مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مراقب خصوصیات اخلاقی خود باشید

یک تله خیالی مشترک برای پیشرفت طراحی سایت در مشهد دهندگان رایا پارس اپلیکیشن این ahrefs میباشد که بیشتراز حد خویش را با کد خویش مرتبط سازیم. غرور در کاری که ما جاری ساختن می دهیم اساسی میباشد. ولی در شرایطی‌که بدین غرور اذن دهیم که مارا تمجید نماید ، ما احتمالا زمانی بقیه افراد به ما نقد می‌نمایند ، عصبانی می‌شویم. خیر فقط این فعالیت منجر متکی بودن و رابطه ایراد در حین نرم‌افزار‌نویسی دو نفره می شود، بلکه همینطور برای ما دشوارتر می شود تا از هم تیمی خویش خاطر بگیریم و تمرین ارزشمند مالکیت گروهی را کاهش می‌دهیم.

 

فروتن باشید و چیزهایی را آزمون فرمایید

تحت عنوان گسترش دهنده، ما هوشمند و با آمادگی هستیم، براین اساس هیچ دلیلی نیست که طوری اخلاق کنیم که انگار غیر از این فکرمی کنیم. تواضع و خضوع ساختگی وجود ندارد. نوعی خشوع موءثر در نرم افزار‌نویسی دو نفره \" نظرها حاذق \" میباشد، و این بدان معنا میباشد که ما به چیزی که می دانیم شغل می کنیم، براساس اطلاعاتی که داریم، البته به صورت فعال درپی داده ها تازه هستیم تا ایده‌ها و ایده ها مان را پذیرش کنیم.

 

درمورد ایده هایتان حرف نمائید، پذیرای چیزی باشید که شریکتان از آن برخوردار‌است. شایسته ترین توسعه و گسترش دهندگان توصیه می‌نمایند نخستین با راهکار شریکتان جلو بروید، حتی در حالتی‌که لحاظ متفاوتی داشته باشد ، زیرا ممکن میباشد چیز جدیدی خاطر بگیرید. پس از شغل بر روی ایراد برای مدتی، دو نفر از شما می توانید محاسبه فرمائید که آیا شما چاره خیر دارید یا این که نه. در شرایطی که اینطور خلا، میتوانید چاره خویش را آزمون فرمائید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.