مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

صفحه ساز Elementor چگونه کار می‌کند؟

حالا که تا حد بسیار متعددی با کاغذ ساز المنتور آشنا شدیم عالی میباشد طراحی سایت در مشهد  به پرسش شیت‌سازی ELementor به چه شکل عمل می‌نماید نیز جواب دهیم. Elementor یک تولیدکننده اینترنت‌تارنما وردپرس بصری میباشد که ویرایشگر مهم وردپرس را با یک ویرایشگر رایاپارس پیش‌اکران زنده جایگزین می‌نماید، بدین ترتیب میتوانید طرح‌بندی‌های ahrefs  بغرنج را به طور بصری ساخت فرمایید و اینترنت‌وبسایت خویش را به طور زنده پیاده سازی فرمایید. اما برای این شغل ابدا نیازی به کدنویسی نخواهید داشت.

با Elementor میتوانید طرح‌های خوشگل و کاربردی را فارغ از نیاز به استعمال از کد یا این که CSS و فارغ از پشت گرمی به بسط‌دهندگان برای یاری تولید نمایید. طرح‌هایی که تولید میکنید به صورت پیش فرض برخورد‌گرا می‌باشند، به‌این مضمون‌ که به صورت اتوماتیک در دسکتاپ، تبلت و گوشی بهتر به لحاظ می‌رسند.

پیشنهادی: فراگیری ایجاد کرد دکمه خروج از اکانت کاربری با المنتور

رابط کاربری بصری و تازه کار پسند میباشد، براین اساس شما میتوانید در پهنا یک سری دقیقه مهیا فعال سازی گردید. شما میتوانید یک کدام از صدها پوسته ماهر پیاده سازی گردیده را برای صرفه جویی در حین وارد فرمائید و آن‌گاه به راحتی آن را با به کارگیری از در دست گرفتن‌های بی آلایش فردی سازی نمایید.

به کارگیری از پلاگین المنتور چقدر هزینه خواهد داشت؟

افزونه هسته Elementor 100٪ بدون پول میباشد و در WordPress.org مو جود میباشد.

در حالتی‌که میخواهید خصوصیت‌ها و امکان‌های توسعه یافته‌تری را اضافه نمائید، می توانید افزونه اساسی بدون پول را با خرید Elementor Pro بسط دهید. به‌دنبال قصد داریم به تفاوت‌های اساسی فی مابین Elementor free و Pro و اینکه کدام ورژن برای شما مطلوب میباشد سخن کنیم. پس با ما یار و همدم باشید.

ورژن بدون‌پول شیت ساز المنتور

در ورژن بدون پول کاغذ‌سازی المنتور فقط می توانید به ویرایشگر بصری، کشیدن و رهاکردن(Drag&Drop) و طیف کلان‌ای از ویجت‌ها و مورد‌های مدل دسترسی خواهید داشت که میتوانید برای پیاده سازی محتوای خویش از آن‌ها استعمال نمایید. ولی در حالتی‌که غرض شما از نصب این پلاگین فقط ساخت‌و‌ساز یک سایت بی آلایش میباشد این ورژن برای شما مطلوب خواهد بود.

با این حالا، در شرایطی‌که میخواهید از Elementor برای پیاده سازی مجموع اینترنت‌وبسایت خویش به کارگیری نمائید، به احتما زیاد به ورژن پرو پلاگین ورقه‌ ساز المنتور احتیاج خواهید داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.