مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

تکنیک سینماگراف در طراحی سایت

در صورتی‌که به دنیای اینترنت و ساخت وب سایت عشق مند باشید احتمالا اسم سینماگراف برایتان آشناست. حتی در شرایطی که توجهی به ساخت وب سایت هم نداشته باشید گشوده هم این تکنیک را در تارنما های زیادی که به آن‌ها رمز میزنید و یا این که حتی‌در شبکه های مردمی نیز بارها چشم اید. طراحی سایت تکنیک سینماگراف خیر عکس میباشد خیر کلیپ، چیزی میباشد مابین این دو. در‌این تکنیک جنبش های بسیار جزئی به یک تصویر اضافه می گردد که به صورت نامحسوس اعتنا مخاطب را جلب کرده و منجر می‌گردد مخاطب مقطع بیشتری را در وب سایت شما بگذراند. مجال حضور مخاطب در تارنما یکی‌از فاکتورهای اساسی جایگاه بندی گوگل میباشد. چون هر چه زمان بیشتری در تارنما شما باشد، سیگنالی برای گوگل میباشد که وبسایت شما برای مخاطب جالب و موءثر بوده میباشد.طراحی سایت در مشهد  به همین عامل در هنگام پیاده سازی می بایست در عین مراقبت اصول اول و استانداردهای پیاده سازی، از تکنیک هایی که به بهبود تجارب کاربری وب سایت شما امداد می نماید سود ببرید. با ما یار و همدم گردید تا اثر به کارگیری از تکنیک سینماگراف در طراحی وب سایت را رسیدگی کنیم.

سینماگراف چیست؟

سینماگراف یک تصویر میباشد که نصیب هایی از آن جنبش های بسیار جزئی دارا‌هستند. در دفعه نخستین وقتی که مخاطب رایا پارسدر اکنون پیمایش وب سایت میباشد ممکن میباشد متوجه این حرکات نشود چون بسیار آرام و ارام میباشند. ولی به ندرت اعتنا مخاطب را جلب می نماید و برایش جالب میباشد. به همین ادله فرصت بیشتری را در تارنما شما سپری می نماید و این به عبارتی چیزی میباشد که ما در‌پی آن هستیم. سینماگراف نسبت به ویدیوها وسعت بسیار کمتری دارا‌هستند و به همین برهان منجر افت سرعت نمیشوند. طبق رسیدگی های انجام یافته استعمال از سینماگراف تا ده درصد واحد ahrefsسنجش ورودی مخاطب به وبسایت را ارتقاء می‌دهد.


چه وقتی خواهیم توانست از سینماگراف در ساخت وب سایت به کار گیری کنیم؟

برای اینکه از تکنیک سینماگراف در ساخت وب سایت تان استعمال فرمائید، نیازی وجود ندارد که یک استدیو پیاده سازی داشته باشید. از این تکنیک به آسانی می اقتدار برای اشکال متعدد وبسایت بهره برد به شرطی که به صحت از آن مصرف شود. با به کارگیری از این تکنیک و خوی تصاویر خارق العاده کاربرانی که وارد وبسایت تان می‌شوند را خوشحال فرمائید و به‌این شیوه در تارنما نگه شان دارید. بدین ترتیب از رقبایتان مسافت گرفته و به آسانی می‌توانید از یک ورقه بی آلایش و معمولی یک شیت خاص و ویژه بسازید که استفاده کننده پسند میباشد. برای اینکار می‌توانید پیش از پیاده سازی، مثال های جان دار در بقیه وبسایت ها را تحقیق فرمائید و ایده بگیرید. از آنجایی که دیده آدم دلداده تکان میباشد این ترفند میتواند بسیار تاثیرگذار باشد بخصوص که با وجود ترند بودن و اثر بسزایش، هنوز هم بخش اعظمی از وبسایت ها از آن استعمال نمی‌کنند و به یک فرآیند تکراری و کلیه گیر تبدیل نشده و همچنان تازگی داراست.


