مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

عنایت پیاده سازی یک ورقه در آغاز (Home Page) بهتر در ساخت وب سایت


به برگه اولیه خانگی یک اینترنت سایت Home Page گفته میشود.

اولین برگه ای که پس از آمدن به یک اینترنت سایت می بینید همین شیت اصلی یا home page میباشد. این ورقه باید مشتمل بر لینک هایی باشه که شما رو به سایر بخش های سایت راهنمایی کنه. همچنین اولین کاغذ باید یک دید کلی از اینترنت سایت و بیزنس یا مقصود شما رو به بیننده و استفاده کننده ارائه بده.

برگه اصلی شما به طبع، مهمترین ورقه در اینترنت سایت شماست. به این دلیل که این کاغذ اولین ورقه ای خواهد بو د رایا پارس  که بازدیدکنندگان از اینترنت سایت شما با آن واکنش خواهند کرد. و اولین احساسی که نسبت به آن دارا‌هستند بسیار با اهمیت می باشد.

ورقه اصلی شما تنظیم کننده صدای حصول وکار شماست. همچون اولین حس در عکس العمل با یک بشر می باشد پس به طبع باید مطمئن شوید که برگه اصلی اینترنت سایت شما به درستی طراحی گردیده و کارایی موردنیاز را داراست.

این برگه مشمول ، خبرها اساسی ، تصاویر اولیه ، پیوندهایی به قسمت های گوناگون آن سایت و نیز پیوند‌هایی ahrefs  به سایت‌های دیگر و یا تبلیغات دارای

دارنده

دارای

‌ی وِب سایت می‌باشد.

: آیا التفات می دهید که یک کاغذ ابتدایی (Home Page) عالی برای وبسایت خویش داشته باشید؟ رایا پارس  شاید نکاتی که در‌این نوشته‌ی‌علمی به آن اشاره میکنیم به شما در هنگام طراحی وب سایت شما یاری دهد...

آیا عنایت می دهید که یک کاغذ ابتدایی (Home Page) بهتر برای سایت خویش داشته باشید؟ شاید نکاتی که در‌این نوشته‌ی‌علمی به آن اشاره می‌کنیم به شما در هنگام طراحی وب شما یاری دهد.

شیت ابتدایی تارنما شما از التفات بالایی در طراحی وب سایت برخوردار‌است. سایت شما به دوران 3 الی 4 ثانیه زمان دارد تا در ذهن استفاده کننده شما قرار گیرد. وی درین فرصت کوتاه برداشت خویش را از سازمان شما خواهد کرد و تغییر‌و تحول این ذهنیت در آجل بسیار طاقت فرسا خواهد بود. یک برگه ابتدایی عالی برای وبسایت شما قادر است یک بازدید کننده را به یک مشتری دائمی برای بیزنس شما تبدیل نماید و یا این که او‌را برای مدام به دور کند.

یک ورقه اینترنت عالی ویژگی ها تحت را دارااست:

بی آلایش و قابل دسترس: می بایست ارکان داخل کاغذ در دسترس بوده و یوزرها به آسانی بتوانند موردها متبوع شمارا پیدا نمایند. معماری داده ها در یک شیت اینترنت یک کدام از مهم ترین فاکتورها در طراحی وب میباشد. مخاطب بایستی هر آنچه که مد حیث داراست را پیاله یک سری ثانیه بیابد. کارشناسان حرفه سایت گوگل را یک کدام از شایسته ترین ها در این باره می‌دانند.

تیتر کاغذ (Page Title): تیتر ورقه بایستی گویای تولید ها، شغل ها و سرویس ها شما باشد. یک بیننده نو وارد که ممکن میباشد از روش کاوش در وب وارد وب سایت شما گردیده باشد بایستی از روی تیتر ورقه بداند که سایت که در آن وارداتی دربرگیرنده چه قسمت هایی میباشد.

محتوا مطلوب: اکثری از سایت ها بیشتر از عنصرها گرافیکی فایده می‌برند و از داشتن محتوا مطلوب با هر ورقه مشقت می‌برند. در برگه ابتدایی سایت بایستی مهم‌ترین صحبت ها بطور خلاصه گقته گردد. در برگه اولیه بایستی تکلیف کاربر را از بابت نوع کار ها، محصول ها و سرویس ها پر‌نور کرد.

حق تقدم بندی داده ها ارائه گردیده به مخاطب: بین سرویس ها و یا این که تولیدها خویش مهم ترین ها را گزینش کرده و آن‌ها‌را در کاغذ نخستین خویش با جذابیت بالا به اکران بگذارید.

استعمال با صرفه از ارتباطات: لینک و پیوند های شما بایستی دربردارنده کلمه ها کلیدی اصلی باشند تا کاربر به راحتی آنان را پیدا کرده و به صفحه های متبوع خویش دست یابد. مهم ترین ارتباطات از لحاظ خودتان را در معرض رویت کرد مخاطبان بگذارید.

مرور راحت در سایت: استفاده کننده می بایست بتواند در وبسایت شما براحتی به بقیه صفحه های وب سایت دسترسی داشته باشد. قطعاً نقشه وب سایت برای سایت خویش تنظیم فرمایید. اینکار منجر می گردد استفاده کننده بداند که به کجاها بایستی برود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.