مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

شایسته ترین لهجه های بک اند

منزل » وب لاگ » شایسته ترین گویش های بک اند

در حالتی که از هوا داران به ساخت سایت میباشید مطلقا برای شما اتفاق افتاده که با خویش تصور کنید شایسته ترین گویش های بک اند چیست؟ در‌این نوشته‌ی‌علمی از اینترنت همدم کارایی گردیده است که شمارا با شایسته ترین گویش های نرم افزار نویسی بک اند طراحی سایت در مشهد  جهان آشنا کنیم و در گزینش مطلوب ترین خسارت اپلیکیشن نویسی یاری کننده شما عزیزان و دوست‌داران ساخت سایت باشیم.

گویش های اپلیکیشن نویسی بک اند

اپ نویسی بک اند

اپ نویسی بک اند از دیدنی ترین، پرطرفدارترین و مهم‌ترین قسمت های یک وبسایت و یا این که یک اپ محسوب میشود. رایا پارس  بخشی که تحت عنوان پشت صحنه از آن خاطر می‌گردد. اپلیکیشن نویسی بک اند مشمول کدها و قسمت های منطقی یک تارنما یا این که یک اپلیکیشن که مخاطب آن را مشاهده نمی‌نماید، می گردد. در واقع نرم‌افزار نویسی بک اند مسئولیت پردازش و بررسی کارهایی که استفاده کننده در فرانت اند ایفا میدهد را بر عهده داراست.

برای آنکه متوجه کارکرد اپ نویسی بک اند شویم نیاز میباشد که با اپ نویسی فرانت اند و تفاوت آن با بک اند آشنا شویم. طراحی سایت به صورت خلاصه نرم‌افزار نویسی فرانت اند رابط کاربری و صورت آخری وبسایت که پیش روی استفاده کننده جای‌دارد را پیاده سازی می نماید. ولی بک اند مسئولیت تایپ کردن کدهای API، رابطه با مقر داده، فعالیت روی معماری اطلاعات، ساخت‌و‌ساز کتابخانه ها، پردازش داده ها و … را بر عهده دارااست.

درپی شما‌را با بروزترین و دوست داستنی‌ترین گویش های اپلیکیشن نویسی بک اند جهان آشنا میکنیم.

شایسته ترین لهجه برای بک اند

در‌این نوشته ی علمی به نظارت یکسری لهجه نرم‌افزار نویسی می پردازیم و ahrefs برخیً یک سری فریمورک از آن‌ها‌را به شما معرفی می‌کنیم. لهجه هایی که در‌این مقاله ها به نظارت آنان میپردازیم عبارت اند از:

php

python

Java

سی شارپ

asp.net

java script

Perl

ruby

Go

php

در سال 1995 به وسیله یک اپ نویس دانمارکی به اسم راسموس لدورف ساخته شد . در صدر اسم این گویش مخفف واژه و کلمه Personal HomePage در معنای ورقه خانگی فردی بود . با سپری شد لهجه معنای مخفف گردیده پی اچ پی تغییر و تحول کرد و به Hypertext PreProcessor در معنای پیش پردازنده ابرمتن تغییر تحول یافت . تا سال 2013 پی اچ پی روی 244 میلیون وب سایت و 2.1 میلیون سرور نصب گردیده بود و در ژانویه سال 2020 از هواخواهی ویندوز بیرون شد.

برگزیدگان گویش های اپلیکیشن نویسی تارنما

پی اچ پی یک گویش شیء گرا میباشد که برای اپ نویسی وب سایت گسترش پیدا کرد البته می شود به شکل منقطع نیز از آن استفاده نمود . کد های پی اچ پی به وسیله یک سرور که اپ پی اچ پی روی آن نصب شد‌ه‌است تعبیر میشوند . فرمان های این لهجه قادر است به طور بی واسطه در کد های html قرار بگیرند.گویش پی اچ پی را می اقتدار روی اکثر سرور ها بهره مند شد . این گویش با سیستم کارداران و پلتفرم های متعدد سازگار میباشد و می شود به شکل یک وارفته غیر وابسته روی آنان نصب خواهد شد.

