



۳. چه طور مجال خویش را در پروژه‌های طراحی وب سایت مدیر میکنید؟
این پرسش خیلی غیرمستقیم توانگری شما برای ایفا‌دادن یکسری عمل، تحمل فشار و استرس کاری را غرض گرفته میباشد. قطعا می دانید که طراحان اینترنت بایستی در بازه زمانی فرصت معینی پروژه‌هایشان را تحویل دهند و غالبا هم روی بیشتراز یک پروژه فعالیت می‌نمایند. به‌همین عامل، منظم‌یودن و توانگری حق تقدم‌بندی‌کردن امور و مراحلی که بایستی صورت بپذیرد برای طراحان اینترنت حیاتی میباشد. رئیس مجال و بضاعت تحمل‌کردن فشار کاری دو خصوصیت‌ای میباشد که طراحان اینترنت بایستی داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.