مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

تنظیمات درگاه پرداخت ووکامرس

به طبعً درگاه پرداخت آنلاین یکی نصیب‌های اساسی هر فروشگاه آنلاین بشمار می‌رود. طراحی سایت در مشهد درین گردهمایی می خواهیم به تنظیمات درگاه پرداخت ووکامرس و مدیر درگاه‌های گوناگون بپردازیم.

برای تنظیمات درگاه‌های پرداخت مغازه ووکامرسی خویش آغاز بایستی رایاپارس از منو وردپرس به نصیب “ووکامرس » تنظیمات” بروید. بعداز گشوده شدن ورقه تنظیمات ووکامرس می بایست به زبانه “پرداخت‌ها” بروید.

رئیس درگاه پرداخت ووکامرس

در‌این کاغذ لیستی از درگاه‌های پرداختی که بصورت ahrefs  پیشفرض در ووکامرس نصب می باشند را مشاهده میکنید.

چهار طریق پرداخت پیشفرض در ووکامرس وجود دارااست:

جابجایی بدون واسطه بانکی: در شرایطی‌که می خواهید یوزرها وجه سبد خرید خویش را از روش کارت به کارت و… به اکانت شما واریز نمایند، می‌توانید از این نحوه استعمال فرمایید.

پرداخت با نظارت: درین نحوه یوزرها میتوانند خرید خویش را تصویب کرده و پس از خرید نظارت بانکی خویش را به نشانی دکان شما پست نمایند. از این نحوه برای آزمایش دکان هم به کار گیری میشود.

پرداخت هنگام اخذ: در‌این طریق یوزرها میتوانند خرید خویش را تصویب کرده و در هنگام تحویل فرآورده وجه مربوطه را پرداخت نمایند.

پی‌پال: در صورتی‌که می خواهید دکان خویش را به حساب پی‌پال خودتان متصل نمائید، می توانید از این مورد به کارگیری نمایید. به جهت تحریم‌های مالی که در کشور‌ایران وجود دارااست قابلیت به کارگیری از حساب پی‌پال برای یوزرها اهل ایران نیست.

برای راه اندازی و غیرفعال‌سازی هر یک از این طریق‌های پرداخت کافیست تا کلید مرتبط با آن را پر‌نور فرمائید. در تصویر فوق این کلید‌ها را با رنگ قرمز‌رنگ معین کرده‌ایم.

هریک از این طریق‌های پرداخت، پیکربندی و تنظیمات مرتبط با خودشان را دارا هستند. که درپی به آنان هم می پردازیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.