مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

بررسی و برنامه ریزی رسانه پرداخت شده یا پولی

این مراحل نیاز به تضارب بیشتری دارااست، شما می بایست رسانه های طراحی سایت در مشهد مبلغی را که تا قبل از این پرداخت نموده اید در هر پلتفرمی آنالیز و بازبینی نمایید (مانند گوگل ادوردز Google AdWords ، رخ بوک، توییتر و امثالهم ...) برای تشخیص اینکه کدامیک خوب فعالیت می نماید، به اهدافتان نگاهی بیندازید.


از جمله چنانچه پول متعددی را صرف google AdWords نموده اید البته فیض گزینه انتظار خویش را نگرفته اید، شاید وقت آن باشد که مسیر خویش را بازنگری فرمائید یااینکه حتی تماما منحلش نمایید و مسیر نو ای را در پیش بگیرید. بروید و از پلتفرمهای دیگر استعمال فرمائید که به حیث میرسد ممکن میباشد عالی سود بگیرید.
در نقطه پایان این فرآیند محاسبه، می بایست یک ایده روشن از اینکه کدام پلتفرم ها را بین رسانه های مبلغی می‌خواهید ادامه بدهید یا این که از استراتژی خویش به طور کامل حذف فرمائید، داشته باشید.

عده بندی (بینش مولف)
اکنون شما مرحله رسیدگی و نظارت را به نقطه پایان رسانده اید و نگرش مشخصی از رسانه های خویش دارید. در حین یک مسیر، رسانه های مختلفی را که میتوانید از آن ها برخوردار گردید شناسایی کردید و هر یک را به تفکیک تحقیق و بازبینی نمودید. دانستید که از کدام می‌خواهید به کار گیری فرمائید و کدام را می بایست حذف فرمائید. معنای این کلام این وجود ندارد که برای هر دستیابی و کاری به نتیجه ها واحدی می رسیم یا این که رسانه ای بر دیگری برتری داراست. بلکه معنایش این میباشد که برای بیزنس شما انحصارا رسانه هایی عالی پاسخگو می‌باشند و رسانه های دیگری برای شغل بخصوص شما مطلوب نیستند. بدین ترتیب درین بازار رقابتی جایی برای منزلت بندی رسانه ها به صورت همگانی باقی نمی ماند. هر آن چیزی که بیزنس شمارا به اهدافش میرساند، عالی خواهد بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.