مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

سایت و اپلیکیشن چه شباهت‎ها و تفاوت‌هایی با هم دارند؟


سه متغیر اساسی که به شما برای گزینش در بین تارنما یا این که نرم افزار یاری می‌نماید به تفصیل ذیل میباشند.

۱.تعامل با مخاطب
استفاده کننده با نگاه به صفحه های اینترنت به داده ها مربوط به استخراج طراحی سایت در مشهد و کارتان پی میبرد. سایت‌ها نیازی به برقراری تعامل با مخاطب ندارند و یا این که تعامل محصور میباشد. با این درحال حاضر نرم افزار‌ها مستلزم درونداد از جانب استفاده کننده و برقراری تعامل با وی میباشند. این تعامل به گونه های متفاوت مثل کامل شدن یک هیبت و اخذ پیام، چت آنلاین یا این که پرداخت الکترونیک می باشند.

 

۲.یک پارچه سازی
نرم افزار‌ها خوب از وبسایت‌ها با بقیه قابل انعطاف افزارها یا این که ابزارهای آنلاین یک دست میشوند. نرم افزار‌ها قابلیت گردآوری، ذخیره و پردازش داده‌ها را دارا‌هستند. آنان تجارب کاربری بهتر را مهیا نموده و محتوای فردی را آماده می‌نمایند. یک پارچه سازی یک کدام از آیتم‌های از روی اراده در طراحی سایت میباشد. اما در نرم افزار‌ها تحت عنوان یکی‌از عملکردهای نخستین حیث میشود.

 



 

۳.تأیید نام‌و‌نشان
چنانچه تارنما دربردارنده داده ها حساسی میباشد، پس می بایست دسترسی‌های غیرمجاز را محصور نمائید. پس تأیید نام‌و‌نشان مخاطب التفات پیدا می‌نماید. این روند قابلیت دسترسی به تارنما و داده را از روش وارد کردن پسورد مهیا می‌نماید. تأیید نام‌و‌نشان در تارنما‌هایی که هدفشان آگهی میباشد؛ اهمیتی ندارد. با این اکنون این خصوصیت در نرم افزار‌ها بایستگی دارااست. از جمله جهت دسترسی به داده ها ویکی پدیا نیازی به پسورد ندارید اما برای دسترسی به فیسبوک به ID و پسورد نیاز دارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.