مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

زبان برنامه نویسی ASP

ASP.Net تکنولوژی متن گشوده و مجانی میباشد طراحی سایت در مشهد  که برای ایجاد کرد گونه های نرم افزار ها به شغل می رود. برخلاف تصورات اشخاص که فکر می کنند ASP.Net لهجه نرم افزار نویسی میباشد ولی به این شکل وجود ندارد؛ پلتفرمی میباشد که با به کارگیری از دات نت برای گسترش وبسایت ها و نرم افزار ها به کارگیری می‌شود.

در‌این نوشته ی علمی از روزنامه سافت ان جی عملکرد کردیم به معرفی تکنولوژی ASP.Net بپردازیم و شما‌را بیشتر با این پلتفرم آشنا سازیم؛ با سافت ان جی یاروهمدم باشید.

اپ نویسی Asp net

ASP.Net چیست؟

ASP.Net لهجه اپ نویسی وجود ندارد بلکه پلتفرمی بدون پول، چندسکویی و متن گشوده میباشد که در سال 2002 او‌لین ورژن ی آن بوسیله کمپانی مایکروسافت ارئه شد. در‌این تکنولوژی با به کار گیری از دات نت که مشمول ویرایشگرها و کتابخانه هاست می قدرت برای ایجاد کرد نرم افزار های موبایلی، اینترنت، بازی های رایانه ای و IOT به کار گرفت.

ASP.Net با مدیر IIS اعمال می گردد و مشمول محتویاتی مانند اسکریپت، متن، HTML و XML میباشد. طریق اجرای آن به‌این شکل میباشد که بعد از درخواست اجرای ASP بوسیله اشخاص، محتویات اسکریپت ها بر روی خدمت دهنده وب ایفا و بعد از آن بصورت تگ های HTML برای اشخاص و یوزرها ارسال می گردد. شما برای نرم‌افزار نویسی با پلتفرم دات نت می بایست از اپلیکیشن Microsoft Visual Studio استعمال نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.