مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

۵ نکته اساسی از نکات کاربردی و بسیار مهم در طراحی سایت


درین نوشته ی علمی ۵ نکته از نکات اصلی و بسیار مهمی که می بایست در پباده سازی یک وبسایت بی آلایش طراحی سایت در مشهد رعایت کرد را توضیح خوا هیم اعطا کرد. طراحی وب بی آلایش علاوه برسلیقه و کدنویسی مستلزم رعایت نکات کاربردی برای دسترسی خوب بازدیدکنندگان به مطالب نیز میباشد. از اینرو بی آلایش کردن هرچه بیشتر عمل با تارنما و راحتی یوزرها با آن رضایتمندی مشتریان شمارا ارتقاء خواهد بخشید.

ساخت وب سایت بی آلایش و ۵ نکته مهم از نکات کاربردی و بسیار اساسی در پباده سازی و رعایت اصول رنگ بندی تارنما 

۱- معین و گزینش کردن قسمت های مهم وبسایت:
این عمل به شما یاری میکند که همگی مطالب وب سایت را در دو تیم:۱- ضروری و اساسی و ۲- غیر ضروری تقسیم فرمایید . در نگاه نخستین شما تحت عنوان طراح وبسایت شاید تصور کنید که کلیه مطالب شما اساسی می باشند ولی تجارب نماد داده میباشد با مقداری اعتنا و رسیدگی بیشتر میتوان تا ۸۰ درصد مطالب را تحت عنوان مطالب غیر ضروری و غیر اصلی دانست. این مسئله آنچنان ثابت گردیده و علمی است که به رسمی به اسم ۸۰-۲۰ شناخته گردیده‌است.
شما با دقت بیشتر بر روی تولید ها و سرویس ها خویش که موردنیاز ضروری مشتریان میباشد متوجه خواهید شد که کدام سرویس ها شما جزء مهم ترین ها یا این که به عبارتی ۲۰ درصد و کدام سرویس ها و محصول ها شما جزء ۸۰ درصد یا این که غیر ضروریها میباشد.
ضابطه ۸۰-۲۰ چیست و به ما چه می گوید:
براساس ضابطه ۸۰-۲۰ صرفا ۲۰ درصد مطالب جان دار در شیت وبسایت اساسی بوده و قیمت آن را انتخاب میکنند و ۸۰ درصد سایر قابل حذف می باشند یعنی با حذف آن لطمه ای به همت وبسایت نخواهد زد. بطور نمونه در یک ورقه خاص این ۲۰ درصد قادر است یک هیبت نام نویسی، اشتراک مجله و یا این که خرید متاع باشد.
با به کار گیری از ضابطه ۸۰-۲۰ و با پر رنگ سازی قسمت های مهم تخت گاز اثر آن را بر همت مشتریان در وبسایت و واحد سنجش بازدهی تبلیغات خویش خواهید روءیت کرد. ارتقا ترازو فروش یا این که نسبت نام نویسی به بازید قادر است توفیق شمارا ضمانت نماید چون مطالب مازاد برای مشغول کردن ذهن بازدیدکننده و خروج از صفحه های وبسایت وجود ندارند.

۲- حذف قسمت های مازاد از وبسایت:
با به کارگیری از ضابطه ۸۰-۲۰ قسمت های اساسی و ضروری تارنما را شناسایی کردیم، اکنون وقت آن رسیده میباشد که ۸۰ درصد مازاد را از وب سایت بیرون کنیم. این مناطق ممکن میباشد دربرگیرنده سایدبارهای بیش تر از حد، پلاگین های اشتراک گذاری، جزئیات نوشته مانند تالیف کننده، تاریخ و تعداد نظرها باشد. همینطور تعداد بالای لینک و پیوند در فوتر وب سایت به صفحه ها فرنگی می تواند یکی‌از دست اندرکاران خروج بازدیدکنندگان از تارنما شما باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.