مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

امکان فراهم کردن یک تجربه خرید بی نظیر

بعنوان برای مثال به طراحی سایت در مشهد وب سایت Portero رایا پارس نگاه ahrefs نمایید، یه مغازه اسباب لاکچری که برای بهبود تجارب خرید از صفحه ها گوشی پرشتاب یا این که AMP به کارگیری کرده.
اگه مخاطب روی تلفن همراه، کالایی رو سرچ کنه آیکون رعد و برق رو کنار واژه و کلمه AMP میبینه که نشون میده این کاغذ هم سریعه و هم سازگار با گوشی. هنگامی مخاطب روی کاغذ کلیک کنه فورا شیت با تک تک قابلیتهاش، از رنگ گرفته تا عکس محصول ها و مجموع مواقعی که برای یک خرید ضروری اند، اکران داده میشه.
اگه استفاده کننده متاع رو به سبد خریدش اضافه کنه یا این که در‌این کاغذ روی هر چیز دیگه ای کلیک کنه، خیلی سریع و بی اندیشه به اون برگه هدایت میشه. جابجایی از صفحه های AMP به برگه اساسی وب سایت هم خیلی سریع ایفا میشه.

تاثیر صفحه ها AMP بر عملکردهای فروشگاه اینترنتی
با اینکه جاوااسکریپت در AMP کاربردی نداره ولی با روشهای متعدد - که عموما از مخلوط موادسازنده AMP با CSS بوجود اومده اند – میشه سعی خیر و خوبی داشت. به خصوص زمانی می‌خواهید از صفحه های AMP برای هدف های تجاری به کار گیری فرمایید مداقه این موضوع بیشتر میشه، زیرا درین مورد ها، قطعا می بایست تجارب خرید خیر و خوبی رو برای مخاطب آماده فرمایید تا مخاطب به خرید تشویق بشه.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.