مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

طراحی سایت را به هوش مصنوعی بسپارید


در صورتیکه نگاهی به تاریخ ساخت وب سایت در عالم بیندازیم، میبینیم که پیاده سازی و پیشرفت وب سایت به سمت سهل‌خیس شدن تکان نموده است. تکنولوژی‌ها و قابل انعطاف‌افزارهای مختلفی به بازار معرفی گردیده است. آن‌‌ها به طراحان و پیشرفت‌دهندگان طراحی سایت در مشهد وب سایت یاری می‌‌نمایند تا در حین کمتر و با کدنویسی کمتر توانمند باشند تارنما‌های پویاتر و دیدنی‌تری برای یوزرها در مسئله‌های گوناگون بسازند. 


یوزرها و بازار به تارنما‌ها و اینترنت نرم افزار‌های سریع، کارآمد و پویا نیاز دارا هستند. استخراج‌‌وکارها، مخصوصا وب سایت‌های فروشگاهی، برای عقب نماندن از رقبا می بایست همگام با واپسین تکنولوژی‌ها در ساخت وب سایت پیش فرآیند. هوش تصنعی و مصنوعی رایاپارس از جدیدترین تکنولوژی‌ها درین حوزه میباشد. AI اینترنت صفحه آرایی را متحول نموده است. 


در‌این محتوا به‌این پرسش اصلی جواب میدهیم که هوش تصنعی و مصنوعی و ذیل شاخه‌ی اساسی آن، ماشین لرنینگ، چه کاربردهایی در پیاده سازی و گسترش وبسایت دارااست. 


 


آنچه در‌این نوشته خوا‌هیم داشت

هوش تصنعی در طراحی وب

هوش تصنعی در طراحی وب

هوش تصنعی و مصنوعی و یادگیری ماشین تنها برای ساختن ربات‌های آدم‌نما به عمل نمی‌فرایند. خیلی ahrefs وقت میباشد که هوش تصنعی راهش را به صنعت های متعدد گشوده نموده است. دعوا صرفا این وجود ندارد که استعمال از هوش تصنعی و مصنوعی امور را ریلکس‌خیس و سریع‌خیس می‌نماید، محصولاتی که با هوش تصنعی و مصنوعی ساخته می شوند سودآورند. 


 بها بازار قابل انعطاف‌افزارهای هوش تصنعی تا سال ۲۰۲۵ به ۱۲۶ میلیارد دلار میرسد. در سال‌‌های اخیر بین غول‌های دنیای تکنولوژی برای ساخت‌و‌ساز محصولاتی که با هوش تصنعی قادر و کارا شدند، رقابت سنگینی درگرفته میباشد. اپل Siri (دستیار صوتی) را به بازار معرفی نموده است و گوگل Alexa را. فیسبوک هم با امداد دریافت کردن از یادگیری عمیق به کاربرانش قابلیت داده میباشد تا عکس‌ها را سه آتی نمایند. 


 




 


 ولی چرا؟ چه چیزی باعث میشود تا محصولاتی که با هوش تصنعی و مصنوعی ساخته میشوند، طراحی سایت یوزرها (مشتریان) را جذب نمایند؟ شاید مهم ترین استدلال این باشد که هوش تصنعی و مصنوعی تعامل آدم با ماشین را عالی می‌نماید. Siri شمارا می شناسید و حافظه میگیرد که شما چه ترانه‌ها و طنز‌هایی را دوست دارید. چه کسی بدش میاید که دستیاری هوشمند داشته باشد که هیچ گاه چیزی را یادش نمی‌رود؟


هوش تصنعی به دلیلی تماما شبیه در اینترنت طراحی صفحه به فعالیت برده می شود. وب سایت‌ها، اینترنت نرم افزار‌ها و نرم افزار‌‌ها هم جنس می باشند. محصولاتی که در صورتی تجارب استفاده کننده (User Experience) خیر و خوبی نداشته باشند و استفاده کننده نتواند در تعاملی که با آن ها داراست به اهدافش رسد و کاری را که می خواهد اعمال دهد، مشتری و بازار را از دست می دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.