تا اینجا معین شد که مقصود از سینماگراف نگه داشتن استفاده کننده در تارنما با جلب اعتنا اوست. وقتی که از سینماگراف به مکان کلیپ استعمال میکنید سرعت تارنما در توا‌ن مناسب باقی می‌ماند و کاهش پیدا نمی نماید در عین اینکه از جذابیت تحرک در تصاویر نیز فایده میبیرید. جنبش مو جود در تصاویری که برای سینماگراف به کارگیری میشوند بقدری نامحسوس می باشند که آغاز چشم نمی‌شوند ولی بعداز یکبار چشم شدن بقدری جالب میباشند که استفاده کننده چند دفعه آنان را تماشا می نماید و همینکه یک سری ثانیه بیشتر در وب سایت ما میماند برای مان کافی میباشد و به مقصود رسیده ایم.


سینماگراف را از کجا می‌توانیم تنظیم کنیم؟

او‌لین مورد برای قرار دادن سینماگراف در وبسایت، به کار گیری از پوشه های مهیا آن میباشد. بعضا سایت ها سینماگراف های فراهم دارا‌هستند که در صورتی دارایی تان امداد میکنید می‌توانید از روش این وب سایت ها، آنچه را نیاز دارید تهیه و تنظیم فرمایید. یک کدام از پر اسم و رسم ترین این تارنما ها، شاتر دست دوم میباشد. بعضا از پوشه های فراهم بدون‌پول می‌باشند که می‌توانید به شغل ببرید.


رویکرد دوم این میباشد که خودتان آنچه را نیاز دارید بسازید. برای رفتار تصاویر متحرک به یک دوربین، یک مبنا، یک سبک و یک نرم‌افزار دستکاری تصاویر سینماگراف مانند فتوشاپ یا این که Flixel نیاز دارید. ایجاد این تصاویر مجال شما‌را می‌گیرد البته در ازای آنچه که دوست دارید ساخت و ساز میکنید. و یااینکه می‌توانید به طراحانی که توان تشکیل داد این پوشه ها را دارا‌هستند پیشنهاد دهید.


سینماگراف چیست؟

در هنگام به کار گیری از این تکنیک رعایت برخی نکات ضروری میباشد. تصویری که می‌خواهید برای سینماگراف به کار گیری نمایید مربوط به محتوا باشد تا بتواند پیام شمارا به صدق و بصورت بدون نقص به استفاده کننده منتقل نماید در غیر این شکل به کار گیری از ان سودی برای شما نخواهد داشت. حرکتی که به تصویر اضافه می‌کنید می بایست بسیار نامحسوس باشد چون نباید مانند کلیپ در اولی نگاه اعتنا استفاده کننده را جلب نماید، بلکه می بایست بطور غیرمستقیم استفاده کننده متوجه خواهد شد و برای دیدن دوباره و تکرار آن در کاغذ بماند.


در شرایطی‌که قصد دارید از تصاویر تعالی به طور بنر تحت عنوان سینماگراف به کار گیری فرمائید، جنبش تنها می بایست به بخشی از عکس انجام گردد و فضای کافی برای تایپ کردن متن بر روی بنر داشته باشید تا از اثر هر دو بر مخاطب به کارگیری نمائید. همینطور فضای مایحتاج برای کال تو اکشن را در لحاظ بگیرید. از طرف دیگر برای آنکه این تصویر متحرک وسعت متعددی را اشغال نکند و بر سرعت لود تارنما اثر منفی نگذارد، مجال کلیپ را معدود و کوتاه در لحاظ بگیرید تا بطور مداوم تکرار گردد و آغاز و انتهای آن مشخص و معلوم نباشد. در‌این‌حالت‌ میباشد که به آسانی می قدرت یک ویدیوی یکسری ثانیه ای را بارها تماشا کرد و خسته نشد. به کارگیری از تصاویر بشر جذابیت بیشتری به پوشه های سینماگراف میبخشد که قادر است تاثیرگذارتر باشد پس درصورتی که میتوانید از تصویر بشر به کار گیری نمائید که بخشی از تن، خرقه، فیس و ... اورا متحرک نموده اید. برای انکه این فولدر باصرفه باشد بایستی وسعت مقداری داشته باشید و برای اینکه تاثیرگذار و جالب باشد می بایست کیفیت عالی باشد. به این ترتیب برای سئو بایستی فرصت ویدئو کوتاه باشد تا حجمش معدود باشد و ناچار نباشید چگونگی را کاهش دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.