مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

عنایت Scrolling در طراحی وب سایت

طراحی وب با پیمایش وقتگیر (Long scrolling ) امروزه یک کدام از مباحث مهمی میباشد که لحاظ اکثری از مدیران و طراحان وب سایت را به خویش جلب نموده است. فعلا خوشبختانه همگی میدانیم تنهاً پیاده سازی و داشتن یک وبسایت امداد متعددی به رونق  بیزنس ما نمی نماید،طراحی سایت در مشهد  دور اندیشی از چند مباحث اصلی در این باره و طراحی برنامه درست و طراحی آن‌ها برای مثال: seo ، ایجاد محتوای بهتر ، مدرک SSL و … در کنار ساخت سایت میباشد که دست به دست هم داده و سبب ساز رویش و مقام وبسایت ها میگردد. در زمان پیش رو یار ما باشید تا مشاجره اساسی ساخت سایت با پیمایش زمان بر را آیتم گفت و گو و مصاحبه در اختیار بگذاریم و با مزایا و معایب آن آشنا شویم.

Long scrolling  پیمایش زمانبر

در بالا می بایست بگوییم طراحی وب سایت با پیمایش زمانبر روز آپ دیت در حالا توسعه و گسترش میباشد،  طراحی سایت نکته جذاب اینکه پیمایش وقت گیر تا چندین روز قبل یکی‌از مقررات منسوخ گردیده در طراحی وب ها بود البته به دلایل مختلفی امروزه مجدد  التفات ویژه ای پیدا کرد و گویی در ساخت وب سایت روح جدید ای به خویش گرفته میباشد. برهان اعتنا مجدد به اسکرول کردن در طراحی وب سایت را می شود به گویش بی آلایش در‌این یک‌سری نکته اظهار‌کرد. ابتکار عمل موبایل های هوشمند و گوشی هایی که در دسترس همگان میباشد، سبب گردیده تا کلیه یوزرها گوشی به دست  باشند. از طرفی یوزرها دسک تاپ و حتی طراحان به وجود دکمه های پیمایشی نیاز پیدا نمایند. با مقداری اعتنا متوجه این می شویم که بیشتر یوزرها از صفحه ها اکران خرد خیس ( موبایل های هوشمند، گوشی ها و تبلت ها) به کار گیری می نمایند طبیعی میباشد که اسکرول کردن (Longscrolling) کاغذ بیش تر از پیش عنایت پیدا می نماید، هر چقدر برگه مانیتور خرد خیس نقش اسکرول (پیمایش) وقتگیر اصلی خیس می‌شود.

نکته آینده که سبب رونق طراحی وب سایت با پیمایش زمانبر شد‌ه‌است را می اقتدار دسترسی به وب با سرعت بالا که امروزه به طور تقریب در تمامی جا قابلیت و امکان پذیر میباشد و همین دستور منجر گردیده که در فرآیند پیمایش، سریع ترین راه و روش جهت دسترسی به داده ها خواهد شد. همینطور اقتدار رو به ارتقاء وبسایت های مو جود در رسانه های اجتماعی نیز طبیعتا سبب ساز به تقویت پیمایش سریع صفحه های شد‌ه‌است. حالا که متوجه دلایل و پیدایش مجدد Long scrolling  شدیم بیشتر به محبوبیت و عنایت آن‌ها پی بردیم.

 مزایا و معایب  ساخت وب سایت با پیمایش وقت گیر Long scrolling  

مزایای Long scrolling  

قابلیت و امکان اکران و دسترسی شل و مطلوب در تبلت و گوشی و تسریع در همت صفحه های لمسی

در دست گرفتن حالت های تن این به این مضمون‌ میباشد که فرایند پیمایش طبیعتا با لمس دستان جاری ساختن می‌گیرد و یوزرها بخصوص یوزرها تلفن همراه که تعدادشان هم روز آپ تو دیت رو به ارتقاء میباشد این را تحت عنوان روشی برای اکران داده ها پذیرفته اند.

پتانسیل بیشتر برای قصه سرایی در این راه استفاده کننده راحتتر قادر است وبسایت را ملازمت نماید

هدایت یوزرها که سبب ساز به سهولت راجع‌به پیمایش می‌گردد. که همین دستور سبب تعامل بیشتر و در فیض، ارتقا کاوش در وب سایت میگردد.

امکان تکان کردن در صفحه های به روش ای ریلکس خیس برای یوزرها

تولید معضل برای مخاطب برای دیدن نقطه پایان پیمایش و ارتقا جذابیت وب سایت

معایب Long scrolling

در پیمایش زمان بر به جهت اینکه یوزرها مشقت بار میتوانند به محتوای یک‌سری برگه قبلی گشوده گردند ممکن میباشد خلل های هدایتی پیش آید در اینگونه موقعیتی طراحان می بایست در حیث داشته باشند تا یک پیمایش انعطاف پذیر برای هر گزینه ساخت و ساز نمایند.

به جهت اجزای تعالی خیس محتوا مانند کلیپ و یا این که آلبوم تصاویر ممکن میباشد سرعت دانلود تارنما را تحت بیاورند به خصوص وب سایت هایی که به پیمایش های بالا تا زیر نیاز دارا هستند و این شیوه نامه ها بیشتر بر مبنا گویش نرم‌افزار نویسی جاوا اسکریپت و JQUERY می‌باشند.

برای وب سایت ها با پیمایش های نامحدود، فوترهای دارای انسجام را سفارش میدهیم و در این‌حالت، شما دیگر گزینه سوء به کار گیری های پیمایشی قرار نمی گیرید. در غیر این شکل ممکن میباشد یوزرها به جهت فقدان پیمایش های آینده در انتهای هر برگه گنگ شوند.

تارنما هایی که داری فقط یک برگه با پیمایش زمانبر می باشند، ممکن میباشد با تاثیرات منفی در نصیب سئوی وب سایت روبرو شوند.

عدم رابطه در بین پیمایش و محتوا ممکن میباشد یوزرها را مبتلا مشکل در جهت گیری نماید.

سود گیری:

با دقت به نکات آورده شده درباره ی طراحی وب با پیمایش وقتگیر می شود به این فیض رسید که: به جهت رویش سریع فناوری ها و هوشمند خیس شدن تلفن همراه ها و همچنین زیادتر شدن یوزرها موبایلی نباید از طراحی وب سایت با پیمایش وقت گیر Long scrolling   غافل شد از طرفی هر روز مشاهده خواهیم کرد تعداد بیشتری از اشخاص جامعه به وب پرسرعت دسترسی پیدا می نمایند که‌این نکته هم دارای اهمیت بوده و می‌تواند یوزرها وبسایت هایی که دارنده صفحه های پیمایش وقتگیر می باشند را ارتقاء دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.