PHP گویش نرم افزار نویسی متن بازی میباشد که با جاری ساختن شدن بر روی سرور کاربردهای فراوانی در دنیای اینترنت داراست. با به کار گیری از این لهجه داینامیک سازی صفحه ها اینترنت، اخذ و ارسال داده های هیبت ها، تعامل آسوده با مقر داده، ارسال و اخذ کوکی ها ، اپلیکیشن نویسی دسکتاپ و … به آسانی جاری ساختن می‌گیرد.

از مزیت های یادگیری این گویش می شود به

اجرای PHP در همه پلتفرم ها

سازش با همگی سرورها( نظیر Apache و IIS)

جانبداری از اشکال مقر داده

یادگیری بسیار شل

اشاره نمود. از PHPبسیاری در موسسات و تارنما های بزرگی نظیر سیستم رئیس محتوای ورپرس، ویکی پدیا، صورت‌بوک، یاهو و… استعمال میشود.

این گویش قاب ورک های زیادی داراست البته برگزیدگان آنها عبارت اند از :

Laravel

cakephp

symfony

که‌این فریمورک ها تعداد خط کد ها را کمتر کرده و کد نویسی را سرعت میبخشند . ما در وب سایت وبیار در مقاله‌ها آتی خویش راجع به فریمورک های گویش های گوناگون دعوا خوا هیم کرد .

python از برگزیدگان گویش های بک اند

یک لهجه اپ نویسی که به وسیله خیدو فان روسوم که یک نرم افزار نویس هلندی بود ساخت و ساز شد. پروژه پایتون در سال 1989 استارت شد. خیدو طراح اساسی پایتون میباشد و تصمیم گیری های پیرامون پایتون را خودش جاری ساختن می بخشید . از این رو انجمن پایتون به وی کنیه دیکتاتور خیرخواه را اعطا کرد. این دیکتاتور نه خواه سال 2018 مسئولیت رهبری پایتون را به یک شورای 5 نفره که خودش هم یکی آن هاست واگذار کرد.

برگزیدگان لهجه های اپلیکیشن نویسی وبسایت

پایتون از 3 نسخه درست شده که نسخه نخستین آن به عبارتی سال 1991 و نسخه دوم آن در اکتبر سال 2000 و نسخه سوم آن سال 2008 عرضه شد. که پایتون 2.0 در سال 2020 رسما توقیف شد. فعلا این مجموعه صرفا از ورژن 3 حفاظت می نماید.

گویش نرم‌افزار نویسی پایتون یک گویش تمامی منظوره و سطح بالا میباشد.می اقتدار فعالیت های متعددی با این گویش ایفا بخشید ، از پیاده سازی سایت گرفته تا ایجاد کرد اپلیکیشن های توسعه یافته با ماژول های گوناگون .از قاب ورک های دوستداشتنی پایتون برای نرم‌افزار نویسی اینترنت می شود به مورد ها ذیل اشاره نمود.

Django

Pyramid

Tornado

Java

Java زبانی دوستداشتنی، شی گرا، توان مند، متنوع و پر کاربرد که با غرض کاستن ابهام های گویش C++ در سال 1990 خلاقیت شد. این گویش با پیاده سازی JVM(ماشین مجازی جاوا) شعار پر اسم و رسم یعنی «یک توشه بنویس، همگی جا انجام کن.» را در شغل طراحی کرد. از مزیت های جاوا، این لهجه سطح بالا، کاهش ریسک های امنیتی، عدم تعلق به پلتفرم، مدیر خود کار خاطر، قابلیت اجرای به طور همزمان یکسری نخ و… می قدرت اشاره نمود.

همانگونه که گفتیم این لهجه بسیار پر کاربرد میباشد به گونه ای که از آن در

توسعه و گسترش ی نرم افزار های موبایل

کانال سازی

اتصال به مقر داده

بسط تارنما

بسط ی اپ های مطابق GUI

پردازش تصویر

به وفور استعمال می‌گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.