مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

اینترنت‌تارنما چیست؟

او‌لین غرض از اخلاق اینترنت‌وبسایت، در دسترس قرار دادن داده ها برای کلیه اشخاص بود. پیش از خوی اینترنت اشخاص می بایست از روش وب به طور شخص به شخص داده ها را برای هم ارسال می‌کردند. در فیض نیاز به فضایی شم شد که یک‌توشه داده ها در آن قرار گیرد طراحی سایت در مشهد تا همگی اشخاص آزادانه به آن دسترسی داشته باشند.

فرض فرمایید می‌خواستید داده ها یکسانی را به 1000 شخص گوناگون اکران دهید برای این فعالیت بایستی 1000 توشه این داده ها را برای اشخاص متفاوت ارسال می‌کردید اما با وجود اینترنت‌تارنما شما یک‌توشه داده ها را منتشر می کنید و میلیون‌ها نفر می توانند آن را مشاهده نمایند

این اولی و مهم ترین خصوصیت اینترنت‌وب سایت میباشد که هنوز هم استحصال‌وکارها از آن به کار گیری می‌نمایندطراحی سایت . به جای‌اینکه محصول ها و سرویس ها متفاوت خویش را بارها برای اشخاص گوناگون توضیح دهید؛ تنها یک‌توشه داده ها مال را در یک شیت اینترنت ذکر میکنید آن هم با هر فرمتی (متنی، تصویری، صوتی یا این که ویدئویی) که رغبت دارید.

بعد از صورت‌گیری وب، ارسال و اخذ داده ها در میان مؤسسات و کالج‌های سراسر دنیا به شدت ترویج یافت. به خواسته صرفه‌جویی در حین و در دسترس قرار به دست آوردن داده ها برای تمامی اشخاص  آقای Tim Berners-Lee در سال 1989 هنگامی در موسسه CERN عمل میکرد تار عالم گستر World Wide Web یا این که به عبارتی “وِب” را ابداع کرد.

وی از تکنولوژی‌های جانور مثل وب امداد گرفت و چیزی به وجود آورد به نام World Wide Web در معنای «تارِ دنیا‌گستر» که امروزه به عبارتی وِب نامیده می گردد.

در واقع وی یک کانال کبیر اطلاعاتی را به یک تار عنکبوت تشبیه کرد که از گره‌هایی (بخوانید: مقر اطلاعاتی یا این که اینترنت‌وبسایت یا این که به عبارتی وبسایت) تشکیل‌شده میباشد و یوزرها به دلخواه در بین آنها جنبش کرده و به داده ها هر گره(وبسایت) دسترسی پیدا می‌نمایند. اولی اینترنت‌وب سایت ساخت‌و‌ساز گردیده در سطح اینترنت بوسیله “گروه برنرز” درحال حاضر در وب سایت مؤسسه CERN قابل مشاهده میباشد.

یک وِب‌وبسایت (WebSite) از تعدادی کاغذ اینترنت (WebPage) تشکیل‌شده میباشد و آحاد این صفحه ها وابسته به یک اسم دامنه میباشند. از جمله برگه اساسی تارنما اینجانب bahmani.info و ورقه مرتبط با یادگرفتن ساخت وب سایت در نشانی bahmani.info/website جای‌دارد. به عبارتی‌طور که مشاهده می کنید دامنه bahmani با پسوند info در آحاد صفحه های وب سایت اینجانب مشترک میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.