مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

خصوصیت طراحی وب جایگاه یک

شاید جواب دادن بدین سوالات مشقت بار به حیث رسد، البته در کمال تعجب بسیار معمولی میباشد. در حالتی‌که کمپانی شما سایتی کیفیت خوب و با کاربری سهل نداشته باشد، از زمان های جان دار در فضای مجازی بی فایده میماند.

در واقع، همگی وبسایت های جایگاه یک 10 خصوصیت مشترک دارا‌هستند:

1: کدنویسی مخصوص

موسسات متعددی به شما سفارش ایجاد کرد سریع و سهل وب سایت را می‌دهند، البته بایستی بدانید در همگی طراحی سایت در مشهد  تارنما هایی که اینگونه موسساتی پیاده سازی می نمایند از یک کد مستعمل میباشد. تشخیص این دستور بسیار سهل وآسان میباشد، زیرا اکثر این تارنما ها ظاهری شبیه و عملکردی بی آلایش دارا هستند.

حال که پوسته های مهیا وجود دارا هستند، دیگر بهره کدنویسی منحصر به فرد چیست؟

با این فعالیت، در اصل می‌توانید هرکاری بکنید تا اینترنت سایتتان نتایجی استثنایی برای شما و بازدیدکنندگان طراحی سایت  به ارمغان بیاورد.

همینطور، می‌توانید ظواهر خاصی به تارنما خویش بدهید تا شمارا از رقبا (و بقیه تارنما های جان دار در وب) متمایز نماید.

در غایت، با کدنویسی منحصربه‌فرد می‌توانید هرکاری نمائید که دلتان می-خواهد. دیگر سرگرم ضوابط و محدودیت های یک کمپانی دیگر نیستید، و دستتان تماما گشوده میباشد.

2: تقویت مارک از روش ساخت سایت

یک کدام از خطاها گران قدر استعمال از پوسته های فراهم برای سایت، این میباشد که پیاده سازی آنها رابطه بسیار یه خرده با مارک شما داراست (در شرایطی که به هیچ عنوان ارتباطی داشته باشد). به عبارت دیگر، شاید بتوانید موردها کوچکی مانند فونت نوشته-ها و مخلوط رنگی تارنما را تغییر و تحول دهید، البته هیچ چیزی به طور منحصر به فرد برای مارک خویش نخواهید داشت.

نگاهی به یک‌سری وبسایت بیاندازید. بلافاصله متوجه خواهید شد کدام یک با طراحی وب مطلوب مارک خویش را افزایش بخشیده اند و کدام یک از پیاده سازی های قالبی و از پیش فراهم گردیده استعمال کرده اند.

3: دسترسی آسوده به مطالب

شاید فکر کنید وب سایت های رتبه یک غامض میباشند، البته آسانی بستر ساز شکوفایی میباشد، خصوصا هنگامی گفت و گو دسترسی به مطالب (navigation) مطرح میباشد.

از نگاه استفاده کننده، دسترسی به مطالب بایستی از آغاز تا آخر کامل باشد. فقط در صورتیکه میتوانید بدین حالت برسید که با طراحان اینترنت سکو یکی از فعالیت نمائید که شعور عمیقی از این مفاهیم دارا‌هستند.

معمولا یک نوار دسترسی (Navigation Bar) در بالای ورقه کافی میباشد تا تمامی یوزرها بتوانند آن چه میخواهند را بیابند.

4: معماری قدرتمند تارنما

ساختار و معماری تارنما شما می بایست شهودی، انطباق پذیر، و منزه و تروتمیز باشد. یعنی تعداد کدهای به فعالیت رفته بایستی به دستکم رسد و فقط آن چه نیاز دارید را پوشش دهد، تا سایتی با زیرساختی قادر و آراسته داشته باشید که با گاز بار گذاری می گردد.

بیشتر پلتفرم های قابل انعطاف افزاری سایت قالبی و فراهم، ساختار و معماری ضعیفی دارا هستند. در اصل آنان برای این تشکیل‌شده اند تا برای هر نوع حصول و کاری مطلوب باشند، و منحصر یک نوع خاص نیستند. این به عمل شما نمی آید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.