مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

فعال نشدن mysql در زمپ چرا اتفاق می‌افتد؟

معمولا انگیزه مهم این ارور معمولا مسدود شدن پورت میباشد. طراحی سایت در مشهد  البته در اصل قادر است دلایل گوناگون دیگری را هم داشته باشد. کلاً به راحتی می‌قدرت این ارور را برطرف کرد و مکان نگرانی نیست. این ارور به راحتی قابل برطرف شدن میباشد و مکان نگرانی نیست.
با اعتنا به تجارب فردی در بعضا از مفاد چشم‌ام که حتی نصب ویندوز نادرست هم می تواند رایاپارس  اشتباهات مختلفی را به وجود بیاورد. هم‌اینگونه به محلی که زمپ را نصب کرده‌اید هم توجه ویژه‌ای داشته باشید. ممکن میباشد که ahrefs در برخی از موردها پوشه‌های زمب در گیر مشکلاتی گردیده باشند.
در برخی از مفاد هم ممکن میباشد که فایروال و یا این که آنتی‌ویروس مشکلاتی را ساخت و ساز نمایند ولی در مجموع با استعمال از طریق تحت میتوانید اختلال را برطرف فرمائید.
فرایند برطرف کردن ارور MySql در زمب
به دایرکتوری زمپ یعنی نشانی C:\\xampp\\mysql رجوع کنید.
یک فولدر نو با اسم FIX_BACKUP تولید فرمائید.
این فولدر را در دایرکتوری C:\\xampp\\mysql\\backup هم نسخه برداری فرمائید.
هم‌اینگونه برای دایکتوری‌های C:\\xampp\\mysql\\data و C:\\xampp\\mysql\\FIX_BACKUP هم این عمل را اعمال دهید.
کلیه پوشه‌های مو جود در دایرکتوری C:\\xampp\\mysql\\backup را در C:\\xampp\\mysql\\data نسخه برداری فرمایید.
در غایت فولدر ibdata1 را از C:\\xampp\\mysql\\FIX_BACKUP\\data در C:\\xampp\\mysql\\data اسکن فرمایید و پوشه را دستکاری نمایید.
برنامه Xamp در چه مواقعی به کار گیری میشود؟
زمپ در واقعیت یک اپ مشابه‌سازی سرور میباشد که برای ساخت و ساز یک سرور در کامپیور برای اعمال کردن مواقعی مانند: کدهای php و کدهای مرتبط با MySql و … به کار گیری می شود. اسم اپلیکیشن زمپ در واقعیت مخفف Apache، MySQL، PHP، Perl ساخته شده میباشد. صحبت X در اولیه نام این برنامه در واقعیت علامت‌دهنده انجام این برنامه در چهار سیستم‌استدلال میباشد.
استعمال از این اپ به طور کامل آزاد میباشد و هر کسی می تواند از آن به کار گیری فرمایید. همان این نرم افزار زیر لایسنس گنو درج شده میباشد و تماما بدون پول میباشد. زمپ یک ابزار فوق‌العاده برای طراحان اینترنت میباشد چرا‌که تجهیزات فوق‌العاده‌ای را در مشت شما قرار می دهد و سبب ساز ارتقاء توان شما در حوزه ساخت وب سایت می‌گردد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.