مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

رنگ ها در طراحی سایت


رنگ خاکستری

اکثر وقت ها تحت عنوان رنگ خنثی در حیث گرفته میگردد معنا جدیت را به بیننده القا میکند. طراحی سایت در مشهد  در حالتی که که گرایش دارید در پباده سازی خویش از رنگ های توانا مانند قرمز رنگ و یا این که نارنجی رنگ استعمال فرمائید، رنگ خاکستری می‌تواند آیتم قابل قبولی برای ملازمت در موضوع طرح شما باشد.

در حالتی‌که که دقیقاً با رنگ ها و مفاهیمشان شناخت داشته باشید هرچه خوب و مؤثرتر میتوانید با بینندگان خویش رابطه برقرار فرمایید و اثر صحیحی بر اندیشه این اشخاص در ارتباط با تارنما خویش ساخت و ساز نمایید. رنگ خاکستری بیشتر برای وبسایت های بیزینسی، وبسایت های فروشگاهی و برخی تارنما های گرافیکی استعمال می‌شود.​






زردرنگ

زردرنگ پر‌نور ترین رنگ میباشد. با آمادگی ، سعادت ، تشویق ، خوش بینی و جوانی یاور میباشد. زرد رنگ همینطور بعضی از رابطه ها منفی مانند بزدلی ، فریب و ارزان بودن نیز کاربرد دارااست.

از انرژی زردرنگ پر‌نور برای انرژی دادن به اشخاص یا این که تولید حس سعادت به کار گیری فرمایید. برای یک حس ادب بیشتر از زردهای ملایم و مدل به کارگیری نمایید. زرد رنگ برای جلب اعتنا به متن و دکمه های فعالیت بسیار مطلوب میباشد.امامی تواند با‌گاز پیروز شود. این می‌تواند دیده را خسته نماید. گشوده هم ، آن را معدود مصرف به کار گیری فرمائید.




رنگ بنفش

بنفش با افراط و جادو راجع‌به میباشد و غالباً با یک شم گران قیمت خیس با رنگ طلایی جفت می گردد. بنفش یک رنگ با تحریک معدود و عظمت یا این که احاطه و همینطور داشتن یک چگونگی معنوی یا این که اسرارآمیز یار و همدم میباشد. سایه های تیره اکثر اوقات نمایانگر تجمل و گران‌قیمت بودن و سایه های مدل خیس تماماً زنانه ، احساسی می باشند.بنفش شایسته ترین خط مش برای غرض قرار دادن مخاطبان زن میباشد.
برای ساخت و ساز احساس تجمل و گنج از بنفش های تیره استعمال نمایید و برای فصل بهار و عاشقانه از بنفش های پر‌نور به کار گیری نمائید. بنفش همینطور میتواند برای تولید ها زیبایی (به صورت خاص ضد پیری) ، طالع بینی ، ماساژ ، یوگا ، بهبودی ، معنویت و محتوای مربوط به دختران نوجوان و برند های زنانه خوب باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.