مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

سایت واکنش گرا چیست؟

این ایام یکی‌از مزیت‌هایی که برای پوسته‌های وردپرسی در لحاظ گرفته می گردد عکس العمل‌گرایی یا این که به اصطلاح رسپانسیو میباشد. اساسی میباشد که بتوان وبسایت‌های گوناگون را با دقت به گجت‌های مختلف و صفحه ها اکران آنان سازگار نمود تا بتوان رضایت همگی یوزرها را به هنگام شغل با وبسایت جلب نمود.طراحی سایت  اساسی میباشد که به واسطه پیاده سازی ریسپانسیو و طرح بندی‌های گوناگون و جداازهم، محتوای خویش را متناسب طراحی سایت در مشهد   با کاغذ اکران دستگاه‌های متفاوت اکران دهید. دقت داشته باشید که ساخت سایت شما باید با برگه اکران تلفن همراه‌های هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوترها سازش بی نقص داشته باشد.

کلیه ما نسبتاً میدانیم عکس العمل‌گرایی یعنی چه البته داده ها جامعی از آن نداریم. امروز می خواهیم درخصوص تارنما عکس العمل گرا و فواید  رایا پارس آن به طور بی نقص توضیح دهیم و با آن آشنا شویم.

وبسایت عکس العمل گرا

سایت برخورد‌گرا نخستین دفعه در سال 2010 میلادی به وسیله Ethan Marcotte پیاده سازی شد. این پیاده سازی به مراد اکران تارنما ahrefs  در همه دستگاه‌های متفاوت مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تلفن همراه‌های موبایل و تبلت‌ها جاری ساختن شد تا یوزرها با هر امکاناتی که دارا‌هستند به راحتی بتوانند تارنما‌ها را مشاهده کرده و از سرویس ها آن فایده‌مند شوند. نکات جالبی را درخصوص اصول سایت برخورد گرا در ذیل آورده‌ایم و توصیه می کنیم آنان‌را تفحص فرمایید.

1- اکران کانال‌ای

موادسازنده را به نوعی در صفحه های جالب کنار هم می‌چیند و یک طریق بصری جالب کردار می‌نماید. اکران کانال‌ای تصاویر، محتوا و… به سیرتکامل‌ای پیاده سازی گردیده که با هر ورقه نمایشی خرد و گران قدر می‌گردد و مبتلا بهم ریختگی نمی شود.

2- کوئری‌های رسانه‌

این خصوصیت به ظواهر عمل جذابیت ویژه‌ای میبخشد و در پیاده سازی برخورد گرا به یاری شما میاید. کوئری‌های رسانه بخشی از پیاده سازی میباشد که در سی اس اس ظواهر می‌گردد.

3- رسانه‌های برخورد گرا

سومی هسته  در یک سایت برخورد گرا ، برخورد‌گرایی رسانه‌هاست. در وب سایت‌های تازه و مدرن تعداد متعددی تصویر، ویدیو و بقیه فولدر‌های رسانه جانور میباشد. حتما این قسمت نیز بایستی دارنده خواص عکس العمل‌گرایی باشد تا در هر دستگاهی مشاهده گردد.

طراحی وب ریسپانسیو به چه معناست؟

به ذکر بی آلایش پیاده سازی ریسپانسیو خط مش حلی میباشد که به واسطه آن می‌قدرت پیاده سازی ساختاری صفحه های تارنما را با اعتنا به شیت نمایشگر به صورت اتوماتیک تهیه نمود. وقتی که شما وب سایت خویش را با یکسری ردیف در کنار هم پیاده سازی میکنید، به هنگام اکران وبسایت بر روی برگه کامپیوتر مبتلا خلل نخواهید شد، به این دلیل که این شیت اکران به قدری پهن می باشد که بتواند پیاده سازی شما‌را به نیکی اکران دهد. حالا در شرایطی که بخواهید همین پیاده سازی را روی ورقه اکران گوشی بالا بیاورید، فیض عمل رضایت نصیب نخواهد بود. در‌این‌حالت‌ به جهت محصور بودن شیت اکران، همگی نصیب‌ها به هم خواهند سرازیر شد و تفحص و دسترسی به آن‌ها طاقت فرسا شود.

رویه ساخت سایت ریسپانسیو به مراد حل همین مورد به وجود آمده میباشد. با طراحی این منش شما میتوانید پیاده سازی منحصر با دقت به اشکال صفحه ها اکران داشته باشید. با این فعالیت مخاطبان شما با هر دستگاهی که به تارنما شما دسترسی پیدا نمایند، میتوانند تجربیات‌ای بهتر و کیفیت خوب داشته باشند. با شیوه طراحی وب با وردپرس آشنا گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.